STŘEDOŠKOLSKÉ VZDĚLÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

IV. Dětský sněm Krajský parlament dětí a mládeže Zlínského kraje
Gymnázium, Hranice, Zborovská 293 Maturitní zkouška 2010.
Inovace vzdělávání na školách zaměřených na ochranu osob a majetku Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.07/ Zahájení a ukončení:
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Maturitní zkoušky ve školním roce Společná část maturitní zkoušky Definuje ministerstvo školství (MŠMT) MŠMT zadává ve stejném termínu MŠMT.
Obecná biologie.
NOVÁ MATURITNÍ ZKOUŠKA
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 3. ročníky Podle platné legislativy ke dni
Volitelné předměty ve 3. ročníku
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Opakování pro 6. ročník s ježkem Čendou
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Bezobratlí živočichové
Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Legislativní prostředí
32.1 Enzymy Enzymy Eduard Buchner
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Základní struktura života
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Jednobuněční.
Biologie 1.E
Biologie 1.ročník.
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 1. ročníky Podle platné legislativy ke dni
Houby.
Vysvětlení pojmu enzymy
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Biologie 3.ročník.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Mnohobuněčné organismy
Rámcové a školní vzdělávací programy
Maturita 2011 Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Biologická technika – část Zoologická technika Historický vývoj biologických metod : (Linné, Lamarck, Darwin, Wallace, van Leeuwenhoek – s.m., v 2.pol.17.
Evoluce Celá biologie dává smysl jedině ve světle evoluce.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Živočichové rybníka a jeho okolí
Opakování učiva přírodopisu 6. třída
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
SPOLEČNÁ (STÁTNÍ) ČÁST MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 ZAČÍNÁ Od 2.5. do 7.6. probíhá jarní zkušební termín MZ.
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2012 Ing. Dana Štěpánová odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Obecná charakteristika. NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_7A_02_TEMA.
UŽITEČNÁ, PROVEDITELNÁ A BEZPEČNÁ MATURITA Návrh změn architektury reformní maturity MŠMT/CERMAT – říjen 2007.
Základní znaky a rozmanitost života Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu
Fotosyntéza.
Didaktika přírodopisu 1 5. seminář: Pojmová mapa
Informační zdroje pro STM
Maturity – jaro 2013.
Vojta pouchlý Houby(fungi).
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
Opakování učiva přírodopisu 6. třída
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Enzymy a hormony Obr.1 – Jak fungují enzymy?
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Houby – opakování 1.
Seminář z Didaktiky přírodopisu 1 4. Seminář: pojmová mapa
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Základní škola, Hradec Králové
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

STŘEDOŠKOLSKÉ VZDĚLÁNÍ KnowHowPort How EDUCATION ZÁKLADNÍ VZDĚLÁNÍ STŘEDOŠKOLSKÉ VZDĚLÁNÍ Předměty pro maturitu VSTUP VSTUP 1

KnowHowPort How EDUCATION POKRAČUJ ZÁKLADNÍ ŠKOLA Třída: Předměty: 2 Český jazyk a literatura X Matematika 2. třída Vlastivěda 3. třída Přírodopis X 4. třída Prvouka Cizí jazyk 5. třída Dějepis 6. třída Fyzika 7. třída Chemie Výchova k občanství 8. třída Člověk a svět práce 9. třída Informační a komunikační technologie POKRAČUJ MANUÁL 2

KnowHowPort How EDUCATION POKRAČUJ KLÍČOVÉ POJMY PRO: 4.třída, předmět: MATEMATIKA MANUÁL HOME POKRAČUJ 3

STŘEDOŠKOLSKÉ VZDĚLÁNÍ KnowHowPort How EDUCATION STŘEDOŠKOLSKÉ VZDĚLÁNÍ Předměty pro maturitu Český jazyk a literatura - základní Český jazyk a literatura - vyšší X Biologie Dějepis Dějiny umění Fyzika Chemie Matematika - základní Matematika - vyšší Občanský a společenskovědní základ - základní Občanský a společenskovědní základ - vyšší Informatika Cizí jazyk - základní Cizí jazyk - vyšší POKRAČUJ MANUÁL 4

KnowHowPort How EDUCATION POKRAČUJ KLÍČOVÉ POJMY PRO: maturitní předmět: BIOLOGIE abiotické prostředí části nervové soustavy fotosyntéza rostlin hlavní evoluční události ve vývoji rostlin abiotický faktor prostředí části trávicí soustavy funkce buněčných struktur hlavní evoluční události ve vývoji živočichů adaptace organismů dědičné choroby funkce částí trávicí soustavy homeostáze adaptace smyslových orgánů dědičnosti znaků funkce kostra Homo sapiens sapiens adaptace živočichů denní příjem, výdej a vstřebávání vody fylogenetické významy hormonální regulace adaptace živočichů k životu na souši devastace populací mořských fylogenetické vztahy hormony adaptace živočichů k parazitizmu diferenciace tkání hormony ovlivňující základní životní funkce adaptaci obratlovců k životu na souši druhotné tloustnutí fylogenetický vývoj člověka hospodářský význam hub aerobní oxidace druhová rozmanitost fylogeneze hostitelská buňka AIDS druhy s úzkou ekologickou valencí fyziologické potřeby houbové choroby alternativní zdroje druhy se širokou ekologickou valencí gen houby parazitické aminokyseliny v peptidu dub generativní orgán rostlin houby saprofytické anaerobní oxidace duševní hygiena genetická informace houby stopkovýtrusé anorganické látky v živých organismech dvouděložné rostliny genetická meióza houby symbiotické antigen dýchací soustavy živočichů genetická mitóza meiózy houby v potravinářském a farmaceutickém průmyslu antikoncepční metody dýchání vnější genetická rovnováha houby vřeckovýtrusé areály druhů dýchání vnitřní hypotézy o vzniku života a vývoji organismů ATP ekologický význam hub genetické zákonitosti chromozomové určení pohlaví autogamická populace ekologický význam lišejníků genetický kód imisní zátěže autotrofní organismus ekonomický význam hub geneticky podmíněná choroba inervace bakteriální infekce ekosystém genom jiných organismů intenzita fotosyntézy bakteriální nákaza genomu člověka jednobuněčné formě prvoka bakteriálních onemocnění člověka ekosystémy genotypy jedinců jednobuněčné tělní organizace bakterie ektoderm genová interakce jednoděložné rostliny bílkoviny entoderm genové inženýrství MANUÁL HOME POKRAČUJ 5

SCHEMA REALIZACE A VÝSTUPŮ PROJEKTU FÁZE 1 FÁZE 2 FÁZE 3 ŘEŠITEL ŘEŠITEL USTAVENÍ EXPERTNÍCH TÝMŮ PRACOVNÍ TÝM 1 KLÍČOVÉ POJMY PŘEDMĚT 1 EXPERTNÍ TÝM PRO KP PŘEDMĚT 1 DEFINITIVNÍ PODOBA KP Př.1 ROZHODNUTÍ O REALIZACI PROJEKTU USTAVENÍ SKUPIN REALIZACE PRACOVNÍ TÝM 2 KLÍČOVÉ POJMY PŘEDMĚT 2 EXPERTNÍ TÝM PRO KP PŘEDMĚT 2 DEFINITIVNÍ PODOBA KP Př.2 USTAVENÍ RADY ZÁSTUPCŮ ŠKOL VÝBĚR KLÍČOVÝCH POJMŮ DEFINOVÁNÍ KLÍČOVÝCH POJMŮ VYHODNOCENÍ PROJEKTU SW PRO SPRÁVU DATABÁZÍ HW PRO KHP EDU SERVER KOMUNIKAČNÍ SW PRO KHP EDU OŽIVENÍ DATABÁZEÍ KHP EDU 1F OŽIVENÍ DATABÁZEÍ KHP EDU 2F ZKUŠEBNÍ PROVOZ SW PRO KHP EDU

Z UČEBNIC A VÝUKOVÝCH TEXTŮ Proces transformace informací na znalosti BANKA ZNALOSTÍ KnowHowPort EDUCATION PRINCIP ŘEŠENÍ PROJEKTU AUTOŘI domácí i světoví JINÉ ZDROJE: - KNIHY - ODBORNÉ ČLÁNKY - FIREMNÍ LITERATURA - DALŠÍ VÝROBA TŘÍDĚNÍ DEFINICE - UČEBNICE LEGENDA: - ŠKOLSKÉ A JINÉ PODKLADY INFORMACE Z UČEBNIC A VÝUKOVÝCH TEXTŮ UPDATE KLÍČOVÉ POJMY - DEFINICE VÝKLAD - GLOSÁŘE OFF-LINE VÝROBA DVD UŽIVATELÉ: ZDROJE INFORMACÍ Proces transformace informací na znalosti STUDENTI UČITELÉ ABSOLOVENTI MANAGEMENT ŠKOL EXTERNÍ UŽIVATELÉ: OBECNÁ VEŘEJNOST UCHAZEČI O ZAMĚSTNÁNÍ DALŠÍ CÍLOVÉ SKUPINY AUTENTIZACE PŘEDMĚT 1 PŘEDMĚT 2 PŘEDMĚT 3 PŘEDMĚT 4 PŘEDMĚT 6 PŘEDMĚT 7 PŘEDMĚT 8 PŘEDMĚT 5 7

KnowHowPort How EDUCATION UKÁZKA KLÍČOVÉ POJMY PRO: 4.třída, předmět: MATEMATIKA UKÁZKA MANUÁL ZPĚT na výběr 8 8