,,Populární, prchavý, nakažlivý, levný, masový, mladý, vtipný, sexy, nápaditý, fascinující. A dobře prodejný.‘‘ Tento umělecký směr je svéráznou diskuzí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Slečny z Avignonu Demoiselles d‘Avignon
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
POP ART Daniela Kubáňová.
POP ART.
Co je to úspěch ? Jednoduše vysvětleno.
Poslední universální styl
VY_32_INOVACE_2C3.
Pop-art Autor: Michelle Malá a Nela Doláková
Pop art Inf-1 Počítačová grafika DUM č. 18 Sexta osmiletého gymnázia
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Malá prezentace o hip hopu
SVĚTOVÁ LITERATURA 2. POLOVINY 20. STOLETÍ
VÝVOJ ČESKÉ POPULÁRNÍ HUDBY
Artistic Discoveries in European Schoolyards Tomáš Froyda , Ministerstvo Kultury.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Pop-art 2.polovina 20. století.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
,,Znovuobjevení ornamentu, barvy, symbolických spojení a nalezená pokladnice historických forem.‘‘ Postmodernismus se vyznačuje Postmodernismus se vyznačuje.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
,,Vše je v neustálém pohybu. Nehybnost neexistuje.‘‘ Podle italského spisovatele Umberta Eka je to forma umění, v níž je pohyb barev, tvarů a ploch prostředkem,
ROMANTISMUS (Přibližně 19. století).
Abstraktní expresionismus
,,Prožít umělecké dílo je důležitější než mu rozumět‘‘ Veškeré umění spoléhá do jisté míry na optické iluze. Op art s těmito jevy bezprostředně pracuje,
VY_52_INOVACE_DEK_58 POP-ART
Média a masová kultura Trojí pojetí kultury: antropologické, sémiotické, každodenní Zdroj masové kultury: masová společnost nebo masová média? Masová společnost:
Krása v proměnách času.
Toto přímé a živé umění dovoluje umělcům rozostřit hranice a dělící čáry mezi uměním a životem. Tento směr je útokem na smysly, který vzniká kombinací.
Umělecké směry 20. století
Populární hudba ve světě v letech
Design.
Užité umění po 2. světové válce
Vývoj populární hudby ve světě po roce 1980
Expresionismus Expresionismus - evropský umělecký směr.
VY_52_INOVACE_DEK_46 PRVNÍ UMĚLECKÉ SLOHY 20. STOLETÍ
Rock and roll.
Masová komunikace Martina Bartůňková.
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Street Dance.
herečka a zpěvačka Datum narození: Místo narození: Franklin, Tennessee, USA Znamení: Střelec Miley Cyrus se pravým jménem jmenuje Destiny.
Dadaismus I. polovina 20. století.
VY_32_INOVACE_3D.9.12 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 9. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Hodnota umění Estetika II.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
OP – ART Optical art Optické umění
Pop-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Dadaismus byl mezinárodním stavem mysli nebo spíše životním stylem, než hnutím…
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
Výtvarné směry 2. poloviny 20. století
OP ART Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Art Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření Ročník 2.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
POP ART Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Úvod do romantismu.
Pop-art.
  Rozdílné tradice analýzy 5. 04/04/11     1.
Pop art Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném Autor: Alena Pavolková
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Masová média a jejich vliv
POP ART.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_25-17
Šimon Vohradský MT DESIGN.
1. Rozdíl mezi výtvarným uměním a vizuální kulturou – a mezi dějinami umění a teorií VK Výtvarné umění: architektura a urbanismus, sochařství, malířství,
Pop art Ch.Balko 9.b.
Před 100 lety 12. prosince 1915 se narodil nezapomenutelný zpěvák.
Transkript prezentace:

,,Populární, prchavý, nakažlivý, levný, masový, mladý, vtipný, sexy, nápaditý, fascinující. A dobře prodejný.‘‘ Tento umělecký směr je svéráznou diskuzí o populární, masové a konzumní kultuře, reklamě, médiích, komunikaci, komerčním designu, módě. Tento umělecký směr je svéráznou diskuzí o populární, masové a konzumní kultuře, reklamě, médiích, komunikaci, komerčním designu, módě. Richard HAMILTON Richard HAMILTON

Buřičský směr z 60. let 20. století, který se časem spojil a prolínal s mnohými jinými uměleckými formami, ale který na své oblibě ztratil jen málo. Tento směr se začal rodit v Anglii, však převratný moment nastal v New Yorku v roce Byla jim velká mezinárodní výstava v Sidney Janis Gallery pod názvem Noví realisté. Tento směr se začal rodit v Anglii, však převratný moment nastal v New Yorku v roce Byla jim velká mezinárodní výstava v Sidney Janis Gallery pod názvem Noví realisté.

44 M. Rotella, Flip

45 R.Lichtenstein,,,Crak‘‘

46 A. Warhol, Campbellova polévka

47 A. Warhol, Marylin

Představitelé: Andy WARHOL Richard HAMILTON David HOCKNEY Roy LICHTENSTEIN Ronald B. KITAJ Tom WESSELMANN Claes OLDENBURG Milton GLASER aj.