Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Ukládání prezentace do jiných formátů Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Karta Domů, skupina Odstavec
Digitální učební materiál
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_133_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Grafická úprava prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
postup tvorby prezentace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Úprava grafických objektů –klipartů ve Wordu 2010.
Úprava grafických objektů –obrázků ve Wordu 2010.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
EXCEL 2010 Obrazce 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Power Point– sestavujeme prezentaci
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace
Excel úpravy grafu, karta Rozložení
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Tabulky v textu VY_32_INOVACE_10_2_15_AP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
EXCEL ÚPRAVY GRAFU, KARTA FORMÁT. MINIGRAFY ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
ACCESS SESTAVY Ing. Jana Horáková IKT MS Office
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
wordart wordart wordart wordart wordart wordart
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 1. část
Microsoft Word Využití tvarů na tvorbu obrázků
WordArt Autor: Mgr. Jiří Maršík
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Transkript prezentace:

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Informační technologie Sada: 1 Číslo materiálu v sadě: 18 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Název: Nástroje kreslení v MS Word Jméno autora: Jan Kameníček Předmět: Práce s počítačem Jazyk: česky Klíčová slova: Kreslení, nástroje kreslení, tvary Cílová skupina: žáci 1. ročníku střední odborné školy, obor strojírenství Stupeň a typ vzdělání: střední odborné Očekávaný výstup: Žáci se seznámí s různými úpravami nakreslených tvarů, tj. se styly tvarů, stínováním, prostorovými efekty a uspořádáním.

Metodický list/anotace Prezentace představuje žákům různé úpravy nakreslených tvarů, tj. styly tvarů, stínování, prostorové efekty a jejich uspořádání, včetně uspořádání vzhledem k okolnímu textu. Datum vytvoření: 2. září 2012

Nástroje kreslení v MS Word

Úvod Uživatelé starších verzí aplikace Word byli zvyklí, že pokud si potřebovali do dokumentu něco načrtnout, bylo potřeba si otevřít specializovaný panel nástrojů Kreslení, který se obvykle zobrazoval u spodní lišty dokumentu. Počínaje kancelářským balíčkem Microsoft Office 2007 se však tento přístup změnil a všechny potřebné nástroje jsou součástí nově zavedeného pásu karet. Ten je navržen tak, aby usnadnil a urychlil nalezení potřebných příkazů, zvláště když v nových verzích těchto příkazů ještě více přibylo.

Nástroje kreslení Jakmile do dokumentu vložíme nějaký tvar nebo kreslicí plátno, objeví se nám nahoře nová karta s nástroji kreslení (viz obrázek níže). Zcela vlevo na kartě máme skupinu příkazů pro vkládání tvarů, se kterou jsme se blíže seznámili v předchozí prezentaci. Skupina napravo od nich umožňuje měnit styl, jakým jsou tvary nakresleny. Následují skupiny příkazů pro stínové a prostorové efekty, potom příkazy umožňující nakreslené objekty uspořádat a nakonec příkazy ovlivňující jejich rozměry.

Styly tvarů Skupina styly tvarů obsahuje rychlé styly (barevná tlačítka v levé části obrázku), které jsou kombinací různých možností formátování, především hran, stínů, čar, přechodů a trojrozměrné perspektivy. Příkazy vpravo pak nabízí přesnější nastavení formátu tvaru: příkaz „Výplň tvaru“ nabízí různé možnosti barev a barevných přechodů; příkaz „Obrys tvaru“ nabízí různé styly a barvy obrysové čáry, včetně možnosti zobrazení tvaru bez obrysové čáry; příkaz Změnit tvar znovu zobrazí známou nabídku s různými automatickými tvary.

Stínové efekty Ve skupině Stínové efekty se jednak nachází příkazy pro rychlé styly s efektem stínu (v pravé části skupiny) a jednak tlačítko, které rozbalí další možnosti, včetně barvy stínu. Výsledný obrazec potom může vypadat například takto:

Prostorové efekty Skupina prostorové efekty je uspořádána podobně: vpravo rychlé styly a vlevo tlačítko pro přesnější formátování. Rozbalené okno pak nabízí různé styly rovnoběžného i perspektivního zobrazení a natočení. Dole pak lze změnit barvu prostorových efektů, jejich hloubku či upřesnit směr natočení. Osvětlení imituje efekt dopadajícího světla. Z různých stylů povrchu je nejzajímavější drátěný model, který ukáže jen kostru objektu.

Skupina příkazů Uspořádat Ve skupině Uspořádat jsou zajímavé zejména příkazy přenést do popředí (kruh na obrázku vlevo) či do pozadí (kruh na obrázku vpravo). Užitečné jsou také příkazy Obtékání textu, které určují, zda text dokumentu bude např. obrázek obtékat dokola, nebo zda projde na jeho pozadí či v jeho popředí apod.

Použité zdroje: Podpora Office [online]. Microsoft Corporation, 2013 [cit ]. Dostupné z: Text