Česká centrála cestovního ruchu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Advertisements

Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Evropské vlajky 5. ročník
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
CESTOVNÍ RUCH A REKREACE
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
VY_52_INOVACE_Z.9.36-hospodářské organizace ve světě-prezentace
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
Členění států A/ podle územního uspořádání B/ podle státního zřízení C/ podle způsobů řízení jejich hospodářství D/ podle míry samostatnosti.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
CESTOVNÍ RUCH Předpoklady cestovního ruchu Rozmístění cestovního ruchu
Cestovní ruch a rekreace – Česká republika. Význam CR významný faktor české ekonomiky: významný faktor české ekonomiky: 2003: celkové příjmy z CR
Marketingová Strategie Strategie.
CESTOVNÍ RUCH.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
ODBOR ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ Silvie Doubravská AIA AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
5/ Typy diplomacie, státní propagace, krajané - cíle diplomacie jsou mnohovrstevné - specializované instituce (Česká centra, CzechTrade, CzechTourism,
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Asociace turistických informačních center České republiky
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Soudobý svět Ekonomický pohled
Zjišťování návštěvnosti
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
Aktuální informace o činnosti CCRJM
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 15_Evropská unie, NATO
Česká republika Cestovní ruch ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

Česká centrála cestovního ruchu (ČCCR)

Co je to ČCCR Příspěvková organizace Česká centrála cestovního ruchu (ČCCR) byla zřízena v roce 1993 za účelem propagace země jako atraktivní turistické destinace na zahraničním i domácím trhu. Významnými partnery agentury při této propagaci jsou domácí turistické regiony, města a obce i podnikatelské subjekty. Organizace spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. Od 1. srpna 2003 její oficiální název zní Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism (dále jen CzechTourism nebo agentura CzechTourism).

Cestovní ruch V souladu s dlouhodobými výzkumy z oblasti cestovního ruchu směřuje CzechTourism převážnou část svých aktivit na země, které patří v současné době mezi hlavní zdrojové trhy příjezdového turistického ruchu do ČR. Těmi jsou v první řadě sousední státy České republiky ( Rakousko, Slovensko, Polsko) a dále pak evropské země s vysokým počtem turistů vyjíždějících do zahraničí (Belgie, Francie, Itálie, Nizozemsko, Velká Británie a Španělsko). Od roku 2003 se CzechTourism zaměřuje také na oblast Skandinávie. Rozhodujícími zámořskými trhy jsou především Japonsko, Kanada a USA. Aktivity agentury se rozšiřují i na další potenciální trhy, jež představují zejména země Středního východu a jihovýchodní Asie. Aktuálně je velký zájem o ČR také v Rusku, Ukrajině a pobaltských státech. 

Strategie V rámci svého poslání vytváří agentura CzechTourism aktuální a střednědobé strategie prezentace České republiky v zahraničí. Začátkem roku 2004 vstoupila v platnost nová Strategie propagace České republiky, která se soustředila na propagaci tzv. národních produktů. Bylo vytipováno pět míst (Praha, Karlovy Vary, Český Krumlov, skalní města a Olomouc) s nabídkou fakultativních výletů do jejich okolí a dva časové produkty (Vánoce, Velikonoce).

Produkty V roce 2007 se agentura od teritoriálně a časově vymezených témat přesunula k obecněji definovaným produktům. Těmi jsou Bohatství historie (hrady, zámky, technické a církevní památky), České medicínské lázeňství, Aktivní dovolená (golf, cyklistika, adrenalinové sporty, ale i rybaření nebo pěší turistika), Kongresový, korporátní a incentivní cestovní ruch a Zážitková dovolená (gastronomie, hudba, festivaly). V rámci aktivní dovolené se CzechTourism cíleně soustředí na propagaci golfové turistiky. Velkým úspěchem pro český golf bylo získání titulu Neobjevená golfová destinace roku 2007 na veletrhu International Golf Travel Market ve Španělsku (listopad 2006), který byl České republice udělen International Association of Golf Tour Operators (IAGTO)(Mezinárodní sdružení operátorů zájezdů). Rozmach golfové turistiky dosvědčuje i nový slogan  Czech Republic - The Golf Republic.

zastoupení CzechTourism Českou republiku dnes v zahraničí reprezentuje  25 zastoupení CzechTourism (Argentina, Belgie, Čína, Finsko, Francie, Itálie, Izrael, Japonsko, Kanada, Korea,  Maďarsko, Mexiko, Německo 2x, Nizozemí, Polsko, Rakousko, Rusko, Řecko, Slovensko, Španělsko, Švýcarsko, Ukrajina, USA, Velká Británie) a otevření dalších (např. ve Skandinávii a Pobaltí) se připravují. Aktivity zahraničních zástupců, kteří spolupracují s profesionály v cestovním ruchu a s prestižními médii v zahraničí, se soustředí na prezentaci České republiky jako atraktivní turistické destinace. Desítky akcí pro veřejnost jsou důkazem toho, že nezapomínají ani na individuálního turistu. Ze zemí, kde agentura CzechTourism již zřídila svá zastoupení, přijíždí v současné době do České republiky přes 80 % turistů.

ČR Česká republika má velký potenciál v kongresové turistice, protože nabízí služby na světové úrovni a zároveň se řadí k nejbezpečnějším světovým destinacím. Z tohoto důvodu pracuje CzechTourism i na prezentaci ČR jako ideální země pro kongresovou a incentivní turistiku. Marketingové aktivity odboru kongresové a incentivní turistiky zahrnují jednak tematické prezentace a workshopy ve vytipovaných destinacích, jednak účast na řadě veletrhů cestovního ruchu.

Vysvětlivky cizích slov incentivní turistika - turistika za odměnu rozvíjející se oblast turistiky - firmy platí svým dobrým zaměstnancům, nebo klientům, zákazníkům pobyt v nějaké atraktivní lokalitě, zpravidla se speciálním programem Korporátní - komunikace mezi členy jedné korporace(grupy, firmy)

adresa Staroměstské nám. 6, 110 00 Praha-Staré Město V ČR Zdroje: http://www.133premier.cz http://www.kudyznudy.cz/ www.czechtourism.cz/