VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE
Advertisements

Vypracoval: Michal Klaus
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
DVOUKŘÍDLÍ 1 pár blanitých křídel
ČINNOST VČELAŘSKÉHO KROUŽKU pokračování. Včelaříci kontrolují mladé včelstvo – oddělek vytvořený v létě, v čase bohaté snůšky z květů lípy a slunečnice.
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník: ročník
Hmyz v sadech a zahradách
VY_32_INOVACE_Př.5.05_Včela medonosná-prezentace
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci schůzka
Vítek Urban prosinec 2004 prima
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE
VY_32_INOVACE_19_Včela medonosná Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_488_Př7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
HNILOBA VČELÍHO PLODU MVDr. Eduard Dvořák.
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci BOTANIKA 2012.
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
TRVÁNÍ DNE A NOCI.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Listy, květy a plody rostlin
Včelařský kroužek při ZŠ a MŠ VŠETATY
Hmyz na jaře, v létě Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.33
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
SEMENNÉ ROSTLINY.
JARO V březnu je první jarní den. My s tátou dáváme mámě kytičku sněženek, obyčejně nějakou najdu na zahradě. Vystrčila zelený klíček z hlíny a já ji.
Včela Medonosná Kristýna Kavková 8. Ročník 2010 Přírodopis
ZVÍŘÁTKA DVORKU – VČELY
Vysvětlení některých pojmů
JAVOR - Acer Velmi početný rod – stromy i keře
LÍSKOVITÉ - Corylaceae
Roční období Název školy:
Živočichové našich polí Hmyz 4. ročník
Včelí produkty, jejich získávání a využití
MVDr. Jana Houdková (SVS ČR)
Roční období.
VČELA MEDONOSNÁ.
ŽIVOT VČEL Autor: Bronislav Šenkeřík
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Med má od nepaměti zvláštní význam ve výživě člověka.
VČELY = ŽIVOT prosba o podporu
Matka Rozvinuté Vaječníky Nerozvinuté Vaječníky Dělnice.
Výukový prográmek pro děti 2.třídy ZŠ Roční období
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_ 4.ročník_ 17_Včela medonosná Autor : Jiří Martínek, ZŠ a MŠ Hazlov Období vytvoření : listopad 2011.
Povídání o přírodě Vysvětlení některých pojmů. Povídání o přírodě Jaro  Jaro je hezké roční období, kdy se příroda probouzí.  Stromy začínají rašit.
Včela medonosná Prvouka, 2. třída.
Včela medonosná Vytvořil: Jiří Burda
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_13_Louka - shrnutí
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
VČELA MEDONOSNÁ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
TRVÁNÍ DNE A NOCI Jak to vlastně funguje ?.
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
DUM I. / 15. roční období Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_09 09 Ze života včel autor: Mgr. Jana Kobylková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Seminář pro včelaře písecka restaurace OLYMPIE v Písku
Včely Jan Bureš.
Na procházce v lese.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk,
Není včela jako včela. V červnu prvňáčci ze školní družiny navštívili ve Východočeském muzeu výstavu Včely za všech ú(h)lů. Dozvěděli se množství informací.
Transkript prezentace:

VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci schůzka 16.11.2012

TESTÍK z 8. listu příprav A B C 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

1. KTERÝ KEŘ KVETE NA JAŘE PRVNÍ ? A B C

2. CO JE Z JARA PRVNÍM SVÁTKEM VČELAŘŮ ? A B C

KTERÁ PLODINA JE NA JAŘE NEJVĚTŠÍM ZDROJEM SNŮŠKY ? 3. KTERÁ PLODINA JE NA JAŘE NEJVĚTŠÍM ZDROJEM SNŮŠKY ? A B C

4. CO UDĚLAJÍ VČELY, KDYŽ JIŽ NEMAJÍ MÍSTO V ÚLU ? A B C

5. JAKOU BARVU MÁ MEDOVICOVÝ MED ? A B C

6. A B C KDY KONČÍ VČELAŘSKÝ ROK ? KONCEM LÉTA – po medobraní ZAČÁTKEM PODZIMU C V PROSINCI – stejně jako starý rok

7. A B C 16 DNŮ 21 DNŮ 24 DNŮ ZA KOLIK DNŮ SE Z MATEČNÍKŮ NARODÍ MATKA ? A 16 DNŮ B 21 DNŮ C 24 DNŮ

8. CO NOSÍ VČELY NEJČASTĚJI Z LESA ? A ŠIŠKY B MEDOVICI C JEHLIČÍ

9. A B C ZAČÁTKEM LÉTA NA JAŘE NA VÁNOCE (PO SLUNOVRATU) KDY MATKA NAKLADE PRVNÍ VAJÍČKA ? A ZAČÁTKEM LÉTA B NA JAŘE C NA VÁNOCE (PO SLUNOVRATU)

10. A B C VODA NA FOLII VČELSTVA SE ROJÍ JAK POZNÁME, ŽE VČELSTVA PLODUJÍ ? A ZJISTÍ TO POUZE ZKUŠENÝ VČELAŘ B VODA NA FOLII C VČELSTVA SE ROJÍ

VYHODNOCENÍ C 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. B A B A A A B C B