EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Semenné rostliny 4. ročník
PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II.
EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – KOUZLA SE VZDUCHEM
TEPANÝ NÁHRDELNÍK.
Balení pro výrobu miminka nebo batolete v košilce
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Naše zvolená průřezová témata
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
EU ICT2/1/1/20 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Růžičky z bonbonů samostatná práce, práce s papírem, kreativní práce Průřezová témata: enviromentální.
Školní rok 2013/2014. Organizace výuky  Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh)  Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice,
Podzimní lucerna Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/16 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Na louce - motýlci a husy samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální.
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Rozkvetlá louka - květinový šlahoun samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální.
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Generativní orgány rostlin
VYUČUJÍCÍ Mgr. Zdeňka Honcová Mgr. Jana Slobodová
Stavba rostlinného těla Květ a květenství
Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/30 Název materiálu:Záložka z bavlnek Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Předmět: Pracovní.
KREATIVNÍ PRÁCE S PET LAHVÍ 8. třída Mgr. Jakub Karásek
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Průřezová témata.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova,
EU ICT2/1/1/12 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Hlavičky z jarní travičky - samostatná práce, kreativní Průřezová témata: enviromentální výchova,
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Rámcové a školní vzdělávací programy
aktuální problémy současného světa
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
KVĚTENSTVÍ.
Projekt do Výchovy ke zdraví
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Květ Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenízáří 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 04) Rozmanitost.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_23_Přírodopis 7.ročník_Květ Téma: Květ CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: leden 2012.
Rodičovská schůzka září 2017.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Práce s papírem a barvami
Velikonoční skořápkový závěs
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_ opakování: květ
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
KREATIVNÍ PRÁCE S PET LAHVÍ Mgr. Jakub Karásek
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Jaro v přírodě Autor:
VY_52_INOVACE_23_ Stavba těla semenných rostlin
Konflikt, koření života
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Generativní rostlinné orgány
Ochrana životního prostředí
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova, osobnostní a sociální výchova  Mezipředmětové vztahy: český jazyk – čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti, výtvarná výchova,přírodověda, přírodopis

TULIPÁNY Samostatná práce, kreativní viz. Tvořivý Amos,

Pomůcky:  1/2 plastového obalu z vajíčka s překvapením  zelený plyšový drátek nebo 2 drátky na čištění dýmek  kamínky  kelímek nebo malý květináček  nůžky  hřebík  kleště

Postup:  1. Okraj poloviny obalu z vajíčka vystříháme do špiček – květ tulipánu

 2. Do dna vajíčka uděláme pomocí nahřátého hřebíku a kleští dírku – tuto část přenecháme raději dospělákům.

 3. Do dírky prostrčíme jeden zelený drátek nebo část plyšového drátku, na konci jej ohneme a malou otočku uděláme také pod květem, aby nám z drátku nespadl dolů – stonek tulipánu.

 4. Stonek tulipánku dáme do kelímku nebo květináčku a zasypeme kamínky

 5. Z druhého drátku nebo zbytku plyšového drátku uděláme osmičku a otočíme ji kolem stonku jako listy tulipánu