Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky
Co chce pedagog chce mít všechny výsledky studentů přehledně na jednom místě, => CELKOVÝ PŘEHLED chce, aby mu Moodle ve sloupci „Celkem za kurz“ sdělil, co má napsat studentům do indexu. => SLOVNÍ ZNÁMKY
Úlohy dle míry povinnosti předpoklady hodnocení, povinné aktivity, bonusové aktivity, dobrovolné aktivity.
Extra bodový zisk % ZISK MAX EXTRA
D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku
KATEGORIE Povinné Extra Ú KOLY Povinné Extra
Extra bodový zisk na všech položkách % ? EXTRA Σ
Kategorie negeneruje součet položek. Pedagogem zadané body jsou vyloučené ze studentova hodnocení. Σ Extra bodový zisk na všech položkách
KATEGORIE Povinné Extra Ú KOLY Povinné Povinné aktivity Σ | MAX Bonusové aktivity Σ | neMAX Extra Dobrovolné aktivity Předpoklady hodnocení neΣ | neMAX
Předpoklady, Dobrovolné Bonusy
Omezení řešení Agregační metoda na úrovni celého kurzu je zvolena jako „ Součet známek“ nebo „ Jednoduchý vážený průměr známek“. Neusilujeme o tvorbu výpočtu, který by skutečně anuloval další získané body v případě, že student neprojde v první kategorii předpokladů hodnocení.
Alternativy řešení volba váženého průměru v agregaci na úrovni celého kurzu a anulování dopadu dané kategorie známek pomocí váhy anulace pomocí multiplikátoru na úrovni jedné položky hodnocení zneviditelnění položek aktivit
D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku
Děkuji za pozornost! Ing. Tomáš Langer