INNER GAME PRODEJE PO TELEFONU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Význam genderové optimalizace rozvoje lidských zdrojů Genderový audit v návaznosti na personální audit Reg.č.: CZ.1.04/3.4.04/
Advertisements

Management Ing. Jan Pivoňka.
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Bezpečnostní kultura a moderní přístup k bezpečnosti v letecké dopravě
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Nabídka personálních služeb
„Test“ schopnosti imaginace
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Vybrané techniky a metody sociální práce
SCLLD MAS Pobeskydí ve verzi návrhu Ostrava,
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
Rozsáhlé oblasti se specifickým historickým vývojem, během kterého se vyvinuly charakteristické kulturní znaky obyvatelstva. SVĚTOVÉ.
Rozpočty.
Motivační témata a životní příběhy
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
VÝCHODISKA PRO ROZVOJ VŮDCOVSTVÍ
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
Reminiscenční terapie
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Motivační témata a životní příběhy
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna 495 Číslo a název operačního programu:
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Mgr. Štěpánka Vojtěchovská
Výsledky referenčního procesu NSP, NSK, EQF Pavel Hradecký.
Racionalizace řídící práce, time management
Průřezová témata.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Životní prostředí Petr Machala. 1.Jaké jsou nevýhody ekonomické globalizace? 2.Napiš aspoň 4 problémy třetího světa. 3.Vysvětlete schéma bludného kruhu.
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
(PEDAGOGICKÉ) ZNALOSTI JAKO DYNAMICKY SJEDNOCENÉ POLE Radim Šíp, Vlastimil Švec
Řídící struktury, malé a velké organizace
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY T EST – TYPY ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ Náplň: psychologický text (preference ze dvou výroků) o 30 položkách, záznamový arch, řešení.
Geometrické modelování pro mobilní technologie Vedoucí projektu: Mgr. Šárka Voráčová, Ph.D. Mgr. Oldřich Hykš.
Virtuální AC/měření efektivity vzdělávání. Struktura virtuálního AC/DC Test znalostí Dilemata DialogSimulator Modelová situace off-line Sociogram Individuální.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Sociální sítě a sociální kapitál – úvod do problematiky 1
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Eric Berne Marek Zámečík C4A.
Vnitřní činitelé výuky: Žák jako učící se osobnost
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Práce probačního úředníka s dětmi a mladistvými Mgr. Marcela Nerudová Probační a mediační služba ČR.
 Dvouletý kariérní program  Komplexní příprava na manažerskou pozici - vedoucí obchodního domu / vedoucí úseku v centrálních oblastech  Seznámení s.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
MLADÍ A ÚŘAD PRÁCE – NEZAMĚSTNANOST MLÁDEŽE Z POHLEDU PŘÍMÉ PRÁCE Barbora Pšenicová mezinárodní konference v rámci Projektu realizovaného z programu Erasmus+
KOMUNIKACE Přednáška P
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Sociologie pro SPP/SPR/VPL
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Psychologie učení.
Reminiscenční terapie
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Týmová hra Roman Šmiřák Jednatel
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Podnikatelské koncepce
OPERÁTOR V CALL CENTRU MOTIVAČNÍ DOPIS.
Interní trenéři První volba … František Výmola, Lidské zdroje
Transkript prezentace:

INNER GAME PRODEJE PO TELEFONU Lucie Navrátilová  Lucie Klouparová

SROVNÁNÍ PRODEJCŮ Norika Petr 6 10 Měsíční cíl: ČÍM JE TO ZPŮSOBENÉ? Příklady s výkonem 10 ČÍM JE TO ZPŮSOBENÉ?

3ROVINY LIDSKÉHO JEDNÁNÍ myslím EGO Intelekt cítím + AKTIVIZACE X BLOKACE Emoce mají navrch 85% času Vysvětlení 3 rovin, jejich funkce a původu, interakce mezi myslím a jsem + aktivizace nebo blokace jsem Sebepojetí Hodnoty Hledání smyslu Realita

KDE JE POTŘEBA SOULAD SPOLEČNOST PRODUKT POZICE STYL PRODEJE CÍLE Oblasti, kde je důležitý soulad s vnitřním nastavením + příklady proč

PROMOTÉR A SABOTÉR VÝKONU AKTIVIZACE znalostí a dovedností STANOVENÍ CÍLE SOULAD KONFLIKT VÝKON SPLNĚNÍ CÍLE NESPLNĚNÍ CÍLE Konkrétní popsání, jak konflikt sabotuje a soulad promotuje dosahování cílů Emoční odezvy a vnitřní dialog Minimální plnění a kolísavý výkon BLOKACE znalostí a dovedností

JAK S TÍM PRACOVAT IDENTIFIKACE ŘEŠENÍ Co je to za chybu? Na jaké úrovni se nachází? Na dané úrovni Skupinově nebo individuálně MYSLÍM Změna komunikace JSEM Afirmace Vizualizace Grafické podněty Prostředí Změna zkušenosti Identifikace chyby – chybný vzorec nebo chybná komunikace (např. prodej jako vnucování vs. prodej jako nadstavba péče) – podle toho opravujeme na úrovní myslím nebo jsem

DĚKUJEME ZA POZORNOST