Pražská plynárenská, a. s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Advertisements

Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Bytové družstvo U Arény
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Energetický management budov Jiří Karásek Fakulta stavební, ČVUT v Praze K126.
Energetický management budov Jiří Karásek Fakulta stavební, ČVUT v Praze K126.
PROVOZ DOMÁCNOSTI Janderková Pavla
Městský úřad v Říčanech, Masarykovo náměstí 53/40, Říčany, Tel: , PROJEKT Říčany pro Vás … SNÍŽENÍ CEN ENERGIÍ PRO DOMÁCNOSTI.
Tisková konference TEPLOFIKACE LEDVIC 12. září 2013 Ing. Vladimír Gult předseda představenstva a generální ředitel.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Dynamické rozvozní úlohy
Seminář: DOTACE NA ZATEPLENÍ, ZDROJE TEPLA A PASIVNÍ DOMY Výstaviště Č
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Novela energetického zákona a teplárenství. Evropská legislativa a teplárenství EU nemá žádnou ucelenou směrnici týkající se teplárenství Novela energetického.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA STRAKONICE (= IPRM)
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Systém podpory sportu ve městě OTROKOVICE SETKÁNÍ SE ZÁSTUPCI SPORTOVNÍCH ORGANIZACÍ Citius – Altius – Fortius rychle – výše - silněji.
Informační podpora managementu
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Město Roztoky, Nám. 5 května 2, Roztoky, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokV malé zasedací místnosti.
Město Náchod, Masarykovo náměstí 40, Náchod, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokNa.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Úspory energie v osvětlování ve veřejném sektoru Juraj Krivošík SEVEn, Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s , Magistrát hl.m. Prahy.
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
Inovace systémů vytápění Možnosti úspor při vytápění a přípravě teplé vody TRONIC CONTROL® s.r.o. Ing. Vít Mráz.
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Chytré sítě Smart grids.
Smluvní vztahy a registrace u Operátora trhu s elektřinou, a. s
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Představení společnosti Od roku 2005 se skokově zvyšuje spotřeba i ceny elektřiny a zemního plynu v České republice a v široké veřejnosti panuje názor,
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Rozčlenění nákladů na výstavbu FTTH sítí
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
17. března 2003 Univerzální přípojka – brána do IVS Miroslav Nováček Libor Neumann.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Výstavba otevřených optických sítí první zkušenosti
1 Konference „Ekologická daňová reforma“ Ekologické daně a teplárenství I. Miroslav Krejčů.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
1www.eav.cz Energetická agentura Vysočiny, z.s.p.o. Ing. Michaela Bačáková EAV, z.s.p.o. Jiráskova 65 Jihlava
České plynárenství po vstupu do EU a před otevřením trhu Ing. Jan ZAPLATÍLEK © 2004 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
ČEZ Energetické služby, s.r.o.. 2 Proč s námi spolupracovat?  pomáháme Vám snižovat energetickou náročnost Vašeho provozu  Vy se soustředíte se na Vaši.
MĚSTO ROŽNOV POD RADHOŠTĚM NÁVRH ZMĚNY FINANCOVÁNÍ PROVOZU ŠKOL (PO)  důvody  cíle  záměry  způsoby provedení.
Kamerové systémy na území MČ Praha 11 1.Městský kamerový systém hl. města Prahy 2.Kamerový systém MČ Praha 11 3.Multifunkční dohledové centrum 4.Vzdálená.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR OČEKÁVANÉ EFEKTY PODPORY BYTOVÝCH.
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Diskové pole SIS II - záložní centrum projekt spolufinancovaný z ročního programu 2012 Fond pro vnější hranice (FVH)
Webové portály LDS/MDS
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Pražská plynárenská, a. s. Snímek 1

Obsah Rozvoj sítí – plynofikace Služby zákazníkům Spolupráce s PRE, a. s. Pražské sdružení pro zemní plyn

Rozvoj sítí - plynofikace

V území vymezeném licencí pro Pražskou plynárenskou, a. s. , se V území vymezeném licencí pro Pražskou plynárenskou, a. s., se nachází 68 obcí vč. Hl. m. Prahy. Hl. město Praha má dále 57 městských částí. V současné době je většina obcí a městských částí již zplynofikována. Plyn je zaveden v 55 obcích. Není ve 13 obcích: Bašť, Dobročovice, Dřevčice, Libeř, Máslovice, Ohrobec, Okrouhlo, Postřižín, Předboj,  Veliká Ves,  Větrušice, Vrané nad Vltavou, Zvole u Prahy. V obci Hl. město Praha je plyn zaveden v 55 MČ. Není ve 2 MČ: Praha Kralovice a Praha Koloděje a dále není plyn v části MČ Praha 12 - Cholupice, Točná, v části MČ Praha 13 - Třebonice, v části MČ Praha Řeporyje - Zadní Kopanina a v části MČ Praha Slivenec - Holyně. Snímek 4

Služby zákazníkům

Informace pro zákazníky na www.ppas.cz kontaktní údaje rozdělení odběratelů do kategorií dodávka a odběr zemního plynu: zahájení odběru, převod plynoměru, ukončení odběru, změna výše záloh, způsob placení, splátkový kalendář, reklamace … ceny zemního plynu harmonogram odečtů zákaznické karty – informace, výhody … detektory zemního plynu – informace, cena, instalace … zemní plyn v dopravě informace o novinkách a mimořádných akcích pro vybrané zákazníky kategorie VO a SO – prezentace vybraných dat souvisejících s dálkovým přenosem informace o hodnotách spalného tepla elektronické formuláře Snímek 6

Elektronické formuláře na www.ppas.cz Pro komunikaci s naší společností: DOTAZY – tento formulář je využíván na veškeré dotazy ZMĚNA ZÁLOHY – zde zákazník může provést změnu výše zálohy ZMĚNA ZPŮSOBU PLATBY – zde zákazník může provést změnu způsobu platby ŽÁDOST O ODBĚR ZEMNÍHO PLYNU SAMOODEČET – zákazník zadá stav plynoměru k datu odečtu nebo ke změně ceny plynu ZÁKAZNICKÁ KARTA – objednávka zákaznické karty Ostatní formuláře: VÝPOČET VÝŠE ZÁLOHY – zde si může zákazník vyplněním dat do tabulky vypočítat optimální výši zálohy PŘEDÁVACÍ PROTOKOL – protokol pouze pro tisk (převod je třeba provést osobně nebo sjednat termín převodu telefonicky na OCC) FAKTURA – zde může vidět zákazník fakturu s vysvětlením položek ZÁKAZNICKÁ KARTA – vzhled zákaznické karty

Služby v terénu návštěva pracovníka naší společnosti v domluveneném termínu přímo doma či v sídle firmy cílem je maximální pohodlí zákazníků kategorie domácnosti a maloodběratelé Co je třeba udělat: zavolat na linku zákaznického dispečinku 221 092 333 a nahlásit operátorovi druh práce, který si chce zákazník objednat. Operátor seznámí zákazníka s podmínkami, které je nutné splnit a jaké dokumenty je potřeba předložit. Společně se dohodnou na přesném termínu, tj. dni i hodině. Tímto způsobem mohou zákazníci u sebe doma nebo ve své firmě: uzavřít smlouvu o dodávce a odběru zemního plynu, včetně osazení plynoměru uzavřít smlouvu při přestěhování nebo změně uživatele – převod plynoměru ukončit smlouvu včetně odebrání plynoměru či přerušení dodávky plynu požádat o výměnu nefunkčního plynoměru, včetně přezkoušení funkce plynoměru (v případě žádosti zákazníka) Tato služba je poskytována zákazníkům zdarma.

Služby v terénu – zákaznické schránky pro zákazníky, kteří bydlí na okrajích Prahy nebo v obcích za hranicí Prahy možnost realizace požadavků bez nutnosti návštěvy Obchodně - informačního střediska Pražské plynárenské, a. s. v případě zájmu o službu vyplní zákazník formulář "Žádost o úpravu zálohy" nebo "Objednávka provedení služby" a vhodí jej do "zákaznické schránky„ schránky jsou pravidelně 1x týdně vybírány a přijaté požadavky zákazníků jsou zpracovány do 7 pracovních dnů od podání objednávky kontaktní místa se zákaznickými schránkami: LÍBEZNICE, KLECANY, HOSTIVICE, DOLNÍ BŘEŽANY, KLÁNOVICE

Zákaznické karty

Kdo může získat zákaznickou kartu PP, a. s. ? Zákazník Pražské plynárenské, a. s., který je odběratelem zemního plynu v kategorii domácnosti. Nesmí však mít vůči Pražské plynárenské, a. s., žádné finanční závazky. Pokud zákazník neuzavřel novou nebo neaktualizoval starou smlouvu po datu 31. 12. 1999, je nutné tak učinit zároveň s podáním žádosti o vystavení karty.

Kde je možné zákaznickou kartu objednat? telefonicky na čísle 221 092 333 prostřednictvím Internetu na adrese www.ppas.cz osobně v obchodně informačních střediscích Pražské plynárenské, a. s., na adresách: U Plynárny 500, Praha 4-Michle (budova č. 37) Jungmannova 31, Praha 1 (Palác Adria) od pondělí do čtvrtka od 9.00 do 18.00 hodin

Zákaznické karty - poskytovatelé výhod v ČR (příklad) KULTURA: Divadlo Na Fidlovačce, Divadlo SKELET Pavla Trávníčka, Divadlo Bez zábradlí, Divadelní společnost Jana Hrušínského, IMAGE THEATRE, Pražská komorní filharmonie, Knihkupectví Daniel, Muzeum voskových figurín WAX Museum Praha, Národní galerie v Praze, Národní technické muzeum, Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze SPORT: Sport Centrum Evropská, s.r.o., Squash Bowling Centrum spol. s r.o., Sport Centrum Nové Butovice, LETŇANY LAGOON, s.r.o., HIT Fitness Flóra, Potápěčský klub BLUE CELL, Basket Club SPARTA PRAHA VZDĚLÁVÁNÍ: Jazykové studio ROLINO, PozitivE, s. r. o. RŮZNÉ: AZIZA – Akademie orientálních tanců, Žižkovská televizní věž TOWER PRAHA, a. s., MacPoint, s. r. o. – zapůjčení výpočetní techniky Apple Computers, Privátní specializovaná lékařská ordinace pro pohybový aparát – MUDr. Jodl

Detektor úniku plynu GS - 130 zvýšení bezpečnosti odběratelů zemního plynu signalizace koncentrace zemního plynu v ovzduší při dosažení 5 – 10% dolní meze výbušnosti Žádost o instalaci podává zákazník prostřednictvím Obchodně informačního střediska cena pořízení a instalace detektoru GS – 130 s externí akustickou sirénou je cca 5000 Kč vč. DPH roční provozní náklady: spotřeba elektřiny cca 50 kWh, přezkoušení (kalibrace) 350 Kč vč. DPH životnost senzorů v detektorech cca 5 let Jak získat příspěvek na pořízení detektoru? po dokončení prací PP, a. s., na základě dokladů předaných montážní firmou vyfakturuje majiteli domu dodávku detektoru za cenu sníženou o 2500 Kč příspěvek je poskytován majiteli objektu nebo jím pověřené osobě na pořízení a instalaci jednoho stabilního detektoru plynu v jednom plynofikovaném objektu. Detektor musí být instalován ve sklepních prostorech objektu, kde je zároveň umístěn hlavní uzávěr plynu.

Prodej tepla a navazující služby Oddělení prodeje tepla: zajištění realizace komplexní plynofikace, vytápění a přípravy teplé užitkové vody v objektu zákazníka „na klíč“ (od 100 kW) výstavba, provozování vlastních kotelen a prodej tepla zákazníkům (od 400 kW) poradenská služba pomáhající nalézt zákazníkovi nejvhodnější řešení bezplatné zpracování odborného odhadu potřebných investičních nákladů, předložení splátkového kalendáře a nabídka ceny tepla zajišťování finanční služby pro projekty formou výhodného splátkového prodeje nebo finančního leasingu pro bytové a polyfunkční objekty v majetku města pro soukromé majitele, družstva vlastníků nebo nájemníků bytových jednotek pro firmy a velké výrobní závody Rekonstrukce a nové plynové kotelny nabízíme i na výhodný splátkový prodej nebo leasing s minimálním počátečním vkladem.

Prodej tepla a navazující služby Nechcete sami provozovat kotelnu? PP, a. s. vybuduje nebo provede na vlastní náklady její rekonstrukci a na základě dlouhodobé smlouvy (min. 15 let) ji bude provozovat a udržovat a za velmi výhodné ceny bude zákazníkovi prodávat přímo teplo. Pro velké odběratele plynu se zastaralým zařízením na výrobu tepla nabízíme postupnou modernizaci technologie na výrobu tepla prakticky za provozu včetně okamžitého pronájmu jednotlivých nových technologických celků provozovateli formou finančního leasingu

Souhlas s odběrem ZP na počkání V případě podání „Žádosti o odběr zemního plynu“ osobně na přepážce, je za splnění určitých podmínek a pokud to situace umožňuje, zákazníkovi vystaven „Souhlas s odběrem zemního plynu“ na počkání. Rok 2002 podáno celkem 16 304 „Žádostí o odběr zemního plynu“ z toho podáno 4 356 žádostí na místo, kde se nenachází plynárenské rozvodné zařízení - tyto žádosti nelze vyřídit na počkání ze zbývajících 11 948 žádostí o odběr zemního plynu bylo na počkání vyřízeno 7 348, tj. cca 61,5% žádostí o odběr zemního plynu

Call centrum Zavedení systému CRM Siebel změna způsobu a rozšíření možností komunikace se zákazníky automatický záznam, kdo volá, jaká je historie dosavadní komunikace s daným zákazníkem atd. zvýšení výkonnosti Call centra lze předpokládat s instalací IVR (uvítací fráze + předdefinované odpovědi na dotazy zákazníků bez využití pracovníka oddělení Call centrum, čímž se sníží počet neuskutečněných hovorů a zatížení operátorů).

Spolupráce s Pražskou energetikou, a. s.

Cíl spolupráce realizace synergických efektů zkvalitnění služeb zákazníkům v kategoriích: domácnosti maloodběratelé

Oblasti spolupráce společné obchodní kanceláře společné call centrum

Společné obchodní kanceláře Výhody: zákazník při jedné návštěvě vyřídí záležitosti spojené s odběrem zemního plynu i elektřiny na jednom místě PRE umožní svým zákazníků vyřízení jejich požadavků na výhodném místě v centru města (křížení dopravních tras, dobrá dostupnost) možné snížení provozních nákladů možné využití synergických efektů

Zásady provozu společné obchodní kanceláře kvalita obsluhy ve společné zákaznické kanceláři nesmí klesnout návštěvní hodiny kanceláří by měly být shodné provoz kanceláří PP a PRE musí být v těsné blízkosti - nikoliv nutně v jedné místnosti prostorová i technická kapacita a vybavení společné zákaznické kanceláře musí být dostatečná pro bezproblémové poskytování služeb zákazníkům ve všech kancelářích PP a PRE budou poskytovány zákazníkům stejné služby, výjimku může tvořit specifická oblast pohledávek

Postup zřízení společné zákaznické kanceláře PP uvolní pro potřeby PRE prostory v přízemí objektu Jungmannova 31, Praha 1 PRE zde vybuduje obchodní kancelář pro své zákazníky obvodů Praha 1 a 5. Současně dojde ke zrušení stávající obchodní kanceláře na adrese P5, Svornosti 19 pro zákazníky budou zřízeny společné informace z důvodu rozdílnosti používaných systémů a dále s ohledem na hmotnou odpovědnost jednotlivých pracovníků zůstanou pokladny jednotlivých společností samostatné PP nebude prozatím rozšiřovat počet svých obchodně informačních středisek, ale umístí své zákaznické schránky v jednotlivých stávajících obchodních kancelářích PRE doposud nedořešena je otázka otevírací doby

Společné call centrum

Shody v oblasti call centra obě společnosti využívají svých call center přibližně stejně dlouho provozní doba call center je PO-PÁ 7:00 – 19:00 hod. PRE používá mimo pracovní dobu záznamník každé call centrum má pouze jedno telefonní číslo: PP 221 092 333 PRE 267 055 555 hovory jsou předávány podle počtu připojených operátorů počty přijatých hovorů za den se shodují – cca. 600 denně příchozí hovor platí zákazník časová špička přijatých hovorů je stejná: 8:30 – 10:00 a 12:00 – 14:00

Shody v oblasti call centra vybavení operátorů je téměř identické: IVR s tzv. uvítacími frázemi zákaznické systémy zaznamenávající činnost operátorů PRE navíc: IVR s předdefinovanými odpověďmi (bez účasti operátora) odposlechové zařízení call centra využívají zákaznický systém na bázi CRM PP – (ZIS) Siebel a informace pro operátory na intranetu PRE – vlastní systém a informace pro operátory v elektronické podobě jako podpůrný SW se používají tabulky MS Excel

Shody v oblasti call centra Nabídka služeb přes telefon informace o službách informace o fakturách informace o dokladech informace o novinkách malé změny a opravy systému (PRE mění i např. způsob platby, bankovní spojení, …) nabídka služeb v terénu zasílání informačních letáčků objednání pracovníků v terénu

Shody v oblasti call centra Nabídka služeb přes Internet: změna zálohy způsob platby stav plynoměru elektronické formuláře dotazy PP navíc: objednávka zákaznické karty formulář Žádost o odběr zemního plynu PRE navíc: formulář Chcete, abychom se Vám ozvali a poradili?

Shody v oblasti call centra Nejčastější dotazy: fakturace změna zálohy změna platebních podmínek informace

Shody v oblasti call centra Požadavek na identifikaci zákazníka: číslo odběratele název adresa IČ PP navíc: číslo plynoměru

Obě call centra spojuje stejný cíl: omezit návštěvy zákazníků na přepážkách zajistit spokojenost zákazníků s vyřízením požadavků poskytovat školení operátorům ke zlepšení výsledků jejich práce

Pražské sdružení pro zemní plyn

Pražské sdružení pro zemní plyn cílem sdružení je podpora racionálního, bezpečného a ekologického využívání zemního plynu sdružení bylo založeno 23.6.2003 z iniciativy PP a RWE Gas působiště sdružení je na území, kde má PP licenci a autorizaci jedná se o pilotní projekt v rámci regionálních distribučních společností v budoucnu se počítá s ustavením celorepublikového Sdružení pro racionální a ekologické využívání zemního plynu (SREP)

Pražské sdružení pro zemní plyn Hlavní profese zastoupené ve sdružení: Montáž Instalace Revize Servis plynových a odběrných plynových zařízení Projekce plynových a odběrných plynových zařízení Výroba a prodej plynových spotřebičů a technologií Provozování odběrných plynových zařízení

Pražské sdružení pro zemní plyn Další předpokládaná účast z těchto profesí: Kominíci Developeři Auditoři Odborní pracovníci v oblasti plynárenství a další

Pražské sdružení pro zemní plyn Hlavní předpokládané přínosy pro členy sdružení: zlepšení informovanosti mezi členy výměna zkušeností ze vzájemné spolupráce vytvoření platformy pro kvalitní zpětnou vazbu ve vztazích mezi členy možnost profesního vzdělávání členů sdružení zpřístupnění aktuálních informací o nových technologiích vytvoření systému certifikace pro zlepšení kvality poskytovaných služeb

Pražské sdružení pro zemní plyn Hlavní předpokládané přínosy pro členy sdružení: lobování za legislativní podmínky nediskriminující zemní plyn zkvalitnění celého řetězce zavádění a využívání zemního plynu formou společných workshopů různých profesí využití komunikačních kanálů PP k propagaci sdružení a jeho členů společná propagace využívání zemního plynu v pražském regionu i celostátně v rámci působnosti SREP

Pražské sdružení pro zemní plyn Ke spokojenosti uživatelů zemního plynu bude sdružení přispívat: zavedením opatření vedoucích k jednoduššímu přístupu možných uživatelů k zemnímu plynu prostřednictvím členů sdružení vybavením členů sdružení kvalitními objektivními prezentačními podklady pro srovnávání jednotlivých druhů energií snadnějším, komplexnějším a efektivnějším využíváním zemního plynu prostřednictvím seznamování s moderními technologiemi zvýšením bezpečnosti poskytováním objektivních informací o podmínkách provozování a údržbě odběrných plynových zařízení organizací osvětových kampaní

Děkuji za pozornost