10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuková aktivita s využitím ICT
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Propagace a reklama na facebooku
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
školení internetového vyhledávače
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Google Analytics pro OPAC – počty pro jednotlivé stránky Pavel Hušek, SVK Hradec Králové SU Aleph , VUT Brno.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Google formuláře.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
VUFind aneb jak mít webový OPAC méně ošklivý Pavla Švástová Moravská zemská knihovna Konference knihovny současnosti 2011.
Informatika - prezentace
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Volební kampaň podzim Podporovatelé TOP podporovatelů samolepek na auto plakátů A2 250 velkoplošných plachet a billboardů.
Online informační zdroje k software Mathematica
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
WebMathematica MathMl.CDF aneb ZASE JEDEN POVEDENÝ PROJEKT Petr Bělaška OA aVOŠE Zlín.
Design tužkou a ve 3D Design obuvi Hana Děcká
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
NYNÍ PRO VÁS PŘIPRAVUJEME Výpisky nově Toto je minulost !
 Sociální síť, komunita, mobilní aplikace  Sdílení, vytváření, čtení článků.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Geotermální elektrárna
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B11 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření prosinec.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_413_Počítačový červ AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM:
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
Posílání fotek Letecká pošta- První web ne který můžeme umístit velké množství fotek.
Zálohování fotografií
Cena dle ceníku, který je na našich internetových stránkách Popřípadně domluva po telefonu
Inzerce sběratelských předmětů Jan Matějka 4.B 2013/2014.
Školení internetového vyhledávače
Textový editor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Úvodní hodina Martin Krčál Tereza Venerová Brno, KISK FF MU, Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Stížnosti na Facebooku efektivně přes Národní centrum
Clever Farmer Clever Swagfactory.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Informace o společnosti Přehled společnosti
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
KOMUNIKACE NA INTERNETU
Transkript prezentace:

10 častých chyb online marketingu

1. Konverzní tlačítka

2. Měření konverzí

3. Mrtvý facebookový profil

4. ový marketing

5.Responzivní web

6. Přemíra SEO

7. Dlouhé a nezajímavé texty

8. Formulace silných stránek panske-hnede-kozene-polobotky-frank-wright-hart

9. Přidaná hodnota textu pro uživatele

10. Negativní reakce zákazníků

Děkujeme za pozornost.