A project funded by the European Union Jak se v Číně neztratit? SME Exportní forum Praha, listopad 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
Nová směrnice o energetické účinnosti
Solární systémy pro aktivní topení
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Rozmístění obyvatelstva na Zemi
Mikroekonomie I Domácí produkt
Change through Culture – Culture through Change Proměna kulturou a Kultura v proměně.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Classification: Public; Distribution: Public; Access: Public; Retention mark and period: V/ 2017 EU Investice Naplní vaše plány říjen 2012 Filip Vykouk.
Projekt CENTRAL EUROPE Promoting traditional collection and use of wild plants to reduce social and economic disparities in Central Europe (2011 – 2013)
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nástroj změny v místním prostředí
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
1 EICO - nevyšlapanou cestou. 2 Evropský sociální fond Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ) Opatření 2.3 Posílení kapacity poskytovatelů sociálních.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii 3. Česko-asijské fórum 2. březen 2009.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Technologické platformy a dopravní výzkum
ČR jako atraktivní lokalita pro umístění centra sdílených služeb Petr Pospíšil| ředitel Divize Investic
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu EXPORTNÍ STRATEGIE EXPORTNÍ STRATEGIE Exportní konference
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Unie malých a středních podniků ČR Hospodářská komora ČR Přijetí eura v České republice Názor podnikatelů.
Spolupracovat a společně překonat těžké období. 1.Vliv mezinárodní finanční krize na čínské hospodářství Mezinárodnífinančníkrize Zpomalení světové ekonomiky.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Ruská federace x WTO a OECD
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
úvod pojetí a obsah marketingu
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity 2012 Ing. Blanka Miksová Praha,
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
ASIA INVEST Podpora podnikatelských kontaktů v Asii Česko-asijské fórum 3. březen 2008.
MARKETINGOVÝ MIX.
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Centrum energeticky efektivních budov.  CLB vzniklo jako sdílená infrastruktura, tedy seskupení firem a akademických pracovišť na vývoj systémů technologií,
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Charakteristika a nástroje
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
Business intelligence shapes security
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

A project funded by the European Union Jak se v Číně neztratit? SME Exportní forum Praha, listopad 2012

Shanghai 1990 a 2010

Investice do infrastruktury Výstavba vysokorychlostní železnice spojující velké městské aglomerace. Čína plánuje rozšířit síť vysokorychlostní železnice na 25,000 km do roku 2020 Source: Opportunities for UK Business in China’s Regional Cities,

Urbanizace Source: Opportunities for UK Business in China’s Regional Cities, 2011; Economist, 2012 Skoro 50% obyvatelstva žije ve městech Města představující největší trh a potenciál jsou stále ještě na východě Číny. ALE situace se mění. Růst exportu v Chongqingu o 160%, v provincii Henan 60%. Východní pobřeží 1%.

Rostoucí počet utrácejících obyvatel Source UKTI: Discovering high Growth McKinsey, Meet the 2020 Chinese consumer Disponibilní příjem městského obyvatelstva na hlavu dosáhne 6000 EUR do roku Což bude přibližně stejně je jako současná životní úroveň v Jižní Korei.

Online  Do roku 2015 by měly nákupy přes internet dosáhnout hodnoty 2 miliard RMB a počet nakupujících přes internet 329 miliard.

Luxus  Do konce desetiletí největší trh s luxusním zbožím.  Prodáno 11,7 milionů osobních aut v roce 2010

488 milionů Číňanů bude do roku 2025 považováno za vyšší střední třídu Spotřebitelská poptávka Obyvatelstvo: 1,340,910,000 ( v roce 2010) China Statistical Yearbook Cíl: Kvalita povrchové vody: nižší než stupeň V, ≤15% do roku 2015 Cíl: Podíl měst s kvalitou ovzduší lepší než stupeň II ≥ 80% Životní prostředí 120,000 km železnic do roku 2015 ( v roce 2011 již 93,000km ) Počet lidí připojených k internetu : 513 milionů (CNNIC) Počet registrovaných mobilních telefonů: 1 miliarda (MIIT) Rozvoj infrastruktury Stárnoucí obyvatelstvo (65 let a více): 119 milionů (8.9%) 49.46% obyvatel žije ve městě Zdravotnictví Příležitosti

Příležitosti pro malé a střední podniky Spotřebitelsk á poptávka Potraviny a nápoje Oděvy Kosmetika Životní prostředí Monitorování kvality ovduší Green building Kvalita vody Energeticky úsporné přístroje Výroba Strojírenství ICT Nové technologie

Je to tak jednoduché? Source: Opportunities for UK Business in China’s Regional Cities, 2011

Jak může SME Centrum pomoci?

Účel SME Centra  Pomáhat malým a středním podnikům z EU při investování a exportu do Číny  Poskytovat kvalifikované a rychlé informace a rady důležité jak pro rozhodování při vstupu na trh, tak i v průběhu investice či obchodování

Oblasti poradenství Business Development Příležitosti a překážky na trhu napříč odvětvími Strategie Business plán Marketing Právo a daně Investice Úvodní due diligence Smlouvy Daně Pracovní právo Řešení sporů Standardy Čínské standardy Conformity assessment procedures Označování výrobků Personalistika Zaměstnávání Náklady práce Mezikulturni rozdily Školení

Odpověď na dotaz do 7 dnů Jak založit WOFE ? Jaké jsou náklady práce ? Jaké standardy musí splňovat můj produkt? Je vůbec trh pro můj produkt?

Knowledge Centre Přístup k nejnovějším informacím o podnikání v Číně ke stažení na návodů, sektorových zpráv, případových studií.

Aktualizované databáze  Veletrhy a výstavy  Poskytovatelé služeb (právní firmy, překladatelé, účetní...)  Odkazy na další prověřené zdroje informací Hot-desks  Bezplatné dočasné využití kancelářských prostor v SME Centru za účelem prozkoumání trhu Praktické informace a kontakty

Aktivní sdílení informací Jak najít správného čínského partnera? Jak dostat zboží přes čínský celní úřad? Webinars Semináře, prezentace, newsletter, delegace

Online přístup Zeptejte se: Ask-the-Expert Stáhněte si: Sektorové zprávy Návody Případové studie Najděte si: Veletrh, výstavu Poskytovatele služeb Buďte „updated“: Newsletter Webinars

„Dvakrát měř, jednou řež.“ “Far too many companies go to China and make the same mistakes as thousand others have made because they’re lazy and cheap. They don’t bother to invest the time and resources necessary to do even the most basic due diligence on China and they end up wasting far more money in costly mistakes.” China Uncovered, 2010 Professor Jonathan Story