Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.. 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.. 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s."— Transkript prezentace:

1 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

2 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

3 Historie Supraphonline Přelom let 2010 / 2011: končí obchod iLegalne.cz, v ČR neexistuje žádná možnost, jak legálně zakoupit digitální hudbu na internetu. Leden 2011: startuje projekt Supraphonline s cílem vybudovat obchod s nabídkou kompletního archivu Supraphonu, který nebude ztrátový. Září 2011: do ČR (a dalších 11 zemí) vstupuje obchod iTunes - pokračovat, nebo projekt Supraphonline zastavit? Listopad 2011: otevření obchodu Supraphonline - vřelé přijetí od uživatelů a celé internetové veřejnosti (dvě nominace na Křišťálovou lupu 2012), ale i umělců. 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

4 Historie Supraphonline Zájem menších vydavatelství a umělců nevydávajících u Supraphonu o umístění nahrávek v obchodě Supraphonline, postupné zařazování do prodeje (např. 100PROmotion, Popron Music, Championship Music, Best I.A., Audiostory, Animal Music, Nightwork, Toxique, Radůza…). Jaro 2012: zájem prvního velkého vydavatelství (z "velké trojky“ tzv. majors) Universal Music o prodej katalogu na Supraphonline, zařazen český a slovenský katalog. Má zůstat Supraphonline "Online obchodem s českou hudbou"? Jaro 2013: rozhodnutí pustit se do prodeje mezinárodního obsahu. 10. října 2013: zahájení prodeje mezinárodního obsahu. 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

5 Proč Supraphonline uspěl? V průběhu let 2011 až 2013 zahájilo svoji činnosti v ČR několik dalších servisů: iTunes (download) MusicJet (streaming) Bontonline (download) Deezer (streaming) Rdio (streaming) Google Play (streaming i download) 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

6 Proč Supraphonline uspěl? Uživatelská přívětivost - snadný nákup pro každého, minimální požadavky na informace od zákazníků, žádná omezení (DRM, počet stažení zakoupeného obsahu apod.), množství platebních metod… 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

7 Proč Supraphonline uspěl? 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

8 Proč Supraphonline uspěl? Šíře katalogu (cca čtyřnásobné množství titulů oproti titulům prodávaným na CD) Kvalita zvuku (MP3 320 kbps, FLAC) Přijatelné ceny (kde je můžeme ovlivnit) 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

9 Proč Supraphonline uspěl? Maximální množství informací 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

10 Proč Supraphonline uspěl? Maximální množství informací 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

11 Proč Supraphonline uspěl? Maximální množství informací 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

12 Supraphonline je pro vydavatelství Supraphon a umělce, které zastupuje či jejich nahrávky distribuujeme, jedním ze tří nejdůležitějších zdrojů digitálních příjmů v České republice, spolu s iTunes a YouTube! 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.

13 Děkuji za pozornost! Michal Koch michal.koch@supraphon.cz www.supraphonline.cz 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.


Stáhnout ppt "14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s.. 14. 10. 2013Michal Koch, SUPRAPHON a.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google