Matematická analýza 1 Základy matematiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Ing. Pavel Smolka. • Statická část výuky 1. Realizována ve škole – výklad, přednáška, poslech 2. Realizována „doma“ – práce s učebnicí • Dynamická část.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
V 6. výzvě OPPA uspěl náš projekt v konkurenci 407 dalších projektů
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Tvorba didaktického testu z matematiky
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Tutorujeme pomocí Moodle
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Lucie Rohlíková Západočeská univerzita v Plzni
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Centrum pro studium vysokého školství
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Úvod do managementu 1. seminář
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_19 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_17 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Badatelské mimoškolní aktivity jako příležitost k identifikaci a rozvoji nadání i obohacení výuky Vojtěch Tutr.
Školení bezpečnosti práce (BOZP)
Vítáme všechny na Zámku Štiřín
Mik. Program :00Zahájení (doc. Mazal, prof. Potáček) 10:15Obsah projektu a výsledky jeho plnění v oblasti KA 01 Inovace základních kurzů.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_06 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Distanční vzdělávání na VŠFS
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_20 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_23 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_18 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_25 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Základy matematiky Matematická analýza 2 kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Gynekologicko-porodnická klinika 1. LF UK a VFN
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Statistika (D360P03Z) 2004/20051 Statistika (D360P03Z) ak. rok doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. KPMS MFF UK
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_13 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Rekreologie 1 (sylabus)
Technické znalectví a pojišťovnictví
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řešitel: doc. MUDr. Vladimír Vurm, CSc.
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Geografické informační systémy
Transkript prezentace:

Matematická analýza 1 Základy matematiky kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA

Matematická analýza základní kurz nejnáročnější 4 semestry 4/2 samostudium 3 x

Matematická analýza 1 přednáška, cvičení výuka 4 / 2 hodnota 9 kreditů

Distanční výuka výklad matematiky motivace studenta organizační zabezpečení

Principy kurzu materiály na Internetu testy on-line diskusní fórum on-line konzultace

Vstup do kurzu

Návod

Kapitola

Problém

Přednáška

Cvičení

Bonusy

Učení

Konzultace

Konzultace

Testy

Nesprávná odpověď

Motivace studenta testy oprava chyby kontrola na fóru

Ukázka aktivit

Organizační zabezpečení zařazení do výuky (nedůvěra) personální obsazení (úspora 14:10)

Jasná pravidla Povinnosti !!! Výjimky ???

Zkušenosti matematika Internet on-line testy fórum

Děkuji za pozornost. Pavel Pyrih P.S.: 