2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Advertisements

V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
Prezentace k projektu REPRO CV
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
ERP v praxi cestovního ruchu Radim Jančura, generální ředitel, Student Agency Petr Hampl, obchodní ředitel, Asseco Solutions SiS 2010, , Brno.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Identifikace a rozvoj talentů ve skupině PRECIOSA
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Představení společnosti
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Představení nové verze OPSI Kamil Malinka Martin Lebeda PROJEKT financovaný z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZVYŠOVÁNÍ IT GRAMOTNOSTI.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
ESET - služby informační bezpečnosti Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET software spol. s
úvod pojetí a obsah marketingu
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
MARKETINGOVÝ MIX.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
Model strategie marketingového mixu
aneb Assessment Centre a Development Centre
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Building Information Modeling a jeho využití v ČR Autor diplomové práce:Bc. Michal Janota.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Marketingový plán podniku
Assessment centrum.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Představení společnosti
Nabízené služby společnosti
Nabízené služby společnosti
Transkript prezentace:

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.3 Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call CentreATODA TrainingATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators SupervisorsTrainer Senior Consultant Tomáš Kruppa Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.4 Představení společnosti ATODA Call Centre

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.5 Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing –Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům –Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům –Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky –Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing –Infolinky pro příchozí hovory –Příjem objednávek –Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.6 Technologie Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. Pobočková ústředna -AVAYA Definity -všechny places využívají technologii IP -kapacita až 100 současně hovořících operátorů -integrace s IT prostředím -detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT -platforma Lenovo -server IBM 226 Series -operátorská PC – IBM NV A50 -serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení -každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.7 Představení společnosti ATODA Training

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.8 Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: -vedení prodejního hovoru -identifikace potřeb, kladení otázek -rozhodovací podněty zákazníka -zachycení nákupních signálů -psychologie zákazníka -cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: -prozákaznická orientace -efektivní vedení hovoru -winback -antichurn aktivity -řešení reklamací -akvizice klientů Manažerské dovednosti: -motivace, vedení lidí -time-management -řízení priorit -motivace a hodnocení zaměstnanců -rozvoj týmu i jednotlivců -koučování, zpětná vazba

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.9 Představení společnosti ATODA Consulting

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.10 Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: -nastavení – optimalizace procesů -optimalizace nákladů -výběr zaměstnanců -identifikace rozvojových potřeb -nastavení výkonnostních parametrů -optimalizace provozu

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.11 Reference

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.12 Děkuji Vám za pozornost