Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS E-maily On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
… aneb Kreativní umění pro přímou komunikaci OLGA JURÁŠKOVÁ
Úvod do integrované marketingové komunikace Leoš Bárta
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Úvod do marketingu.
Ústa a tvář direct mailu.. Prodej.
Komunikace a stimulování prodeje
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
úvod pojetí a obsah marketingu
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
1 mBank Nová generace bankovnictví. 2 mBank – listopad 2007 – říjen 2008 mBank od svého spuštění v číslech: Web: Za rok: 5,8 mil. Denní průměr za poslední.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Poznámky k průzkumu.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Integrovaná marketingová komunikace = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates.
Vítejte na Marketingu.
1 Poradenský proces Vstup. 2 Vstup navázání kontaktu:  poradcem  zákazníkem první schůzka: získání důvěry, poradce stále pouze nabízí služby třeba shromáždit.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Jak na PR (absolutní základ)
Vítejte na Marketingu.
Integrovaná marketingová komunikace
Atraktivní zaměstnavatel
Marketingová komunikace
The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Marketing vtipně 1
Piktogram reklama logo
Marketing farmářských produktů
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Jakub Stránský Marketing.
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Kreativa & přímá komunikace

Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...

Reklama vs. DM

Reklama má zvyšovat „povědomí”, direct marketing respons. Reklama má měnit naše názory, direct marketing má za cíl změnu chování potenc. zákazníků. Reklama mění vytipované zákazníky na potenciální zákazníky, DM má přeměnit potenciální zákazníky na skutečné zákazníky. Reklama se zaměřuje na produkt, DM na relevantní nabídku. Reklama oslovuje komunity, direct marketing mluví k individualitám. Reklama vytváří dispozice, direct marketing se zaměřuje na predispozice. Reklama je divadlo, direct marketing je prodej.

Cíl?

Prodej a Prodej

DM jako nezvaný host

Přemýšlejme nad zákazníkem Co je pro něj důležité Co potřebuje Co dokáže pochopit Po čem touží Jaký používá jazyk Jak můžeme reagovat na jeho přání Přemýšlejme, co zákazník udělá Musíme myslet jako obchodníci

Přípravka

Briefování “Kreativní brief je 90 % úspěchu, za zbytek jsou placení kreativci, kteří musí něco vykouzlit.”

AIDCA Attention Interest Desire Coviction Action Význam Mluvíte ke mně? Proč ke mně mluvíte? Co mi chcete? To je sice pěkné, ale skutečně to potřebuji? Jak si můžu být jistý, že nedělám chybu? Co musím udělat? Je to složité?

Nabídka IDM definice Příklad “Pohyblivé hypotéky”

Inspirace Registrace k odběru RSS zdroje Galerie reklam Blogy Google Alerts

Testování Testovat můžeme všechno Nabídka A vs. Nabídka B vs. Headline 1 vs. Headline 2 Formát 1 vs. Formát 2 C2A 1 vs. C2A 1 Respons mechanika 1 vs. 2

Jasný I. & Jasný II.

Jasný I. Checklist “Product knowledge”

Jasný II. Cílová skupina

Vážený pane Malkoviči, jak jsme se naposled bavili o vašem tetování na levém předloktí...

Benefit

Vlastnosti Benefity Nabídky atd.

Checklist Product offers Free offers Price offers Payment offers Exlusive offers Limited offers Winning offers Guarance offers

Nechte mluvit značku

Značka jako osobnost Škodovky v UK

Značka jako osobnost “Persona” Jak se jmenuje? Kluk, holka? Věk? Jaká je? Charakteristika? Jak mluví? Jaký je hlas značky? Co by řekl o své konkurenci?

Ať se kreativa nadře!

Teorie “Obchodu” Obálka Dopis Leták/Brožura Způsob reakce

Jeden směr

Plán odpovědi Adresáti musí pochopit, co chcete Řekněte si o respons Způsob odpovědi musí být jednoduchý

Finále

DM má přesvědčit k okamžité reakci. DM se zaměřuje na potřeby zákazníků. DM cílí na úzce definované skupiny. DM pracuje s nabídkami, které jsou pravděpodobně nejvhodnější pro CS. DM musí být interaktivní. DM musí být jednoduché a jasné. DM musí překonat nečinnost zákazníků.

Díky za trpělivost