Globální granty OP VK v Libereckém kraji. -Široké nastavení podporovaných aktivit -Nízká alokace -Oslovení širokého spektra potenciálních žadatelů -Informační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Advertisements

INFORMACE Z XII. ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU OP VK KONANÉHO 13/12/2013 pro předsednictvo RVŠ – 23/1/2014 na základě materiálů MV OP VK zpracovala Ivana.
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Globální granty Olomouckého kraje na léta Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
UDRŽITELNOST v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Workshop A – Globální granty v počátečním a dalším vzdělávání.
OPERAČNÍ PROGRAM PODNIKÁNÍ A INOVACE Program Prosperita
Operační program Rozvoj lidských zdrojů 1 OPERAČNÍ PROGRAM ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ MPSV - Odbor řízení pomoci z ESF Konference k ESF – Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Projekty na podporu cílů vzdělávací politiky ČR v kontextu Lisabonské strategie a dalších iniciativ EU Jana Švecová MŠMT odbor pro záležitosti EU 20.října.
Globální granty Libereckého kraje Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Grantové projekty administrativně.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
VÝHLED NA ROK 2009 Prioritní osa 1 – Počáteční vzdělávání Prioritní osa 3 – Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Pavlína Mikešová
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Jindřichův Hradec Spolupráce mezi knihovnami v koncepcích a v realitě.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
1 Národní rozvojový program mobility pro všechny 7. dubna 2016 Oddělení investic MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7,
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
12. listopadu 2008Ing. Petra Zlámalová I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Oblast podpory 2.3 Lidské zdroje ve výzkumu a vývoji Výzva.
Fórum pro příjemce Diskusní fórum pro příjemce dotací z ROP MS o dobré praxi a překážkách při realizaci podpořených projektů.
VĚCNÉ HODNOCENÍ A SPECIFICKÁ KRITÉRIA Seminář pro žadatele v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, červen 2009.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Podpora vzdělávání prostřednictvím OP Rozvoj lidských zdrojů a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ing. Jan Vitula MŠMT.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele v 1. výzvě Ústí nad Labem
MAP – Místní akční plán ORP RK
Individuální projekt OP VVV
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Interní postupy MAS Brdy
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Bc. Magdalena Zábranská
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty - aktuální stav Rada pro rozvoj lidských zdrojů Jihomoravský kraj
Michal Šperling - EUREDIS
Seminář pro žadatele o finanční podporu 6. a
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor regionálního rozvoje/odd. evropských dotací.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Příprava operačních programů
Implementace SCLLD FRÝDLANTSKO 2030
Česká republika územní členění.
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Pracovní setkání středních škol
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
Transkript prezentace:

Globální granty OP VK v Libereckém kraji

-Široké nastavení podporovaných aktivit -Nízká alokace -Oslovení širokého spektra potenciálních žadatelů -Informační semináře i v menších obcích -Proaktivní přístup Strategie LK v 1. výzvě GG

Výsledek (zdroj MŠMT) Kraj Celková finanční alokace na výzvu (v tis. Kč) Olomoucký Jihomoravský Středočeský Moravskoslezský Zlínský Jihočeský Plzeňský Ústecký Vysočina Královéhradecký Karlovarský Pardubický Liberecký

Výsledek (zdroj MŠMT) Předložené žádosti dle krajů Oblast podpory 1.1Oblast podpory 1.2Oblast podpory 1.3 Kraj Požadované / alokované prostředky (v %) Počet žádostí Požadováno (v tis Kč) Počet žádostí Požadováno (v tis Kč) Počet žádostí Požadováno (v tis Kč) Olomoucký Liberecký Moravskoslezský Moravskoslezský Jihomoravský Pardubický Středočeský Vysočina Vysočina Plzeňský Plzeňský Olomoucký Jihočeský Jihočeský Zlínský Královéhradecký Královéhradecký Jihomoravský Liberecký Zlínský Pardubický Karlovarský Karlovarský Středočeský Ústecký Ústecký

1. Výzva LK:  Zaškobrtnutí č.1 – dokumentace - vždy platí pouze AKTUÁLNÍ verze dokumentace tzn. změní-li se dokumentace v průběhu výzvy, změní se najednou i pravidla – pro žadatele velmi matoucí Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

1. výzva LK:  Zaškobrtnutí č.2 – Benefit - časté výpadky, 3 denní odstávka před ukončením výzvy, - řešení problému v Benefitu: žadatel volá ZS→ZS volá ŘO →ŘO volá Tesco→Tesco řeší problém→ Tesco volá ŘO→ŘO volá ZS→ZS volá žadatele (doba trvání cca 2 dny) Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Hodnocení formální a přijatelnosti  Zaškobrtnutí č.3 – Kritéria přijatelnosti - některá kritéria přijatelnosti přísně formulována - v současné chvíli došlo k úpravám formulací, je připravována zpřesňující metodika a to ve spolupráci se ZS, čehož si velmi ceníme Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Vyrozumění vyřazených žadatelů -všem žadatelům vyřazeným na základě kritérií přijatelnosti byly nabídnuty konzultace, čímž se velmi snížil počet případných stížností -Podle našich informací byl počet stížností/námitek na jednání LK podaných na ŘO nulový Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Věcné hodnocení  Zaškobrtnutí č.4 – Hodnotitelé -hodnotitelé nebyli dostatečně vyškoleni -výsledná hodnocení – často rozporná, nekvalitní -ŘO podniká kroky ke zlepšení (HOMO, školení…) -pro další výzvy plánujeme intenzivnější práci s hodnotiteli Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Výběrová komise -upravili jsme statut i jednací řád -komise se rozhodla krátit rozpočty pouze v rozsahu navrženém hodnotitelem Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Schválení radou a zastupitelstvem - oba orgány respektovaly rozhodnutí výběrové komise Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Příprava podkladů k podpisu smluv na GP  Zaškobrtnutí č.5 – LMR -povinnost dodržovat a vykazovat v grantových projektech Limity mzdové regulace byla několikrát diskutována na různých úrovních mezi ZS a ŘO, RAK ČR, MF s cílem zrušit tuto, z našeho pohledu zbytečnou komplikaci -povinnost vykazovat LMR byla zrušena, což velmi zjednoduší administraci GP z pohledu příjemců pomoci i ZS Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Monitorování GG v systému Monit  Zaškobrtnutí č.6 – Monit -každý krok administrace GG musí být zaznamenán v systému Monit -systém je nedomyšlený, neprovázaný, práci nezjednodušuje, spíše naopak Průběh výzvy a některá „zaškobrtnutí“

Současný stav – realizace GP Administrativní zajištění -Vytvořeny „týmy“ projektový manažer finanční manažer odborný gestor (OŠMTS) -Každý tým má přiděleny „své“ projekty a intenzivně komunikuje s realizátory GP -1 x týdně koordinační schůzka „týmů“ sloužící pro sdílení zkušeností a sjednocení postupů při řešení problematických oblastí v GG/GP

Výhled Sloučení alokací a vyhlášení jen jedné výzvy/rok  větší důraz na „citlivá místa“ administrace GP – příprava hodnotitelů, vracení nekvalitních hodnocení…  vyšší alokace umožní podporu více kvalitních GP  zlevnění administrace - snížení množství peněz utracených za hodnocení  rozložení prostředků do více let stále umožňuje „řízení monitorovacích indikátorů“  omezení rozsahu podporovaných aktivit tak, aby podpora dosahovala většího zacílení a efektu vzhledem k prioritám Libereckého kraje

Uvažované omezení rozsahu podporovaných aktivit –vyloučení aktivit, které pokryly GP podpořené v 1. výzvě, které měly významný geografický dopad na značnou část Libereckého kraje a na metodické pokrytí a zpracování určité oblasti (např. metodika moderních metod výuky anglického jazyka na 1. stupni základních škol, vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti využívání základních softwarových produktů ve výuce) –podpora témat, která byla v rámci 1. výzvy vyhlášena, ale projektové záměry, které by problematiku řešily, nebyly předloženy (např. diagnostika a související psychologické a poradenské služby dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami)