ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 Tel.: 737 289 119 facebook.com/acomware twitter.com/acomware.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČLENSKÁ SCHŮZE 2009 Plnění plánu činnosti sportivního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty za rok 2008.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Mobilní služby a reklama
Komunitární program PROGRESS
Název Heslo/motto Datum
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
ÚVOD DO MARKETINGU.
ČLENSKÁ SCHŮZE 2008 Plán činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2008.
Evropská jazyková cena Socrates LABEL 2007 PORTFOLIO A FILMOVÉ PLÁTNO Portfolio et l´écran Gymnázium Boženy Němcové Hradec Králové
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
ČLENSKÁ SCHŮZE 2008 Plnění plánu činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2007.
Spotřebitelský poradní výbor a spotřebitelské organizace
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Cisco Networking Academy
Měření dielektrických parametrů ztrátových materiálů
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 3. ročníky Podle platné legislativy ke dni
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Návrhy usnesení Členská schůze občanského sdružení MAESTRO CLUB Kolovraty dne
Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
HORECA manažment – 31. január 2007, Hotel Kaskády, Sliač - Sielnica Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
ROZPOČET PROJEKTU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka -základní krok do života Registrační číslo:CZ.1.07/1.2.33/
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Cesta k vyšší životní úrovni obyvatelstva
NÁVRH KONCEPCE PENZIJNÍ REFORMY V ČR Generali TOP Talent 2007 Bc. Martin SVOBODA.
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
Mediální komunikace ČD
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící. Agenda: 1) Kdo jsme 2) Jaký je náš cíl 3) Naše projekty.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
1 Ochrana spotřebitele v EU a činnost Evropských spotřebitelských center Ondřej Tichota Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci 9.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový plán podniku
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingový plán Richard Pokorný Tomáš Zdvořilý.
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Transkript prezentace:

ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware Vstup retailové značky Pepe Jeans na internet případová studie Ondřej Klega

15. – let na trhu e-commerce 25 specialistů a konzultantů Naše hlavní služby: strategie pro vstup na on-line trh e-commerce konzultace zvyšování návštěvnosti zvyšování obchodní výkonnosti inteligentní ing a věrnost zákazníků Na našem webu dále najdete: Odborné články Studie trhu a případové studie Infografiky a výzkumy Kdo je Acomware?

Představení klienta KLAR Fashion je oficiální distributor anglické módní značky Pepe Jeans. V roce 2012 spouští internetový obchod Nulové zkušenosti s podnikáním na internetu Neuspokojivé prodejní výsledky internetového obchodu Žádná strategie marketingu/rozvoje 15. –

Cíle spolupráce 1.Dosažení prodejů srovnatelných s kamennými obchody 2.Rozšíření působnost na celou ČR 3.Propojení offline a online prodeje 15. –

Jak jsme postupovali Vytvoření marketingového plánu Analýza výkonnosti webu Rozšíření zákaznické databáze 15. –

Námi navržená strategie Primární záměr: podpora brandu Pepe Jeans P ropagace konkurenčních výhod Zvýšení hledanosti Navrhujeme důsledné propojení offline a online prodeje 15. –

Bouráme bariéry při nakupování online Doprava zdarma ČR/Slovensko Rychlá výměna zboží Vrácení peněz do 24 hodin Sběr ových kontaktů na prodejně Osobní odběry – seznam velikostí k dispozici na webu 15. –

Mediální kampaně Display kampaň Super.cz, PR články na Super.cz, Modnipeklo.cz Brandové kampaně ve vyhledávačích (PPC kampaně) Remarketingové kampaně v obsahové síti GDN Sociální sítě 15. –

Trendy v hledanosti 15. –

Podpora brandu ve vyhledávači Google 15. –

Ukázka display kampaně 15. –

PR aktivity 15. –

Dosažené výsledky Zvýšení obratu e-shopu o 120 % Zvýšení povědomí a hledanosti značky Pepe Jeans Propojení online a offline prodeje – 20 % lidí z internetu navštíví pobočku Sběr kontaktů 15. –

Děkuji za pozornost Novinky z online businessu najdete: ​ twitter.com/acomware linkedin.com/company/acomware-s.r.o. 15. – Ondřej Klega E-commerce Consulting Leader linkedin.com/in/ondraklega