Příprava a realizace PISA 2015

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Konference Asociace aktivních škol
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Rozvojový program Excelence středních škol 2012
V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
OBSAH TESTŮ JEJICH RELEVANCE A KVALITA Od „osnov“ k vyhodnocení testů.
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Seminář k PISA 2012 RNDr. Jana Palečková
Testy pro testování žáků 5. a 9. tříd 2012
Střední průmyslová škola Zlín Tř. Tomáše Bati 4187.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Výuka cizích jazyků technických předmětů
Inovace vzdělávacího programu Zahradní a krajinná tvorba Projekt OPVK, oblastní podpora 2.1.
PISA 2012 – oblast řešení problémů
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
VLED Vzdělávání v lesnických disciplínách. Podstata projektu Vytvoření unikátního vzdělávacího kurzu s 10 studijními programy se zaměřením na lesnické.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Odborná komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách Pilotní průzkum informační gramotnosti vysokoškolských studentů.
KROK. Cíl: vzdělávání pro maturitní generálku 2009 Obsah: organizace a logistika maturitní zkoušky Prezenční vzdělávání: – E-learningové.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Maturita 2015.
Vývoj vzdělávacích programů celoživotního vzdělávání v oblasti péče o krajinu a její tvorby.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Šetření čtenářské gramotnosti
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Inovace v regionu, , České Budějovice. Popis nástroje Situace v jednotlivých regionech v ČR Jihočeské podnikatelské vouchery Základní parametry.
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Střední průmyslová škola Zlín Tř. Tomáše Bati 4187.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve šk. roce 2014/2015
Využití výsledků PISA ve školách PhDr. Josef Basl, Ph.D., Mgr. Radek Blažek Oddělení zjišťování výsledků vzdělávání.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Účast na vzdělávání a výkony škol Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Kdo (ne)udělá maturitu? Co to znamená pro vysoké školy Jan Koucký.
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Odbor 10 mezinárodních vztahů INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Kompetence I Příprava a realizace mezinárodních výzkumů.
MATURITA NANEČISTO října 2005 Telč ÚIV – CERMAT Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Mezinárodní šetření a jejich místo v činnostech České školní inspekce Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Závěrečná konference projektu Kompetence.
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Akční plán podpory zdraví Nemocnice Pelhřimov, p.o. Pavlína Fridrichovská, DiS. Podzimní škola WHO – HPH, 12. – , MZČR Praha.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD PISA prosince 2010.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Přijímací řízení
Kvalita a efektivita počátečního vzdělávání ve školním roce 2015/2016
PhDr. Ondřej Andrys, MAE náměstek ústředního školního inspektora
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Společné setkání „minitýmů“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD
Komplexní systém hodnocení
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Klíčová role zástupce ředitele při zkvalitňování pedagogického vedení školy Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Praha,
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Transkript prezentace:

Příprava a realizace PISA 2015 RNDr. Jana Palečková Oddělení zjišťování výsledků vzdělávání

PISA 2015 Hlavní testovaná oblast v roce 2015: přírodovědná gramotnost Příprava a realizace PISA 2015 PISA 2015 Hlavní testovaná oblast v roce 2015: přírodovědná gramotnost Nově: gramotnost v oblasti týmového řešení problémů (Collaborative Problem Solving) dotazníky pro učitele elektronické testování

Příprava PISA 2015 Příprava PISA 2015 od června 2012: Příprava a realizace PISA 2015 Příprava PISA 2015 Příprava PISA 2015 od června 2012: posouzení koncepčního rámce vývoj nových přírodovědných úloh diagnostika počítačového vybavení škol posuzování nových úloh pro pilotní šetření vývoj dotazníků a posouzení jednotlivých položek překlady a příprava testových nástrojů výběr vzorku škol a žáků

Pilotní šetření PISA 2015 leden – březen 2014 Příprava a realizace PISA 2015 Pilotní šetření PISA 2015 leden – březen 2014 příprava testových materiálů, manuálů a formulářů pro pilotní šetření, diagnostika počítačového vybavení škol, školení zadavatelů… 31. 3. – 16. 4. 2014 pilotní testování (písemný a počítačový test) duben – červen 2014 vyhodnocení testů a dotazníků, čištění a odeslání dat

Příprava a realizace PISA 2015 Pilotní šetření PISA 2015 cíle pilotního šetření (ověření procedur, logistiky, testových nástrojů…. ) 58 škol z celé ČR v každé škole max. 43 žáků písemný test, počítačový test dotazníky pro žáky, učitele a ředitele zadavatelé (učitelé, inspektoři), školní koordinátoři, hodnotitelé žákovských odpovědí

Hlavní šetření PISA 2015 březen - duben 2015 hlavní sběr dat Příprava a realizace PISA 2015 Hlavní šetření PISA 2015 březen - duben 2015 hlavní sběr dat prosinec 2016 zveřejnění výsledků

RNDr. Jana Palečková Oddělení zjišťování výsledků vzdělávání Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5 Tel.: +420 251 023 328 Email: jana.paleckova@csicr.cz ǀ www.csicr.cz