SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL
Běh kroužku Schůzky pravidelně – každé úterý Prostor školní elektrolaboratoře Program v souladu s tematickým plánem Proběhlo 19 dvouhodinových cvičení Práce v terénu i laboratoři Škola hrou
Pozitiva v běhu kroužku Přístup školy – poskytnutí prostor k měření Zájem vybraných žáků (chlapců i dívek) Oblasti měření – široká škála možností, měření využitelná pro veškeré obory, propojení zemědělských a technických oborů Do spolupráce se zapojili i další pedagogové a žáci Přináší motivaci pro vytváření nových typů úloh Zviditelnění schopností talentovaných žáků Prezentace výsledků měření na webových stránkách školy – roste image školy
Negativa v běhu kroužku Nedostatek času pedagogů Řešíme vše „za pochodu“ – nedostatek zkušeností Nedostatečné vybavení pomůckami – potřeba dalších čidel (UVA, UVB aj.), rozšíření robotické stavebnice, atd. Nemožnost účasti maturitních ročníků – projekt není pro ně primárně určen (praktické maturitní práce)
Měření pH látek
Měření pH látek
Sestavování robota
Robotika „BĚHÁ“ !!! Náš první robot
Robotika – vlastní nápady studentů
Fotosyntéza prozatím nejrozsáhlejší úloha
Ať se nám dílo daří !!!