Badatel v akci Reg. číslo: CZ.1.07/1.1.20/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název šablony: Inovace v přírodopisu 52/P14/ , Vrtišková Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu:Botanika –věda o rostlinách.
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Nahosemenné rostliny VY_32_INOVACE_009 – 1. sada, Př Přírodopis
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nahosemenné rostliny Mgr. Jana Kalová
LIŠEJNÍKY - MECHY - KAPRADINY PLAVUNĚ A PŘESLIČKY
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
NázevVyšší rostliny – rostliny nahosemenné Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika AnotaceVýklad s fotografiemi, lze použít i jako.
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
NAJZNÁMĚJŠÍ NAHOSEMENNÉ RASTLINY JEHLIČNATÉ STROMY A KEŘE
Jehličnany.
MECHOROSTY Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
NAHOSEMENNÉ rostliny.
Nahosemenné rostliny - STROMY
Oddělení: Semenné rostliny
TŘÍDA: Kapraďosemenné
Jehličnany.
jednoduchý klíč k určování jehličnany
ZŠ Benešov,Jiráskova 888 Nahosemenné rostliny Mgr. Jana Brázdová.
Co jsou nahosemenné rostliny?
Rostliny.
Rostliny nahosemenné Přírodopis VY_32_INOVACE_213, 11. sada, Př
TŘÍDA: JEHLIČNANY JEHLICE: silný epidermis s kutikulou , pryskyřičné kanálky ŠIŠKY: a) samčí (mikrostrobily ), obsahují tyčinky (mikrosporofyly ) b) samičí.
SEMENNÉ ROSTLINY.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Přírodopis VI..
Mechorosty.
Elektronická učebnice - II
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
VÝTRUSNÉ ROSTLINY MECHOROSTY a KAPRAĎOROSTY
MECHOROSTY Stavba rostliny Tobolka s výtrusy Štět Lístky Lodyžka
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Kapradiny 6. třída Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Puchratka.
Připravil JAN KOMÍNEK© 2016
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Nahosemenné rostliny rostliny semenné
OPAKOVÁNÍ UČIVA 7. ROČNÍKU Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací oblast/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / PŘEHLED ORGANISMŮ Druh učebního.
SPOLEČENSTVO LESA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Mgr. Barbora Pustovojtová Mgr. Josef Henzl Třída: Jehličnany.
Nahosemenné Rostliny Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi a se základním systémem ostnokožců.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY rozmnožují se semeny, která nejsou ukryta v plodu
Vyšší rostliny (Cormobionta)
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Nahosemenné rostliny I
Vznik a vývoj života na Zemi
VY_32_INOVACE_04-47 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Jednoduchý klíč k určování jehličnanů
Semenné rostliny. Rodozměna – gametofyt versus sporofyt.
JEHLIČNANY NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
VY_32_INOVACE_5/04_ČLOVĚK A PŘÍRODA
Botanika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Transkript prezentace:

Badatel v akci Reg. číslo: CZ.1.07/1.1.20/02.0012 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Badatel v akci Reg. číslo: CZ.1.07/1.1.20/02.0012

AZ kvíz - les 2. stupeň ZŠ (7. ročník) Mgr. Přemysl Kejzlar 2014

Návod: Hra je určena pro dva hráče nebo dvě družstva (červené a modré) Přejděte na snímek č. 4 (hrací plán) Kliknutím na vybrané písmeno, zobrazíte otázku. Kliknutím na tlačítko Odpověď, zobrazíte odpověď. Kliknutím na prohnutou šipku v rohu se vrátíte z otázky zpět do hracího plánu. Následným 1. kliknutím na zobrazené políčko ho přidělíte červenému hráči, následným 2. kliknutím na tot políčko ho přidělíte modrému hráči. Hra by měla končit pokud nějaké družstvo propojí všechny 3 strany trojúhelníku, případně které družstvo získalo více políček. Pokud na nějakou otázku neodpoví ani jeden hráč, lze volit otázku náhradní nebo metodu KÁMEN, NŮŽKY, PAPÍR.

A A A A 1 2 B B B B C C C C Č Č Č Č D D D D E E E E F F F F G G G G H H H H CH CH CH CH I I I I J J J J K K K K L L L L M M M M N N N N O O O O P P P P R R R R Ř Ř Ř Ř S S S S Š Š Š Š T T T T U U U U V V V V W W W W Z Z Z Z Ž Ž Ž Ž

Věda zabývající se vnitřní stavbou rostlin Odpověď Odpověď: anatomie

B Odpověď: borovice lesní Nahosemenná dřevina, delší jehlice vyrůstají po dvou Odpověď Odpověď: borovice lesní

Nahosemenná rostlina nápadně podobná palmě. C Nahosemenná rostlina nápadně podobná palmě. Odpověď Odpověď: cykas

Brodivý pták žijící často ukrytý v lese Č Brodivý pták žijící často ukrytý v lese Odpověď Odpověď: čáp černý

Lesní pták ze skupiny šplhavců. D Lesní pták ze skupiny šplhavců. Odpověď Odpověď: datel černý

E Nauka o vzájemných vztazích mezi organismy a jejich prostředím a mezi organismy navzájem. Odpověď Odpověď: ekologie

Děj který probíhá v listech rostlin F Děj který probíhá v listech rostlin Odpověď Odpověď: fotosyntéza

G Severský ostrov, který je z velké části pokryt ledovcem. Obyvatelstvo tvoří potomci Eskymáků. Odpověď Odpověď: Grónsko

H Zvláštní organismy objevující se v lese, zvláště v létě po vydatných deštích Odpověď Odpověď: Houby

Tělo ptáčat je po vylíhnutí často pokryto …. CH Tělo ptáčat je po vylíhnutí často pokryto …. Odpověď Odpověď: chmýřím

Odpověď: Přeslička Lesní Rostlina na obrázku: _ _ _ _ _ I _ _ _ _ _ _ _ _ Odpověď Odpověď: Přeslička Lesní

J Jehličnatý strom se vzpřímenými rozpadavými šiškami. Odpověď Odpověď: jedle bělokorá

K Odpověď: kukačka obecná Pták vyznačující se hnízdním parazitismem

Útvary viditelné na pařezu, podle kterých se dá určit stáří stromů. Odpověď Odpověď: letokruhy

M Jehličnan, který obměňuje všechny své jehlice každý rok Odpověď Odpověď: modřín opadavý

Skupina rostlin do níž patří cykasy, jinany a jehličnany Odpověď Odpověď: nahosemenné

Přenos pylového zrna na bliznu. Odpověď Odpověď: opylení

Odpověď: Papratka samičí Kapradina na obrázku: Odpověď Odpověď: Papratka samičí

Odpověď: Rašeliník kostrbatý Mech, jehož odumřelé části těla se využívají jako velmi výživná složka do substrátů či jako hnojivo. Odpověď Odpověď: Rašeliník kostrbatý

Část listu, kterou je list připojen ke stonku Ř Část listu, kterou je list připojen ke stonku Odpověď Odpověď: řapík

S Tělo mechorostů nemá vyvinuté vodivé pletivo, proto zadržuje vodu v tzv. chomáčcích které označujeme také slovem…. Odpověď Odpověď: stélka

Semena nahosemenných rostlin jsou volně uložena v …… Š Semena nahosemenných rostlin jsou volně uložena v …… Odpověď Odpověď: šišticích

Část mechové rostlinky, ve které jsou uloženy drobné výtrusy. Odpověď Odpověď: tobolka

Drobný šedohnědý pták – Sýkora …… U Drobný šedohnědý pták – Sýkora …… Odpověď Odpověď: uhelníček

V Naše největší sova. Odpověď Odpověď: výr velký

Anglické slovíčko – dřevo, les W Anglické slovíčko – dřevo, les Odpověď Odpověď: wood

Nejdůležitější smysl ptáků (zejména dravců). Odpověď Odpověď: zrak

Odpověď: žebrovice různolistá Ž Kapradina na obrázku: Odpověď Odpověď: žebrovice různolistá

Zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Cykas#mediaviewer/Soubor:Sorakuen03s3200.jpg http://www.zichovice.cz/domain/zichovice/files/cap.jpg http://www.ceskatelevize.cz/porady/10121466875-tajemstvi-divociny-iii/207382534450002- datel-cerny-lesni-tesar/ http://cs.wikipedia.org/wiki/List#mediaviewer/Soubor:Leaf_1_web.jpg http://www.i60.cz/clanek_5051_houby-zacaly-rust-dari-se-teplomilnym-druhum.html http://virality.cz/muz-zachranil-ptace/ http://botanika.wendys.cz/kytky/foto.php?634:2 http://www.sekvoj.cz/sekvoj/eshop/14-1-Prostokorenne-sazenice/0/5/622-Jedle-belokora- 30-50-cm http://botanika.wendys.cz/kytky/foto.php?686: http://im.atlasrostlin.cz/raselinik-kostrbaty/627/6271-gallery_main-exudo.png http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A9lka#mediaviewer/Soubor:MarchantiaPolymorpha.jpg http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&gal=photo&rp=753355 http://www.sneznik.cz/cz/vyr-velky-bubo-bubo/ http://fotka.atlasrostlin.cz/zebrovice-ruznolista/fotky-pridane-uzivateli-6459 http://www.priroda.cz/lexikon.php?detail=763