Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305 MARKETING Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Tereza Dragounová Michala Maříková Soňa Součková Radka Třešňáková
Personální managament
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002.
Jednotlivé fáze obchodního jednání/ dokončení Pavla Kotyzová
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Obsah a organizace Počítačová grafika POG 2
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Znaky určující cílovou skupinu Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
1MT451 Ekonomická analýza a prognóza
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Operační program Podnikání a inovace (OPPI) Vladimír Kebo, Sněm RVŠ 22.listopadu 2007.
New Marketing Media Michal Pilík.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Marketingové strategie- Výrobkové strategie
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Firemní bankovnictví Corporate Banking
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
8. Marketing.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
ÚVOD DO EKONOMIE, POŽADAVKY NA STUDENTY Cíle: Vysvětlit poslání ekonomie jako vědy. Anotace: Ekonomie je společenská věda, která studuje ekonomické chování.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
MARKETING Přednáška P
Marketing sportu bp 2086.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vítejte na Marketingu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305 MARKETING Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305

Témata přednášek Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí. Marketingový informační systém Formy marketingového výzkumu Chování kupujících ve spotřebitelském vztahu Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu Formy trhu a cílený marketing Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace Výrobek jako součást marketingového mixu Životní cyklus výrobku Komunikace jako součást marketingového mixu Komunikační mix - formy komunikace Závěrečný test znalostí

Požadavky k zápočtu Úspěšné splnění písemné práce kombinující testové a výkladové otázky Úspěšným splněním se rozumí vše dobře zodpovědět min. na 60% (vč.)

Doporučená literatura Základní: SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlína : UTB, 2004. ISBN 80-7318-177-0. Doporučená: KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6. SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín : UTB, 2003. ISBN 80-7318-140-1. Tisk – Strategie, Marketing a média, Hospodářské noviny Rozhlas (podcasty) – Rádio Česko, Rádio Svobodná Evropa Studijní opory KLEIN N. No Logo