15.9.2014 SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
CZ.1.07/2.2.00/ KA1 - Inovace laboratoří Geotechniky využívaných v rámci praktické výuky studentů Fakulty stavební a Hornicko-geologické fakulty.
Představení zajímavých projektů OPVK
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Základní škola a mateřská škola Kosmonautů 15, příspěvková organizace Partner projektu :“Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování.
Vysoké mýto.
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly II. CZ.1.07/1.1.32/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Základní škola, Staré Město, okr. Uherské Hradiště, příspěvková organizace Komenského 1720 Staré Město „Zlepšení podmínek pro výuku a praktických.
Organizace workshopů 1. Obecný – ZŠ Bílovec – 24. únor 2011 pro všechny vyučující přírodovědných předmětů 2. Fyzika – ZŠ Ostrava Stará Bělá – březen 2011,
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
1 Projektové řízení s podporou MSDN AA Ing. Markéta Kubálková, Ph.D. doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Střední odborné učiliště, Liběchov Autoevaluace školy.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Inovace roku Výukový systém Merkur robotika kolem nás.
Organizace workshopů 1. Obecný – ZŠ Bílovec – 24. únor 2011 pro všechny vyučující přírodovědných předmětů 2. Fyzika – ZŠ Ostrava Stará Bělá – březen 2011,
STŘEDNÍ PEDAGOGICKÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ ŠKOLA KRNOV
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Logopedická třída MOTÝLCI
TechIN Propojení studia a praxe. Informace o projektu Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zahájení projektu: Ukončení.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
VOŠL a SLŠ Bedřicha Schwarzenberga Písek, Lesnická 55 Aktivity (zkušenosti) v oblasti EVVO.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
P1 Střední škola a Základní škola Tišnov. Projektový záměr vytvořit síť základních škol, které budou spolupracovat s naší střední školou zvýšit zájem.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření ZŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
Výsledky dotazníkového šetření potřeb mateřských a základních škol v rámci projektu MAP OP VVV v ORP Turnov.
Evropský projekt vzdělávání pedagogických pracovníků Střední odborná škola a střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Co s sebou přinesl a odnesl Školní vzdělávací program Gymnázium Rokycany Ing. Drahomíra Rancová - koordinátor.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
INFORMACE O ČINNOSTI JEDNOTLIVÝCH PLATFOREM. POLYTECHNICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ S DŮRAZEM NA INFRASTRUKTURU A INVESTICE  Motivace žáků ke studiu technických oborů.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
MAP – jak dál – akční plánování
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Integrovaný regionální operační program
Šablony OP VVV a podpora nadání
elektrotechnických měření
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Aktuální informace o stavu
na Slovanském gymnáziu
10. ZÁVĚREČNÉ KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Projekt Podpora žáků s SVP
Vazba na Operační programy
Projekt: Šance pro každého žáka
ROBOTTRANSFÉR Mgr. Kateřina Hořejší.
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
Setkání kariérových poradců
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL

Běh kroužku Schůzky pravidelně – každé úterý Prostor školní elektrolaboratoře Program v souladu s tematickým plánem Proběhlo 19 dvouhodinových cvičení Práce v terénu i laboratoři Škola hrou

Pozitiva v běhu kroužku Přístup školy – poskytnutí prostor k měření Zájem vybraných žáků (chlapců i dívek) Oblasti měření – široká škála možností, měření využitelná pro veškeré obory, propojení zemědělských a technických oborů Do spolupráce se zapojili i další pedagogové a žáci Přináší motivaci pro vytváření nových typů úloh Zviditelnění schopností talentovaných žáků Prezentace výsledků měření na webových stránkách školy – roste image školy

Negativa v běhu kroužku Nedostatek času pedagogů Řešíme vše „za pochodu“ – nedostatek zkušeností Nedostatečné vybavení pomůckami – potřeba dalších čidel (UVA, UVB aj.), rozšíření robotické stavebnice, atd. Nemožnost účasti maturitních ročníků – projekt není pro ně primárně určen (praktické maturitní práce)

Měření pH látek

Měření pH látek

Sestavování robota

Robotika „BĚHÁ“ !!! Náš první robot

Robotika – vlastní nápady studentů

Fotosyntéza prozatím nejrozsáhlejší úloha

Ať se nám dílo daří !!!