Pro hru rimske-imperium.sk

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
snadná tvorba www stránek zadarmo
Advertisements

Vladimír Přikryl, generální ředitel CompuGroup Medical ČR a SR
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Punské války Lukáš Kekrtů.
Manuál dopravy vlastní x oddílová SOOB Spartak Rychnov nad Kněžnou.
Prémiová automatická objednávka
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
JEDI KNIGHT ™ JEDI ACADEMY ™ FAST & EASY ™ Licencováno na LucasArts 2003.FAST & EASY je obchodní známka uživatele Rodian.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Každé ráno začíná život....
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
Další.  Hraje se na jednu branku  Brankář se určí před začátkem hry a v bráně je po celou dobu  Hra je pro neomezený počet hráčů  Smysl hry spočívá.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:6. ročník – Člověk a společnost – Dějepis - Řím autor VM:Ing. Slánská Drahomíra.
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Peloponéský spolek Kateřina Novotná 1.A.
Řecko Klasická doba BC.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Válka na moři byla ve znamení zejména dvou základních událostí
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Jsme  Webový portál+ herní servery  Návštěvnost i přes 4900/den (statistiky toplist)  Na našich serverech se hraje jedna z nejoblíbenější internetových.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Punské války Opakování dosavadního vývoje starověkého Říma:
Volitelné SPZ – návrh Prahy
Práce se šablonami v MS Word 2007
Nové funkce v novém Skliku
VELKÁ STRATEGICKÁ HRA PRO HORIZONT IMPERIÁL. Základní info 6 týmů po 4 účastnících Cílem je získat co nejvíc vítězných bodů  Body získávám za vojenské.
Vítejte při prezentaci některých zajímavých vlastností slovníků Lingea Lexicon. Mezi stránkami můžete přecházet pomocí kláves, myší nebo počkat na automatické.
Za prvé je třeba vědět kam se chcete zaregistrovat. Také byste měli vědět jestli to stojí za to. Potom vyplnit tabulku. (další strana). autor Co je webová.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
Klubový zpravodaj. Obsah Co se tento měsíc stalo Novinky v klubu Naši členové + body Vaše inzerce Soutěž Poplatky Chat Co nás čeká… Překvapení na závěr.
UŽITEČNÉ MYŠLENKY.
Svět plný dobrodružství, středověké hrady, města a vesnice, krajina plná skal, lesů potoků a řek. To je Naturalis. Celý příběh začíná v podhradí Naturalisu,
Ovládnutí Itálie Římem
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 INDIACA.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Druhá lekce – základy součinnosti v útoku a v obraně (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento.
Interkros Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
INTERNET Pro 5. ročník.
Internet - historie.
Téma: STAROVĚKÝ ŘÍM Předmět: Dějepis Ročník: 6 Klíčová slova: Úvod
Starověký řím 6. ročník NG.
Peloponéský spolek Josef Hanzl 6.B.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Peloponéská válka Sparta vs. Athény.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Datové referáty Apstr4.
AUKRO.cz Ladislav Majdič Dobrý den,
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Pro hru rimske-imperium.sk Návod pro nováčky Pro hru rimske-imperium.sk

Úvod o RI Římské Impérium (zkráceně RI) je online strategická hra z období starověku, původem ze Slovenska, spuštěna 10. 9. 2003. Ke hraní je potřeba pouze připojení k internetu a libovolný prohlížeč.Samotný projekt je bez jakýchkoliv reklam, plně zdarma a ve stálém dynamickém rozvoji. Průměrná aktivní hráčská základna činí 600 loginů umístěných na dvou na sobě nezávislých herních mapách. Hra ztvárňuje počátek, rozkvět i postupný zánik antické civilizace. Každý hráč, jedinec, hájící zájmy jednoho z osmi národů (Egypťané, Germáni, Kartaginci, Keltové, Peršané, Řekové, Římané, Skythové) začíná své působení takřka nahý, nicméně, jak čas plyne, vyvíjí se, on, národ, potažmo celý svět. Pokud umožní průchod svým kvalitám, nekončí hrou řadového hráče, jeho moc roste, herní možnosti se navyšují, stává se politikem ocitajícím se v centru dění. On, spolu ve spolupráci s celým vedením národa, plánuje další kroky na cestě za vítězstvím. Ovšem ovládnout svět není nijak jednoduché.Národ musí dokonale spolupracovat, pečlivě využívat své rok co rok přicházející zdroje, budovat, vynalézat, zdokonalovat se po všech stránkách své existence, nežli dojde ke svolání vojsk hrdých, odvážných a bojechtivých můžu, jež vyráží do neznáma bitevních vřav zabírat další a další území, provincie, ve prospěch svého národa, svých žen, svých potomků… A jestliže cíl jest dokonán, vítěz své doby, věku o jediném úplňku, budiž nastolen a pohřben prachem minulosti… Římské Impérium nabízí příjemný zevnějšek odlišný pro každý národ, spravedlivou a propracovanou mapu tvořící jádro hry s unikátním systémem útoků plného napětí založeného na vteřinovém přetahování o provincie. V neposlední řadě také přináší nejen samotné strategické uvažování, ale i poznávání nových tváří, kroniku o minulých herních věcích a inspiraci z ní o dříve použitých strategiích.

Typy věků Ve hře se v následujícím pořadí (uvedeném níže) střídají celkem 4 typy věku, jež udávají ráz hry. Každý typ věku má svá specifika zajišťující dostatečnou odlišnost od ostatních, čímž hra neupadá do výraznějšího stereotypu. Ačkoliv má každý věk stanovena různá pravidla pro dosažení výhry národa/aliance, věk trvá průměrně 30 dní. 1) DVOJALIANCE - lze uzavřít jednu spojeneckou smlouvu - vítězí aliance, jež získá více než 60 % mapy (40 provincií) a udrží je 30 hodin 2) Deatmatch - nelze uzavřít spojeneckou smlouvu - mezi všemi národy nastaven vztah Vojna - každý národ dostane do Hlavního města národa o 2. přepočtu 500000 mincí, o 3. přepočtu 500000 mincí, o 4. přepočtu 300000 mincí, o 5. přepočtu 200000 mincí a o 6. přepočtu 100000 mincí - dvojnásobné výdělky u Měst a Provincií - vítězí národ, jenž získá více než 50 % mapy (33 provincií) a udrží je 30 hodin - pokud žádný národ nedosáhne potřebného % mapy do 3 týdnů, vyhrává národ, který má nejvíce provincií 3) ALIANCE ČTYŘ - lze uzavřít tři spojenecké smlouvy - mezi národy jednotlivých aliancí systémově uzavřena mírová smlouva s výpovědní lhůtou 4 dnů - vítězí aliance, jež získá více než 85 % mapy (56 provincií) a udrží je 48 hodin 4) BEZ ALIANCE - nelze uzavřít spojeneckou smlouvu - vítězí národ, jenž získá více než 50 % mapy (33 provincií) a udrží je 48 hodin

Registrace Poté co se zaregistrujete tak si můžete zvolit národ. Pokud možno Kartágo. Ale nesmíte zapomenout si aktivovat účet!!! Nebo vás smažou protože jste si ho neaktivovali!!!

Info Po té co se zaregistrujete a aktivujete účet a konečně přihlásíte tak se vám ukáže toto -> Máte zde: Hráčské údaje (vidíte jak na tom jste) Vodcovské odkazy (ty si důkladně prostudujte a řiďte se podle nich) Na liště Další přehled Národní anketu Diplomatické vztahy

Provincie výstavba Máte zde pár možností: Výstavba Mapa A pokud zrovna nějakou vlastníte tak její přehled. Nyní se ale budeme bavit o výstavbě: Na začátku si většinou koupíte 9 osad a 54 polí. Je to z toho důvodu aby jste měli základní ekonomiku. Po tomto si můžete dále kupovat osady a pole nebo i otroky a stáda. Otroci jsou nejdražší ale nejvíce vydělávají. Všechno můžete dle počtu osad!!!

Provincie – kterou vlastníte Když vlastníte už nějakou provincii tak je dobré vědět že báně slouží k většímu zisku. Přístav aby jste mohli stavět lodě (jen v případě že je provincie u moře). Val slouží k obraně provincie a stojí 20 tisíc. Pokud je válka tak se provincie okamžitě opevňuje valem. Máte zde taktéž informace o provincii a pod tím i možnost předat provincii. Jen pro informaci. Zařídily jsme pro vás obrázek výpisu Kartáginské DP

Města Pokud vlastníte město tak dokud máte rozkaz nebo můžete kupujete populaci. Města mohou být rozdělená na peníze, na útočné či obrané vojáky, lodě a zásoby. Zaměření se dá změnit ale stojí to 2400 mincí takže se to nedělá. Vybírání mincí: Pokud sám sobě tak jednoduše dáte vybrat výdělek. Pokud do HM (HM je Hlavní město) a máte vyzkoumané silnice tak opět vyberete přes hlavní náhled a přes velitelství do HM. Ale pokud nemáte silnice tak už si musíte zajet na to město a jeho výdělek poslat určenému hráči který je v DP (DP je domovská provincie). Ale když už je válka tak musíte i města opevnit a to uděláte přes velitelství.

HM, Volba a Výzkum HM: Do hlavního města mají přístup pouze hráči s 2* a více. Sem se posílají mince přes velitelství. Slouží jako taková celonárodní banka. Volba: Volíte hráče kterého máte napsaného na vodcovských odkazech. Nebo dosavadního vládce. Výzkum: Jsou dvě skupiny výzkumů. Osobní jako např. mlýn atd. a Celonárodní jako např. Slinice. Osobní jsou pro zlepšení vaší osobní ekonomiky. A celonárodní jsou pro větší zisky z měst, Posílání mincí do HM a užitečné pro útoky. (K čemu a na co jsou ty výzkumy si najdete v té složce).

Imperium Tato složka obsahuje různé informace o hráčích (zoznam), o národech (národy), Události (výpis událostí v národě), Štatistika (nejsilnější hráč, nejmocnější, nejlepší bojovníci a nakonec nejaktivnější hráči.

Fóra Zde není takřka co psát. Ale pár věcí ano. Čtěte národní fórum. Vládci vám tam mohou dát rozkazy Přečtěte si pravidla fóra. (v manuálu) V kolonce fórum ovšem najdete i zmluvy (zmluvy jsou diplomatické dohody) A pochopitelně pošta. Druhy fór: Světové, Národné, VIP, Spojenecké (pouze v případě že máte 2* a více a k tomu je alianční věk), Chatové a nakonec tu je systémové (zde patří bugy) a antimulti (sem podezření na mulťáky apod.)

Armáda Tuto sekci jsem úmyslně vynechal a nechal ji nakonec. A to z důvodu že nováčci nebudou bez rozkazu kupovat armádu ani flotilu!!! Za to se dává rebel!!! Ovšem pokud dostanete rozkaz nebo povolení k útoku tak vás čeká jedna nejlepší věc v této hře. Ovšem nejlepší a nejzábavnější útoky jsou online souboje. Ovšem do těch nováčci nechoďte!!! Online souboj znamená že nepřátelský hráč v provincii kterou se chcete dobíjet je online. Pak každou sekundu útočíte a snaží-te se ji obrnit. Valem či armádou.

Útok Útoky jsou nejzábavnější momenty této hry. Chvíli sice trvá než vám dovolí útočit ale pak pochopíte o čem je tato hra a začne vás bavit. Potřeby: Armáda s útočnou silou větší než je obrana provincie 3× více zásob než vojáků!!! Přesun ihned útoky jsou rozdělené na čtyři možnosti: Na provincii ,hráče ,město a na Flotilu Máte zde taktéž napsáno posledních 5 útoků

Historie, Preberanie Historie: máte zde vypsány všechny útoky které se odehrály. Vyhledávání si můžete zkrátit pomocí možnosti konkrétního vyhledávání. Např. útočník: Kartaginci obránce: Provincie (dále tam můžete zadat název obraného národa či město) Přebrat můžete město či provincii. Ale musíte mít min. 1* a můžete přebrat pouze provincii vašeho národa a nebo spojeneckého národa.

Pěchota Pěchotu potřebujete k útoku na provincii, město či hráče. Ale i na vlastní obranu či opevnění provincie. Pěchotu kupujete v Armáda -> Pěchota a tam si vyberete počet vojáků a jakých. Pokud chcete útočit koupíte útočné vojáky pokud obrnit provincii tak koupíte ty prostřední (musíte tu provincii vlastnit) a pokud se chcete bránit proti útoku či obrnit město koupíte obrané

Velitelství Ve velitelství můžete: Poslat mince či vojáky hráči či do města ale hlavně zde můžete poslat mince do HM!!! (mince do HM můžete poslat od 4 odehraného dne) Koupit Zásoby (potřebujete k útoku 3× více zásob než vojáků) a na konec základny (1 základna udrží 2000 vojáků).

Loďstvo Útok na flotilu: Potřebujete větší sílu FLOTILU!!! Než má nepřítel. 1 loď uveze 100 vojáků Pokud se přesunete na moře máte 12 hodin vyčkávací smyčku. Pokud se vylodít čekáte 20 hodin.

Přesuny Přesun do provincie národa (máte ji déle než 20 hodin) tak máte 4 hodiny vyčkávání Přesun do provincie kterou váš národ vlastní ale ne 20 hodin. Čekáte 20 hodin. Taktéž je přesun do nepřátelské provincie. Čekáte 20 hodin Vyplutí na moře či později přesunutí do jiné oblasti. Čekáte 12 hodin Vylodění z moře do provincie. Čekáte 20 hodin. Do mírové a neutrální provincie se přesunout nelze. Do spojenecké stejně jak do vaší kterou máte přes 20 hodin.

Nyní jste se seznámily s touto hrou. Děkuji za přečtení Nyní jste se seznámily s touto hrou. Děkuji za přečtení. Hannibal_Barkas.