1 V té váze není žádná voda. 2 Na horách není žádný sníh. 3 V tvém domácím úkolu nejsou žádné chyby. 4 V naší knihovně nejsou žádné francouzské knihy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 7. ročník- Jazyk a jazyková komunikace- Cizí jazyk-Anglický jazyk-Around the house.
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Přítomný čas průběhový
Přeložíme do češtiny ( Translate into Czech ) Translate each of the following sentences into Czech. Vzor: How many American students were studying at the.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Sloveso "to BE".
Vyjádření množství How many apples? Kolik jablek? Počítatelná podst. jm. How much milk? Kolik mléka? Nepočítatelná podst. jm.
Angličtina 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského IN THE CLASSROOM this x that my x your VY_22_INOVACE_12.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Škola1. ZŠ TGM Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_66 NázevPrepositions of places Téma hodinyPopis bytu, pokojíku PředmětAnglický jazyk.
CZECH TEAM. Hello everyone! Let us introduce ourselves…
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_75 NázevCountable and uncountable nouns Téma hodinyJídlo – rozšíření slovní.
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
There is….. There are….
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PREPOSITIONS ON, IN, UNDER Zmáčkni klávesu F5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
Anglický jazyk ( 8.ročník )
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora AnotaceŽákům je spuštěna prezentace k výkladu. AutorMgr. Ludmila Hrušková PředmětAnglický jazyk Očekávaný výstupProcvičuje.
How To Decorate Your Small Room
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
„Předložky místa“ at home home at school to school at work to work * at University.
stručný přehled a závěrečné procvičení
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I.3.BD.35 There is,there are. Když říkáme, že někde něco nebo někdo je, použijeme k tomu vazbu There is nebo There are. There is pokud.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Zábřeh na Moravě Area: ha Population:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Home sweet home Vypracovala : Michaela Hrdličková, 202 Použitá literatura: Success, elementary, J.C.Carr, J.Parsons „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Countable and Uncountable Nouns, some, any, a/ an
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
-ing / -ed clause practising
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Existenční vazba THERE IS / THERE ARE
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a clothes shop a book shop a shoe shop a music shop a pet shop.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a beddrumsa churchrun a guitara colda cinemaa sofa swima streeta.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_33_Vazba.
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Practicing of to be and possessives
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad Lužnicí v letech 2011 – 2012.
Prepositions + at home AUTOR: Miroslava Jarkulišová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Vypracovala Mgr. Jana Dvořáková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
PREPOSITIONS OF PLACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu
VY_32_INOVACE_12_AJI_MŮJ DŮM
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

1 V té váze není žádná voda. 2 Na horách není žádný sníh. 3 V tvém domácím úkolu nejsou žádné chyby. 4 V naší knihovně nejsou žádné francouzské knihy. 5 Na náměstí není žádný kostel. There isn´t any water in the vase. In the vase there isn´t any water. There isn´t any snow in the mountains. In the mountains there isn´t any snow. There aren´t any mistakes in your homework. In your homework there aren´t any mistakes. There aren´t any French books in our library. In our library there aren´t any French books. There isn´t a church in the square. In the square there isn´t a church.

1 Na té nástěnce nejsou žádné plakáty. 2 V cukřence není žádný sníh. 3 V té tělocvičně není žádná trampolína. 4 V ledničce nejsou žádná vajíčka. 5 V té knížce nejsou žádné obrázky. There aren´t any posters on the notice board. On the notice board there aren´t any posters. There isn´t any sugar in the sugar bowl. In the sugar bowl there isn´t any sugar. There isn´t a trampoline in the gym. In the gym there isn´t a trampoline. There aren´t any eggs in the fridge. In the fridge there aren´t any eggs. There aren´t any pictures in th book. In the book there aren´t any pictures.

1 Na autobusovém nádraží nejsou žádné lavičky. 2 V tom supermarketu není žádný bankomat. 3 Na hřišti nejsou žádné děti. 4 V tom parku nejsou žádné květiny. 5 V tom bazénu není žádná voda. There aren´t any benches in the bus station. In the bus station there aren´t any benches. There isn´t a cashpoint in the supermarket.In the supermarket there isn´t a cashpoint. There aren´t any children in the playground.In the playground there aren’t any children. There aren´t any flowers in the park. In the park there aren´t any flowers. There isn´t any water in the pool. In the pool there isn´t any water.

1 V tom penále jsou pera a tužky. 2 V té třídě jsou nějaké květiny (rostliny). 3 U stolu je 6 židlí. 4 Na té fotce je nějaká budova. 5 V té obálce jsou nějaké peníze. There are some pens and pencils in the pencil case. In the pencil case there are some pens and pencils. There are some plants in the classroom. In the classroom there are some plants. There are 6 chairs at the table. At the table there are 6 chairs. There is a building in the photo. In the photo there is a building. There is some money in the envelope. In the envelope threr is some money.

1 Jsou v té krabici nějaké cereálie? 2 Je na podlaze koberec? 3 Jsou v té třídě nějaké počítače? 4 Jsou na té fotce tvoji přátelé? 5 Jsou v tom cvičení nějaké chyby? 6 Je v té čajové konvici nějaký čaj? 7 Jsou v té kapse nějaké klíče? 8 Jsou v té obálce nějaké vstupenky? 9 Jsou před školou nějaká kola? 10 Jsou na zahradě nějaké jabloně? Are there any cereals in the box? Is there a carpet on the floor? Are there any computers in the classroom? Are there your friends in the photo? Are there any mistakes in the exercise? Is there any tea an the teapot? Are there any keys in the pocket? Are there any tickets in the envelope? Are there any bikes in front of the school? Are there any apple trees in the garden?

1 Kolik počítačů je v té třídě? 2 Kolik oken je v té místnosti? 3 Kolik postelí je v ložnici? 4 Kolik pastelek je v té krabici? 5 Kolik laviček je na náměstí? 6 Kolik bank je ve vašem městě? 7 Kolik talířů je na stole? 8 Kolik bonbónů je v tom sáčku? 9 Kolik lidí je na koncertu? 10 Kolik aut je na parkovišti? How many computers are there in the clasroom? How many windows are there in the room? How many beds are there in the bedroom? How many crayons are there in the box? How many benches are there in the square? How many banks are there in your town? How many plates are there on the table? How many candies are there in the packet? How many people are there in the concert? How many cars are there in the car park?

1 V této lekci je mnoho cvičení. 2 Jsou na stromě nějaká jablka? 3 Na zdi nejsou žádné obrazy. 4 Před naším domem je nějaké auto. 5 Na tom hradu nejsou žádní duchové. 6 V tom rybníce nejsou žádné žáby. 7 V tom lese nejsou žádné houby. 8 Je v té polévce nějaká sůl? 9 Jsou v té krabici nějaké sušenky? 10 Je v ledničce nějaké máslo? There are many exercises in this lesson. Are there any apples in the tree? On the wall there aren´t any pictures. In front of our house there is a car. In the castle thre aren´t any ghosts. In the pond there aren´t any frogs. There aren´t any musrooms in the forest. Is there any salt in the soup? Are there any biscuts in the box? Is there any butter in the fridge?