Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305 MARKETING Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305
Témata přednášek Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí. Marketingový informační systém Formy marketingového výzkumu Chování kupujících ve spotřebitelském vztahu Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu Formy trhu a cílený marketing Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace Výrobek jako součást marketingového mixu Životní cyklus výrobku Komunikace jako součást marketingového mixu Komunikační mix - formy komunikace Závěrečný test znalostí
Požadavky k zápočtu Úspěšné splnění písemné práce kombinující testové a výkladové otázky Úspěšným splněním se rozumí vše dobře zodpovědět min. na 60% (vč.)
Doporučená literatura Základní: SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlína : UTB, 2004. ISBN 80-7318-177-0. Doporučená: KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6. SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín : UTB, 2003. ISBN 80-7318-140-1. Tisk – Strategie, Marketing a média, Hospodářské noviny Rozhlas (podcasty) – Rádio Česko, Rádio Svobodná Evropa Studijní opory KLEIN N. No Logo