Skylink slaví první milión zákazníků Praha 7. 4. 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Připravenost České televize na vysílání v HD
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Spotřební daň na pohonné hmoty - zachovat nebo snížit?
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Dobrý den TOP partneři Skylink!
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Satelit? Martin Janků Media Vision, s.r.o. Praha
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Satelit. Se stále mění,z ČR je nabídka ze satelitu Astra 23.5°E a 19.2°E za 29 kč(viz.snímek 4 a 5).U nás je poskytovatelem na SES Skylink a CS link,Skylink.
Televizní vysílání bude kvalitnější a zábavnější. Díky Českým radiokomunikacím. Česká hlava - Věda v ulicích a aktualizace říjen 2005.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Počátky televizního vysílání v Československu Přednáška kurzu Audiovizuální žurnalistická média J 1031.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
SET-TOP-BOX jeden pojem, mnoho podob Jan Kálal redaktor DigiZone.cz 31. říjen 2006.
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
Elektrotechnika Přenosová technika
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Blok I: Zapínáme digitál, vypínáme analog moderuje: Jan Potůček.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Přenosová technika Přijímače pro digitální televizní vysílání EL31 Ing. Ludmila Nevařilová.
Postavení a význam cestovního ruchu – makroekonomický komentář Ing. Vladimír Pikora, Ph.D. Hlavní ekonom Next Finance.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Tato prezentace byla vytvořena
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Digitalizaci se neubráníme, ale kde je psáno, že to musí být zrovna DVB-T? DIGImedia 2007 Kavčí hory 17. května 2007.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Rozvíjíme DVB-T2 a HDTV v ČR
Televizní vysílání v České republice
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Nasazení DVB-T2 ve Spojeném království Mike Brooks Květen 2010 ředitel technického rozvoje (DVB) divize pozemního vysílání.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Druhy připojení k internetu
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Televize 8. ročník.
Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Tato prezentace byla vytvořena
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Inf Analogová a digitální televize. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace, obsahující test znalostí o televizním digitálním vysílání. Na devíti snímcích rozebírá základní problematiku systému.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Princip digitálního Princip digitálního.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_14 TÉMA: VYNÁLEZY.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_15_televize TEMA:Multimédia a grafika.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Počet cizinců a zaměstnaných cizinců na území MS kraje
Informace k realizaci procesu přechodu na digitální vysílání
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Vítejte na marketingu.
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Německý start DVB-T2 Ivo Ferkl Strana
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Změny v rámci digitálního vysílání kabelové televize DVB-C
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H
Transkript prezentace:

Skylink slaví první milión zákazníků Praha

 Trendy v televizním příjmu  Satelitní trh  Skylink

… z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti

Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2006

Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2009

Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2012

Trendy v příjmu TV Většina domácností zvolí pro digitalizaci televizního příjmu jinou platformu, než DVB-T. I nadále budou převládat platformy s bezplatným televizním příjmem – satelit a DVB-T. S většími TV obrazovkami se zvyšují nároky na kvalitu obrazu – rostou platformy s možností HDTV (satelit, kabel, IP TV). Pozemská televize se stala menšinovým způsobem příjmu pro hlavní televizor v domácnosti. Satelitní příjem se stal jednoznačně nejrozšířenějším pro hlavní televizor v domácnosti a nejpopulárnějším zprostředkovatelem digitální televize v ČR. V dalších letech lze očekávat další prohlubování tohoto trendu. ČR se v tomto přibližuje Rakousku a SRN.

 Trendy v televizním příjmu  Satelitní trh  Skylink

Trh satelitní televize počet domácností na konci roku 2009 Skylink je největší satelitní televizí. Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.

Trh satelitní televize počet domácností na konci roku 2009 Satelit ASTRA 23,5° se stal přirozenou národní satelitní platformou. Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.

 Trendy v televizním příjmu  Satelitní trh  Skylink

Jak funguje Skylink? Televizní stanice hradí satelitní distribuci svých programů NEPLACENÁ NABÍDKA Poskytovatelé placených televizních programů VOLITELNÁ NABÍDKA Importéři, distributoři a prodejci satelitní techniky PŘIJÍMACÍ ZAŘÍZENÍ Spokojený zákazník

Aktivní karty Skylink ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet Skylink. V uplynulém roce rostla zákaznická základna Skylinku tempem 30 tisíc měsíčně.

Placená a neplacená nabídka Mimo sezónu (letní měsíce) Sezóna (zimní měsíce) Koncept placené televize velmi vstřícný zákazníkům. Bez výpovědí a závazků. Významné rozdíly v poptávce po placené televizi během roku.

Karty SD / HD Q3 / 2009Q4 / 2009Q1 / 2010 Karta Standard HD má v ceně promo vysílání placených HD programů. Karta Standard je plně funkční pro HD programy, liší se jen v promo vysílání. Významná dynamika nárůstu podílu HD v uplynulém roce

Proč roste Skylink? bezplatný příjem všech základních českých a slovenských programů cenově dostupné přijímací zařízení špičková kvalita televizního příjmu (SD i HD) dostupný kdekoli v ČR a SR pestrá nabídka volitelných programů stovky nekódovaných programů zdarma ze satelitu Astra první a největší poskytovatel HDTV na celém území ČR a SR efektivní obchodní model účinný marketing