2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.3 Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call CentreATODA TrainingATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators SupervisorsTrainer Senior Consultant Tomáš Kruppa Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.4 Představení společnosti ATODA Call Centre
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.5 Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing –Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům –Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům –Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky –Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing –Infolinky pro příchozí hovory –Příjem objednávek –Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.6 Technologie Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. Pobočková ústředna -AVAYA Definity -všechny places využívají technologii IP -kapacita až 100 současně hovořících operátorů -integrace s IT prostředím -detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT -platforma Lenovo -server IBM 226 Series -operátorská PC – IBM NV A50 -serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení -každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.7 Představení společnosti ATODA Training
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.8 Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: -vedení prodejního hovoru -identifikace potřeb, kladení otázek -rozhodovací podněty zákazníka -zachycení nákupních signálů -psychologie zákazníka -cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: -prozákaznická orientace -efektivní vedení hovoru -winback -antichurn aktivity -řešení reklamací -akvizice klientů Manažerské dovednosti: -motivace, vedení lidí -time-management -řízení priorit -motivace a hodnocení zaměstnanců -rozvoj týmu i jednotlivců -koučování, zpětná vazba
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.9 Představení společnosti ATODA Consulting
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.10 Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: -nastavení – optimalizace procesů -optimalizace nákladů -výběr zaměstnanců -identifikace rozvojových potřeb -nastavení výkonnostních parametrů -optimalizace provozu
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.11 Reference
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.12 Děkuji Vám za pozornost