Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
MAS Mikroregionu Frýdlantsko 349 km obyvatel 18 obcí (3 města, 15 vesnic) Vznikla v roce 2004, s aktivním podílem zemědělců a drobných podnikatelů.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
Tvorba integrované strategie území MAS Ekoregion Úhlava.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
14. září Jihočeská hospodářská komora (JHK) byla založena JHK je sdružení podnikatelů, které působí nezávisle na politických stranách,
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Certifikace služeb cestovního ruchu Minikonference cestovního ruchu Chrudimska 20. dubna 2010.
Seminář „Extrémy počasí a jeho dopady na Jihomoravský kraj“
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Benchmarking venkova zkvalitnění managementu mikroregionů.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Mgr. Alena Lehmannová Nýrsko PROGRAMY PODPORY EKOLOGICKY ŠETRNÝ CESTOVNÍ RUCH, OCHRANA ŽP.
SCLLD MAS Pobeskydí ve verzi návrhu Ostrava,
XV. celostátní finan č ní konference , Praha Přínosy meziobecní spolupráce Svazek měst a obcí Krkonoše a formy spolupráce veřejného sektoru.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
© M.C.TRITON, spol. s r.o. Propojení veřejného a soukromého sektoru Jan Šícha Prušánky - Nechory.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
lenové NSZM ČR: Členové Služby pro členy NSZM ČR  Semináře a školení pro koordinátory PZM a MA21 Boskovice, říjen 2004 Chrudim, červenec 2004.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
Venkovská turistika podnikatelské minimum
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Jana Vavryčuková manažerka MAS Brdy – Vltava o.p.s.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Jana Vavryčuková manažerka
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
turistická oblast v srdci Čech
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Kategorizace organizací destinačního managementu
Značka „Českosaské Švýcarsko
Setkání starostů – zakladatelů MAS Království – Jestřebí hory, o. p. s
Setkání starostů – zakladatelů MAS Království – Jestřebí hory, o. p. s
Transkript prezentace:

Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje

Charakteristika mikroregionu Úhlava  venkovský region  cca obyvatel – 300 km 2  1 větší město přes obyvatel  sousedí s NP Šumava  při hranici se SRN  rozvojová strategie regionu

Cíle marketingové značky  Posílit atraktivitu regionu  Rozvíjet přeshraniční spolupráci a spolupráci mezi místními podnikateli a samosprávou  Posílit místní ekonomiku pomocí šetrného cestovního ruchu Marketingová značka byla cíleně vytvořena pro podnikatele v cestovním ruchu

Zásady  Značka je deklarací kvality služeb a ekologického chování držitele  Držitel musí jednat v souladu s přijatými standardy  Držitelé jsou viditelně označeni  Mikroregion (samospráva) efektivně propaguje držitele značky

Standardy kvality služeb  Schopnost komunikace v anglickém a německém jazyce  Jídelní lístky a nabídky služeb v anglickém i německém jazyce  Nabídka vegetariánských jídel  Nabídka místní speciality  Jednotné ceny pro tuzemské i zahraniční návštěvníky  Možnost využití nekuřáckého prostoru

Standardy ekologického provozu  Třídění odpadů  Čisté a upravené okolí restaurace nebo penzionu  Efektivní využívání energií

Marketingová značka  18 penzionů a restaurací mělo zájem a obdrželo marketingovou značku  Vlastníkem značky je DSO Úhlava  DSO Úhlava kontroluje dodržování standardů  DSO Úhlava propaguje držitele značky

Propagace   Informační materiály v českém i německém jazyce  Návštěvnická karta

Děkuji Vám za pozornost. Ivo Moravec Centrum pro komunitní práci – jižní Čechy Dvořákova 21 České Budějovice