KM1/6015 Didaktické využití IT I Zápočet LS - Vypracování projektu pro žáky Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

JAK SE STARAT O PSA DENISA SOVOVÁ.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
Kdo je kdo ZŠ Křepice 3. třída.
Projektový den s prvky OSV
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
VY_32_INOVACE_15_ Čtení vět s obrázky (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ Název vyučovací jednotky: ANIMALS (zvířata)
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
TČ1 – Truhlář a Čalouník, 1. ročník, tříletý učební obor
Víkend rodin dětí se syndromem Prader-Willi HOTEL PAVLA NOVÉ MĚSTO NA MORAVĚ
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Hodina Prvouky- Rok, roční období
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Projekt do Výchovy ke zdraví
Světový den výživy – 16. říjen
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Odborná praxe Anglie Portsmouth 2015
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_33_Domácí mazlíčkové Téma:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11 _Moje rodina TÉMA:
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.13_prirodni_pomery_ cr_zivotni_prostredi
PES DOMÁCÍ 1. Šablona : V/2 Sada: 2/16 Ověření ve výuce: Třída: 4 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Savci - šelmy VY_52_INOVACE_30 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Způsoby hledání zaměstnání, úřad práce 1 – Hledání zaměstnání
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_04
Mateřská škola Kyjovice
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_26_DOMÁCÍ ZVÍŘATA TÉMA: DOMÁCÍ ZVÍŘATA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor: Mgr. Irena Nádvorníková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Autor: Mgr. Eva Procházková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_21_Příroda u nás doma
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Metodický list: Slovní druhy 1. část
Vítejte milí žáci/studenti!
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_03_Rodina Téma: Rodina
MOŽNOSTI PREZENTACE BADATELSKÉ ČINNOSTI V MATEŘSKÉ ŠKOLE MGR
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_09_Kocůrková
Transkript prezentace:

KM1/6015 Didaktické využití IT I Zápočet LS - Vypracování projektu pro žáky Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky , ve kterém budou nenásilnou formou využívány ICT. Zdokumentování jeho průběhu, výsledky s poznámkami, zhodnocení a to vše vložit na vytvořené webové stránky.

Téma: Pes přítel člověka Projekt : 1 denní – 5 hod. Cíl: Zábavnou formou s dětmi podiskutovat o jejich psích mazlíčcích,zmapovat vědomosti dětí o psech, vztah a péči člověka o ně, zprostředkovat zábavné formy práce na PC. Mezipředmětové vztahy: Anglický jazyk,informatika,český jazyk, hudební výchova,výtvarná výchova Použité metody: Pojmová mapa, diskuze v kruhu, skupinová práce, vyhledávání informací na internetu, práce na PC – kreslení v programu malování, práce s digitálním fotoaparátem,zpěv, volné psaní - sloh

Dílčí cíle: Žáci společně ve skupině zapíší do pojmové mapy své dosavadní vědomosti a zkušenosti o psech Společně diskutují a doplňují nové znalosti do pojmové mapy Žáci vyhledají na internetu odpovědi na zadané otázky, odpovědi společně zapíší na papír Žák nakreslí obrázek psa dle své fantazie v programu malování a popíše části těla v anglickém jazyce

Domácí úkol pro zájemce: Dílčí cíle: Domácí úkol pro zájemce: Žáci se doma vyfotí se svým pejskem, fotku pošlou mailem, tato bude použita a popsána ve společné powerpointové prezentaci „Naši mazlíčci“. Žák se seznámí s ostravským a brněnským nářečím, nacvičí ve skupině ve vybraném nářečí píseň – Skákal pes – s použitím textu Žák napíše volné psaní na téma – „Já a pes“

Skákal pes přes oves (v nářečí) OSTRAVÁK: Skače čuba přes obile šibko hupe přes luku. Za ňu chachar v kamizole fájne brko v klobuku. Kaj se vališ, co se chlameš, co se ščuřiš jako cyp? Prd ti řeknu, také zname a zas vali do kajsik. BRŇÁK: Bere čokl glajze grýno hope lúpink přes kajzec. Za nim kope plotve rýno plotňák jégr na oltec. Co se pecní, těžké loghec? Kvaltuj fligny, halti vály. Žádné ánunk, čokl borec migne cemrem a de pali.

Inspirací mi byl náš mazlík Lilly, které jsou 4 roky Pomůcky: Větší rozměr papíru Fixi barevné PC, klavír, digit. Fotoaparát Věk dětí: malotřídka 4. a 5. ročník Škola:ZŠ a MŠ REGIONU KARLOVARSKÝ VENKOV Inspirací mi byl náš mazlík Lilly, které jsou 4 roky

Skupinová práce-pojmová mapa, diskuze Děti se rozdělily do skupin po čtyřech a psaly vše,co vědí o psech(čím se živí,jak se rozmnožují, jaká je péče a mnoho dalších zkušeností) Druhou hodinu jsme o těchto věcech diskutovali v kruhu.Děti vyprávěly zážitky, které mají s pejsky.

Objevily 3 útulky- v Ostrově, Dvory v K. Varech, Krajková u Sokolova Třetí hodinu jsme strávili v naší počítačové třídě ,kde děti vyhledávaly odpovědi na zadané otázky na internetu.Tato práce děti velmi baví – jen zadat to správné heslo do vyhledávače.Hledali útulky v karlovarském kraji, co obsahuje správná strava psů, prohlédli si různé rasy psů, zjišťovaly, jakými nemocemi psi trpí a další zajímavosti o čichu , zraku, o útocích psů. Na dětech bylo znát , kdo doma s PC pracuje.Radost z objevu informace veliká. Objevily 3 útulky- v Ostrově, Dvory v K. Varech, Krajková u Sokolova

Vyhledávání informací na internetu Zkoušely stahovat obrázky plemen psů do dokumentů. Zapisovaly informace na papír, aby je mohly v další části projektu prezentovat.

Čtvrtou hodinu jsme procvičili slohové psaní na téma – PES PŘÍTEL ČLOVĚKA Téma žáky oslovilo, u této činnosti se zklidnili a psali a psali……. Důležité je naučit se hlasitým čtením zaujmout posluchače- Lenička Hrdličková- 4. roč

Kreslení v programu malování – popis částí těla psa v anglickém jazyce Vydařilo se….. Jinde se žáci zabrali spíše do malování, než by se zabývali anglickými slovíčky….

Práce v programu malování Také zdařená práce Na některém počítači nás neposlouchali písmenka a děvčata to zrovna pojaly tak poctivě…..

Zpěv písničky skákal pes přes oves v HANTECU a v OSTRAVSKÉM NÁŘEČÍ…… Byla to legrace, tolik legračních slov, co děti objevily.Zkoumali jsme také , co slova znamenají…… Touto aktivitou jsme zabrali asi 20 minut…..

Poslední hodinu jsme shrnuli všechny nové poznatky a dopsali na plachty. Zhodnotili jsme, jestli jsme se dověděli každý alespoň 3 nové informace. Žáci se shodli, že určitě ano…. Zkontroluj , jestli to píše Anička dobře… Nové poznatky je důležité dobře utřídit….

DÚ – Děti posílaly foto e-mailem ,,Naši mazlíčci‘‘ Lukáš – 4. ročník napsal: Jméno : Angie Rasa : Knírač Věk : 7 měsíců Krmivo : Granule Pedigree je divoký;honí kočky po zahradě; učíme ho sednout, lehnout atd.

Lenka – 4. ročník napsala: Můj pes se jmenuje Syndy. Je to rasa Zlatého retrývra. Přišla jsem k němu tak, že jsme ho koupili od známých. Venčí se většinou sama na zahradě. Na procházky s ní chodím s tatínkem jednou týdně, a to většinou o víkendu. Jsou jí čtyři roky.Barvu srsti má béžově hnědou. Ráda se koupe - je to pes, který má rád vodu. Hraje si s pískacími hračkami. Když někdo přijde domů ,vítá ho s hračku v tlamě.

Michal – 5.ročník napsal: Betinka je 3 letá fenka patřící mému otci.

Zhodnocení projektu: Dětem se téma projektu líbilo. Nejvíce je bavilo vyhledávání informací na internetu a práce v programu malování. Dobrovolný dom. úkol splnily jen 3 děti, protože v tomto věku jsou děti odkázány na pomoc rodičů – musí mít doma patřičné pomůcky. Dětem se také líbilo zpívat píseň v nářečí. Při práci na PC děti spolupracovaly a pomáhaly méně zkušeným dětem. Zpracovala: Pavlína Proková – 2.roč. – KS – 1. st. ZŠ