Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_ L
Cíl marketingového výzkumu Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Uvedení fází marketingového výzkumu, výklad fáze cíl marketingového výzkumu, v rámci příkladu vyhledání relevantních informací na internetu a odhad cílů výzkumu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
Fáze marketingového výzkumu
Cíl marketingového výzkumu musí být přesně vymezen – CO CHCI ZJISTIT obvykle je to hypotéza (přesně formulovaná domněnka), nebo několik hypotéz předem je nutno posoudit finanční stránku projektu (očekávaný zisk z výzkumu musí být větší než náklady)
Cíl výzkumu - úkol na stránkách si prohlédněte několik zveřejněných testů a v diskuzi se pokuste odhadnout cíl či cíle těchto výzkumů
Cíl výzkumu - řešení na stránkách si prohlédněte několik zveřejněných testů a v diskuzi se pokuste odhadnout cíl či cíle těchto výzkumů vyplnění několika vhodných aktuálních dotazníků a prohlédnutí několika již vyhodnocených dotazníků a poté diskuze o možných cílech – porovnání s úvodními autorovými větami o cílech dotazníku.
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, obrázky – kliparty sady Microsoft Office