Opavské Slezsko … krajem bílé perly Členové týmu: Lenka Juchelková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

, , Nabídka investiční spolupráce.
Podprogram pro začínající včelaře Číslo podprogramu: PF
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
NABÍDKA REKLAMNÍCH PLOCH K PRONÁJMU
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Mobilní display kampaně
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
Zdravotnictví po „velkém třesku“ Zdraví, zdravotnictví a evropské fondy Oldřich Vlasák Poslanec Evropského parlamentu Předseda Svazu měst a obcí České.
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Informační centrum a Ústřední knihovna MENDELU
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Pravidla publicity projektu
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Poaukční katalog O.s. Green Doors. David Cajthaml: Houba, ze s é rie Zimn í linoryty 48 x 40 cm, 2011 cena: Kč běžn á prodejn í cena: Kč.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Bratrská jednota baptistů
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
ČLENSKÁ SCHŮZE 2009 Nejbližší klubové akce – prosinec 2009 a leden 2010.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
1. 2 Obsah Nabídka služeb Číselné údaje Oddělení pro dospělé Studovna Hudební oddělení Oddělení pro děti a mládež Městské informační centrum Knihkupectví,
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
JÍZDA ZA POKLADEM HANÉ aneb „HANÁCKÉ CESTOVATEL“
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
7.ročník programu Co je nového ve III.fázi Make a Connection v ČR & výběrové řízení 2008.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Co nového ve SKIP ČR?. Bulletin SKIP Od čísla 4/2010 bude každý člen dostávat tištěný výtisk na svou adresu. Odpadnou tím zcela nedorozumění s případným.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
PREZENTUJÍCÍ Comenius Regio na Vysočině Pro koordinační schůzku dne připravil tým ComReg, prezentuje RNDr. Kamil Ubr.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Letní škola EkoInkubátor
Transkript prezentace:

Opavské Slezsko … krajem bílé perly Členové týmu: Lenka Juchelková Michaela Frydrychová Petra Plesníková Ivan Ryška Debora Lančová Pedagogický vedoucí: Mgr.Iva Dombrovská Škola: Gymnázium Ostrava - Zábřeh

Obsah prezentace Výběr tématu Aktuální situace a naše cíle Způsoby propagace Propagační materiály Cílové skupiny Zhodnocení naší kampaně – finance Mediaplán Závěr

Výběr tématu Téma: „Vítejte u nás!“ Úkolem je vytvořit kampaň prezentující a propagující určitou oblast v České republice. Výchozí předpoklady: Kampaň se může týkat regionu, města, památky atp. Rozpočet na propagaci činí 2 000 000,- Kč Kampaň musí být realizována od března do prosince 2009

Aktuální situace Naše cíle Nepříliš známá turistická oblast Dosavadní prezentace - Opavská informační služba Propagace nepřesahuje hranice města Naše cíle Propagace ve větší míře i mimo kraj Zdůraznění všestranného vyžití kraje Poskytnutí kompletních informací Program přesně na míru.

Cílové skupiny Naše kampaň není zaměřena na jednu cílovou skupinu, každý si může vybrat model přesně pro sebe Balíček „Sport a relaxace“ – studenti (15 – 26) Balíček „Rodina“ – rodiny s dětmi Balíček „Kultura“ – starší generace Balíček „Krajem bíle perly“ – výběr pro všechny věkové skupiny Závěr Naší snahou je zvednout povědomí o regionu Opavské Slezsko a zároveň tak i zvýšit zájem návštěvníků. Po ukončení kampaně bude následovat její vyhodnocení zaměřené především na to, zda se zvedla celková návštěvnost regionu. Dále se bude rovněž vyhodnocovat to, kolik procent návštěvníků tvoří lidé ze vzdálenějších oblastí a zda je k návštěvě regionu vedla naše kampaň. Jestliže shledáme, že tato kampaň byla efektivní, je možné její opakování v následujících letech.

Mediaplán Tab vše březen duben květen červen červenec srpen září říjen   březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec internet webové stránky bannery časopisy Program Lidé a Země dopr.pr. zastávky MHD příměstské vlaky rádio Impuls Český Rozhlas letáky IC a brožury Tab vše

Brožury 4x1000 kusů, celková cena 26 696Kč Základní informace o nejznámějších památkách regionu a další užitečné tipy Odkaz na webové stránky našeho regionu Distribuce zdarma na IC měst v regionu a na IC velkých měst poblíž společně s letáky Realizační zabezpečení: tisková agentura, design brožury vlastní Balíček „Krajem bíle perly“ Balíček „Sport a relaxace“ Balíček „Rodina“ Balíček „Kultura“

Letáky do dopravních prostředků 100 kusů formátu A3 na zastávkách MHD, 5 376Kč 500 kusů formátu A4 do dopravních prostředků MHD, 3724Kč. 50 kusů o rozměrech 52x52cm do příměstských vlaků Ostravska, 10 164Kč Zevrubné informace o regionu Odkaz na webové stránky Realizační zabezpečení: tisková agentura, instalace MHD, ČD, design vlastní Celková cena 30 704Kč Plakát A3 Plakát A4 Plakát do vlaků

Noviny a časopisy Regionální měsíčník Program Březen – Prosinec na titulní straně – 349 300kč Cestopisný měsíčník Lidé a Země Květen – Červenec na 1/6 strany A5 – 87 000kč Základní informace o regionu Odkaz na webové stránky Máš udělané tyhle letáky – ten do laz a programu – program stačí ten a4, lidé a země potřebujou dlouhý úzký

Další propagační materiály K zakoupení na IC měst v regionu (výtěžek z prodeje bude součástí rezervy Pohlednice: celkem vyrobeno 500 kusů, náklady na výrobu 5 528Kč, prodejní cena X,- Kč Kovové magnety s logem: celkem vyrobeno 500 kusů, náklady na výrobu 6400Kč, prodejní cena X,- Kč Celková cena: 11 928Kč Pohlednice

Rozhlas Internet Český rozhlas - čtvrtky a pátky 2x mezi 5 a 9h „Víte, kde se narodil básník Petr Bezruče nebo kde je nejstarší České muzeum? Ne? Navštivte Opavu! Region Opavské Slezsko nabízí mnoho aktivit pro rodinu, milovníky památek i nadšené turisty. Více informací naleznete na webových stránkách www.opavske-slezsko.cz.“ Český rozhlas - čtvrtky a pátky 2x mezi 5 a 9h 16 týdnů (viz mediaplán) – 416 000kč Impuls - soboty, 2 x mezi 15 a 18 h 20 týdnů (viz mediaplán) – 68 000kč Internet Tvorba a správa webových stránek firmou 13 000kč Webhosting - 79Kč/měsíc, po dobu 10 měsíců Obsahují veškeré informace, podrobný popis balíčků a užitečné odkazy pro potenciální návštěvníky regionu Tvorba banneru firmou 800kč Uveřejnění na stránkách: www.seznam.cz, www.toulavakamera.ct24.cz, www.kudyznudy.cz Cena za bannery je 2000Kč/rok

Celkový rozpočet Cena celkem 1 902 351Kč Rezerva 97 649Kč Internet tvorba a administrace webu 13 000kč   webhosting  790Kč tvorba banneru 800Kčč toulavakamera.ct24.cz  2000Kč kudyznudy.cz seznam.cz Tiskoviny Program 349 300kč Lidé a země 290 000Kč Dopravní prostředky příměstské vlaky Ostravy 574 000Kč zastávky MHD Ostrava 120 000Kč Rozhlas tvorba reklamy 6 300Kč Český rozhlas 416 000Kč Impuls 68 000Kč Propagační předměty Pohlednice – 500ks  5528Kč kovový magnet – 500ks  6400Kč Tisk letáky A4 – 500ks  3724Kč letáky A3 – 100ks  5376Kč 52 x 52 cm – 50ks 10 164Kč  Brožury 4x1000ks 26 969Kč Cena celkem 1 902 351Kč Rezerva 97 649Kč