Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Advertisements

E-learningová podpora výuky CAD na FAST VUT v Brně
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Vzorová písemka Poznámka: Bonusové příklady jsou nepovinné, lze za ně ale získat body navíc. (2 body) Definujte pojem gradient. Vypočítejte gradient funkce.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
4EK416 Ekonometrie Úvod do předmětu – obecné informace
Analýza způsobilosti procesů a výrobních zařízení
1 Mechanika s Inventorem 5. Aplikace – tahová úloha Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM.
Určování polohy těžiště stabilometrickou plošinou
Mechanika s Inventorem
Úvod do managementu 1. seminář
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Studentská PARDUBICE
Mechanika s Inventorem
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Církevní dějiny starověku a středověku
Úvod do managementu 1. seminář
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 4. duben 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.8.
Maturity – jaro 2014.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
1 Mechanika s Inventorem 7. Cvičení – využití symetrie Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace.
KIV/PRJ Speciální předmět pro zvídavé a hravé.
Průměr Maximum Minimum
VYHODNOCENÍ VYVÁŽENOSTI PILÍŘŮ ROZBORU UDRŽITELNÉHO ROZVOJE ÚZEMÍ Ostrava Ing. Jiří Hon.
Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno
Logistika 1. cvičení.
Informační vzdělávání: téma pro adepty knihovnictví na ÚISK FF UK Hana Landová ÚISK FF UK & ČZU v Praze IVIG 2006,
Z0076 Meteorologie a klimatologie
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
2. B – Bi, Děj  Žáci plní jednotlivé povinné aktivity  Každý úkol je hodnocen body  Hodnocení splněných aktivit – přidělením kladných bodů  Nesplnění.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Martin Tomášek Jan Jakeš Tomáš Jiříček Linh vedoucího projektu:
Bonitní modely Bonitní modely Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností Eva Tomášková
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Autodiagnostika učitele
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
Srovnání škol České republiky a Slovenské republiky Nikola Kejhová Rájec – Jestřebí V úzkých Gymnázium Boskovice 2012.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2012 Ing. Dana Štěpánová odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Metody hodnocení veřejných projektů Jana Soukopová
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Automatizované testování Mgr. Tomáš Foltýnek
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Logistika 1. cvičení.
Maturity – jaro 2013.
Kombinované metody oceňování. Metody založené na analýze trhu
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Moderní aplikace v motivaci zaměstnanců
České Budějovice, červen 2016
Moderní metody v ekotoxikologii Bi5596
Maturity – jaro 2017.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Úvodní hodina Bc. Zdeněk Staroba
Databázové systémy a SQL
Požadavky na studenta, Literatura
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Evidence studijních plánů
Základy statistiky.
závěrečné práce/BP/DP
Transkript prezentace:

Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky

Co chce pedagog  chce mít všechny výsledky studentů přehledně na jednom místě, => CELKOVÝ PŘEHLED  chce, aby mu Moodle ve sloupci „Celkem za kurz“ sdělil, co má napsat studentům do indexu. => SLOVNÍ ZNÁMKY

Úlohy dle míry povinnosti  předpoklady hodnocení,  povinné aktivity,  bonusové aktivity,  dobrovolné aktivity.

Extra bodový zisk % ZISK MAX EXTRA

D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku

KATEGORIE  Povinné  Extra Ú KOLY  Povinné  Extra

Extra bodový zisk na všech položkách % ? EXTRA Σ

 Kategorie negeneruje součet položek.  Pedagogem zadané body jsou vyloučené ze studentova hodnocení. Σ Extra bodový zisk na všech položkách

KATEGORIE  Povinné  Extra Ú KOLY  Povinné Povinné aktivity Σ | MAX Bonusové aktivity Σ | neMAX  Extra Dobrovolné aktivity Předpoklady hodnocení neΣ | neMAX

Předpoklady, Dobrovolné Bonusy

Omezení řešení  Agregační metoda na úrovni celého kurzu je zvolena jako  „ Součet známek“ nebo  „ Jednoduchý vážený průměr známek“.  Neusilujeme o tvorbu výpočtu, který by skutečně anuloval další získané body v případě, že student neprojde v první kategorii předpokladů hodnocení.

Alternativy řešení  volba váženého průměru v agregaci na úrovni celého kurzu a anulování dopadu dané kategorie známek pomocí váhy  anulace pomocí multiplikátoru na úrovni jedné položky hodnocení  zneviditelnění položek aktivit

D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku

Děkuji za pozornost! Ing. Tomáš Langer