Olympiáda techniky Plzeň 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Připojení k internetu.
HARDWARE 1 STAVBA PC 6. ročník verze
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – oznamovací.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zdravý způsob výživy VY_32_INOVACE_14 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Čím ve škole můžeš poranit sebe i druhého VY_32_INOVACE_18 Sada 8
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Prevence úrazu ve škole VY_32_INOVACE_17 Sada 8
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Azimutové soutěže ve třídě VY_32_INOVACE_05 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Představení ovládacího software GSM Ultimate Remoter.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tento projekt je spolufinancován z prostředků ESF EU
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Vláknina VY_32_INOVACE_13 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
Co je interaktivní tabule?
BEZDRÁTOVÉ MYŠI VYPRACOVALA: Naděžda Pištěková AKADEMICKÝ ROK: 2008/2009.
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
e-learning Lucie Rohlíková
ZÁŘENÍ ČVUT - Fakulta dopravní. Záření Koncepce “Rozumné minimalizace expozice“
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Poznámky VY_32_INOVACE_17 Sada 26 Základní.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Hlasovací systém SMART Response
Co je interaktivní tabule?
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – zrcadlení VY_32_INOVACE_07 Sada 26 Základní škola.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Stravovací pojmy VY_32_INOVACE_12 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Síť a MS Windows.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – Siri VY_32_INOVACE_05 Sada 26 Základní škola.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – tlačítko Home VY_32_INOVACE_05 Sada 26 Základní.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – základní ovládání VY_32_INOVACE_01 Sada 26 Základní.
COGAIN 2009 Možnosti řízení invalidního vozíku. Systém řízení vozíku  Rozdělen do několika částí  Část pohonu Motor pohonu Senzory ujeté vzdálenosti.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Ovládací panely – instalace programu.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – spuštění a zavírání aplikací VY_32_INOVACE_02.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
MGR. Rostislav Harenčák Interaktivní tabule přinášejí do výuky díky své dostupnosti moderní didaktickou pomůcku, která může efektivněji zapojit.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/08 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Myš, tablet, modem, UPS NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONYIII/2.
Technické zázemí Univerzitní knihovny ZČU V Plzni
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 3. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
The stem engagement europe project
Nástroje podpory uživatelů
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Počítač a digitální fotoaparát
Práva dítěte Výchova k občanství
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Transkript prezentace:

Olympiáda techniky Plzeň 2011 www.olympiadatechniky.zcu.cz Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce (Závěrečná práce) sTUDENT RESPONSE systEm AND ITS USe IN THE TEACHING PROCESS Vypracovala: Bc. Milena Hlůžková Vedoucí práce: Mgr. Jan Krotký Datum: 24.5.2011

Co je to hlasovací zařízení? Hlasovací zařízení (Student Response System (SRS)) je bezdrátový signalizační systém, který umožňuje pokládat studentům otázky a ti na ně mohou odpovídat prostřednictvím tzv. hlasovátka, stisknutím tlačítka zvolené odpovědi. Po stisknutí tlačítka s odpovědí je vyslán signál (buď infračervený, nebo radiový), ten je zaregistrován přijímačem, který je připojen k počítači. Počítač zaznamená odpovědi, případně je zobrazí tak, jak si učitel přeje. (Learning Technology Center, 2006) Technologie: radiová frekvence, infračervený signál, síťový přenos Příklady zařízení: Zdroj: SMART Technologies, product line comparison, 2011 Zdroj: eInstruction® Corporation, Product Collection, 2011 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Vybrané hlasovací zařízení systém Interwrite CPS IR, typ IW CPS IR 32, tedy Classroom Performance System s 32 kusy hlasovátek. Technologie infračerveného záření. Hlasovací stanice (32 kusů) Snímač infračervených signálů (hlavice) Kabel USB (pro propojení snímače s počítačem) 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce Instalace a příprava Doplňkové zařízení: Notebook (PC) Dataprojektor 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Výběr ovládacích prvků Interwrite Response: CPS: Interwrite Workspace CPS PowerPoint: 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Testování a prezentace výsledků 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Využití hlasovacího zařízení základní cíle (dle doktora Horowitze): Aktivita žáků – všichni studenti mají možnost zapojení se, přemýšlení, vyjádření názoru, nápadu, přispění do diskuse. Komunikace – možnost nezávislého hodnocení různých názorů bez předsudků, při zachování anonymity respondenta. Touha po vzdělání a odhodlání – možnost porovnávání výsledků mezi třídami, skupinami, vrstevníky tak, aby byla podpořena zdravá soutěživost. Přizpůsobené vyučování – otázky mohou být vždy příležitostně upraveny tak, aby měli co nejpozitivnější vliv na potřeby žáků. Sběr dat – poskytnutí důležitých demografických přehledů, reportování výsledků apod. 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce Závěr Pomůcka pro zpestření výuky, pro navázání kontaktu s žáky, zapojení všech žáků bez výjimek, k získání okamžité zpětné vazby a v neposlední řadě k podpoření soutěživosti a zvýšení motivace žáků k lepším výsledkům. Usnadňuje učitelům práci s opravováním. 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce

Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce Fotografie Autor fotografií: Mgr. Jan Krotký Děkuji za pozornost. 24.5.2011 Hlasovací zařízení a jeho využití ve výuce