VARIACE definice Definici a podmínky její platnosti si procvičíme na příkladech:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy infinitezimálního počtu
Advertisements

KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Normalizace Řada analytiků se mylně domnívá, že pro každý objekt existuje jedno jediné univerzálně použitelné nejlepší řešení bez ohledu na řešený problém.
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
Kombinatorika a klasická pravděpodobnost
VARIACE Mgr. Hana Križanová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Daniel Hanzlík. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Seznamy Seznamy lze použít pro zpřehlednění zobrazovaných dat na stránce. Seznamy lze použít pro zpřehlednění zobrazovaných dat na stránce. Seznamy se.
KOMBINACE S OPAKOVÁNÍM
KOMBINACE Mgr. Hana Križanová
Tato prezentace byla vytvořena
Algebra.
Datové struktury. 2 Co je datová struktura v C datový typ složený z jiných datových typů nejjednodušší datová struktura je pole. všechny jeho prvky jsou.
Minimalizace logických funkcí - pomocí Booleovy algebry
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_21-06 Pravděpodobnost 6 Zásobník úloh Opakovací lekce.
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Variace VY_32_INOVACE_M4r0107 Mgr. Jakub Němec.
SLAVNOSTNÍ OTEVŘENÍ ANEŽČINY NAUČNÉ EKOSTEZKY PROJEKT REGION spolufinancovaný evropským sociálním fondem a rozpočtem ČR.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
MATEMATIKA Variace.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
KOMBINATORIKA Permutace Variace Kombinace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM.
NÁSTROJE OPERATIVNÍHO CONTROLLINGU, TRUMFY VE VAŠICH RUKÁCH!
KOMBINATORIKA 2 VARIACE k-té TŘÍDY Z n PRVKŮ S OPAKOVÁNÍM
Pole Arrays.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM.
Relace, operace, struktury
FUNKCE. Závislost délky vegetační sezóny na nadmořské výšce
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
INFORMATIKA 7 Odstavec V. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
PARABOLA Parabola je množina bodů v rovině, které mají od pevného bodu – ohniska F a pevné přímky d (F = d) stejné vzdálenosti. Přímka d se nazývá řídící.
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Kombinace VY_32_INOVACE_M4r0108 Mgr. Jakub Němec.
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
minimalizace kombinační logické funkce pomocí Booleovy algebry
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Variace s opakováním VY_32_INOVACE_M4r0110 Mgr. Jakub Němec.
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník Učivo v elektronické podobě zpracovala Mgr. Iva Vrbová.
KOMBINATORIKA Permutace bez opakování
Příklad 1 Urči pravděpodobnost získání výhry ve Sportce pro 4 uhodnutá čísla. Řešení: Ve Sportce se losuje 6 výherních čísel ze 49 čísel v osudí. Výherní.
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Název školyHotelová škola Mariánské Lázně Adresa školyKomenského 449/2, Mariánské Lázně Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUMuVY_32_INOVACE_G-M2-19.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorické úlohy.
VARIACE BEZ OPAKOVÁNÍ Rozbor úlohyŘešení úlohy Obrázek 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné.
VY_32_INOVACE_63. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Variace. Kombinatorické úlohy - Variace řeší se experimentem postupné hledání správného systému řešení vyžadujeme.
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Rozbor úlohyŘešení úlohy Zdroj obrázků : Všechny uveřejněné odkazy [ ] dostupné pod licencí Public domain na WWW:
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
KOMBINATORIKA Je část matematiky, která se zabývá uspořádáním daných prvků podle určitých pravidel do určitých skupin Máme množinu n různých prvků, z níž.
ZŠ VRCHLICKÉHO ŠKOLNÍ družina.
Minimalizace logické funkce
2. Určení výchozího polotovaru
3. Určení technologických základen
Matematika Variace.
Kombinatorika. Základní pojmy. Pravidla pro práci se skupinou:
PERMUTACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VZPOMENEŠ SI ? ? ? ? ? Matematika 2.ročník opakování.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pravděpodobnost a statistika
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Transkript prezentace:

VARIACE definice

Definici a podmínky její platnosti si procvičíme na příkladech:

Utvořme všechny variace druhé třídy z prvků a, b, c. [a, b] [a, c] [b, a][b, c] [c, a][c, b]

Utvořme všechny variace třetí třídy z prvků a, b, c. [a, b, c] [a, c, b] [b, a, c][b, c, a] [c, a, b][c, b, a]

Utvořme všechny variace čtvrté třídy z prvků a, b, c. Variace nelze vytvořit! Ve skupinách by se prvky musely opakovat. Například: [a, b, c, c] [a, c, b, a]

Utvořme všechny variace druhé třídy z prvků a, b, c, d. [a, b] [a, c] [a, d] [b, a][b, c][b, d] [c, a][c, b][c, d] [d, a][d, b][d, c]

Spíše než vypisování všech variací bez opakování k-té třídy z daných n prvků, nás bude zajímat počet všech variací bez opakování, který označíme V k (n).