Strategické propojení virtuálního a reálného světa – hranice padly Petr Hulec, expert ČR 24. října 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Optimalizace stavu zásob
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
TRENDY OBCHODU A NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ fakta o trhu a o spotřebitelích
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
I NTERNETOVÉ OBCHODY - PRODEJCI SPOTŘEBNÍ ELEKTROTECHNIKY Zdeněk Doležel.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Věrnostní program.
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Implementace SAP Business One
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Obchodní logistika Přímá výrobková rentabilita
(DE)REGULACE EVROPSKÝCH ŽELEZNIC A AKTUÁLNÍ VÝVOJOVÉ TRENDY V OSOBNÍ A NÁKLADNÍ DOPRAVĚ Mgr. Daniel Seidenglanz, Ph.D. Mgr. Filip Chvátal Studijní materiál.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Michal Koch, SUPRAPHON a.s Michal Koch, SUPRAPHON a.s.
EVROPSKÝ DŮM, 28. LISTOPADU 2012 MILENA VICENOVÁ MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ KSAP Jaký vliv má střední Evropa v EU?
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Splátkový prodej Jedná se o způsob pořízení zboží Využijeme ho v případě, že nemáme dostatek finančních prostředků Cenu zboží rozložíme na několik částek.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
Place – místo prodeje (distribuce)
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Vítejte ve firmě LESÁK-ZEMAN s.r.o. Brno Tradice 1 8 let Certifikát systému jakosti ISO
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Koncept farmářských prodejen
Propagace ve firmách Zlínského kraje
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
Distribuce - placement
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Transkript prezentace:

Strategické propojení virtuálního a reálného světa – hranice padly Petr Hulec, expert ČR 24. října 2013

Kdo je Expert  Nákupní aliance maloobchodních prodejců elektrospotřebičů – vznikla ve švýcarském Curychu v roce 1967  Celosvětově sdružuje více než 7500 obchodů se spotřební elektronikou pod jednotným označením Expert  V ČR Expert provozuje síť 50ti prodejen

Quelle: status : 30 Jun, 2012, accessed 15 Feb, 2013http:// Internetová populace v % - porovnání 2000/2012 Východní Evropa HU PL 65 SK CZ RU Zdroj: GfK 2013

*) AT, BE, CH, CZ, DE, ES, FR, GB, HU, IT, NL, PL, PT, RU, SK, UA **) CE, IT, OE, MTG, Photo, Telecom, SDA, PersDiag, MDA leden - červen 2013 Spotřební elektronika** Statistika zahrnuje 16 Evropských států* Zdroj: GfK 2013

Masivní rozvoj internetových prodejů elektroniky v uplynulých 3,5 letech *) AT, BE, CH, CZ, DE, ES, FR, GB, HU, IT, NL, PL, PT, RU, SK, UA **) CE, IT, OE, MTG, Photo, Telecom, SDA, PersDiag, MDA % % 14.2% Jan-Jun % Zdroj: GfK 2013

Total Sales Ranking Internet Zdroj: GfK 2013

Důvody nákupu v kamenných prodejnách  JISTOTA - možnost prohlédnout si výrobek v reálu  SERVIS- možnost poradit se s prodavačem  BEZPEČÍ - možnost jednoduché reklamace  ZVYK – spokojenost s tím, co dlouho znám  DŮVĚRA – realita - obavy z nákupu na internetu

Důvody nákupu na internetu  RYCHLOST - možnost nákupu během několika minut  FLEXIBILITA - možnost nákupu 24/7  CENA - možnost cenového porovnání  INFORMACE – nekonečné množství informací o výrobku, možnost parametrického porovnání atd.  REFERENCE – reference ostatních zákazníků o výrobku a obchodu

Vybudování online prodeje u sítí s KP  Dostupnost online prodejní platformy – rychlost, cena, profesionální řešení  Rozšíření prodejního portfolia– možnost vystavení několikanásobně širšího portfolia výrobků  Prodejní support – rychlá a účinná pomůcka pro prodavače – zdroj informací a možnost up-sellingu a cross-sellingu

Vybudování offline prodeje u eshopů  Vybudování vlastní odběrné sítě – finančně velmi nákladné a časově náročné  Systém odběrných míst – minimální prodejní potenciál pro up-selling nebo cross-selling, absence poradenského servisu a impulsivního nákupu

Systémové propojení offline/online  Výhoda sítí s kamennými prodejnami – využití zázemí (síť odběrných míst), portfolia, skladových zásob a systému  Synergie procesů – IT, logistika, účetnictví, nákup atd.  Znalost trhu – vybudované vztahy s dodavateli i zákazníky  Propojení prodejních programů – věrnostní programy, letáky, promo akce atd.

Argumenty pro multichannel řešení  Objednání 24/7 – zákazník objednává kdy mu to vyhovuje  Osobní odběr – zákazník si objednané zboží vyzvedne, až se mu to bude hodit – nenahání vás přepravce, prodejny mají zpravidla otevřeno déle než ČP, odběry o víkendech…  Kontrola zboží – zákazník nekupuje zajíce v pytli  Konzultace – zákazník může ještě před zaplacením výrobku své rozhodnutí změnit

Argumenty pro multichannel řešení  Odstoupení/reklamace – zákazník má větší důvěru v reálný svět, má kam přijít s reklamací a přitom využívá výhod internetové objednávky (odstoupení od smlouvy do 14ti dnů)  Rychlost – zákazník může zboží odebrat týž den (skladový sortiment na prodejně) nebo hned druhý pracovní den (skladem na centrále) – denní zásobování prodejen

Prognóza dalšího vývoje  Prudký rozvoj online prodejů u sítí – sítě kamenných prodejen budou dále zdokonalovat svá online řešení s důrazem na komunikaci výhod propojení virtuálního a reálného světa  Rozšiřování odběrných míst u eshopů – profesionální eshopy budou dále rozšiřovat síť odběrných míst s možností drobných příprodejů  Velké MO řetězce začnou budovat své eshopy – lze očekávat postupné budování online platforem u většiny velkých MO řetězců, které mají vybudovanou svou prodejní síť

Děkuji za pozornost Petr Hulec