Earth Power Vás zdraví !. MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Platební podmínky.
Advertisements

Zkušenosti s podáváním SET v ordinaci praktického lékaře.
Účtování o závazcích a pohledávkách
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Masáže Liberec Svlečená 12 Liberec Tel:
Earth Power Vás zdraví !.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
PRODUKTY FLP NA PODZIMNÍ MĚSÍCE
Školní stravování (úvod) MUDr. Petr Tláskal, CSc. Ing. Eva Šulcová Bc
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Place – místo prodeje (distribuce)
Základy ekonomie Seminář Tržby firmy Tetra jsou Kč, firma nakoupila produkci od jiných firem v hodnotě Kč a vyplatila na mzdách.
DĚTSKÉ SKUPINY A KUDY DÁL?! Jak mohou profesní organizace pomoci v rozvoji předškolní péče Jan Schneider.
Komunitní terénní centrum Psychiatrické nemocnice Bohnice
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Informační studie Lukáš Marek, Kurs: IZI215, Po ,00001 Volba optimálního doplňku stravy pro sportovce.
Co znamená, že máte revma?
FAT-BURNING – spalovač tuku ORGANICKÝ Zelený čaj 1200 mg BiOrigine spalovač tuku 10 ampoulí po 10 ml Zelený čaj stimuluje spalování tukových zásob a pomáhá.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Penzijní fondy v rámci důchodové reformy Mojmír Boucník Viceprezident Asociace penzijních fondů.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Houba Lion's Mane.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Zdravá výživa Zdravá strava zaručuje silný organismus odolný proti nemocem. Bystrou, jasnou mysl. Pevné zdraví. „Mladistvé“ stáří neboli prodloužené období.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Jak vypadá profesionální poradenské řešení Petr SYROVÝ €FA.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Spotřební koš - zařazování potravin do spotřebního koše,
Bylinná parní lázeň - FITODAR
BALNEOPARK LÁZNĚ JESENÍK.
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
Kam kráčí české bezdrátové sítě Sušice 2011 Marek Bako- vedoucí velkoobchodu Daniel Nalevajko- manažer rozvoje Jiří Vaja – vedoucí velkoobchodních služeb.
Optimální zdravotní péče „HEALTH POLICY “ Jan Hůlek Kardia s.r.o.
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Aurea Medica společnost pro moderní zdravotní osvětu.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. B ENEŠE 456 OKRES K ARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
„Sami“ si vybíráme cestu zdraví nebo nemoci..
PRODUKTOVÁ PREZENTACE
10 DŮVODŮ PROČ PÍT ALOE VERA GEL
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
FERRERO.
Soudobé trendy a perspektivy kolektivního investování prostřednictvím podílových fondů v České republice 2008 Jan Svoboda.
Distribuce - placement
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Helios Orange Dr. Müller Pharma s.r.o. Prezentace pro společnost
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí MUDr. Věra Kernová Doc. MUDr. Lumír Komárek, CSc. Státní zdravotní ústav Praha.
Civilizační choroby. otylost nadměrné hromadění energetických zásob v podobě tuku.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
[ 1 ] PharmDr. Martin Beneš © 2011 Státní ústav pro kontrolu léčiv Kam kráčí lékárenství ? Martin Beneš ředitel SÚKL.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Výživa a zdraví. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět práce–
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Amway Mineral Sticks: exkluzivně od Amway
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
NUTRILITE™ ALL PLANT PROTEIN
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ochrana životního prostředí
Co je to zdravá výživa ?
Transkript prezentace:

Earth Power Vás zdraví !

MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou podporou svých partnerů a zároveň nabízí potravinové a výživové doplňky nejvyšší kvality. Krédo 1.Nejdůležitějším prvkem naší společnosti je aktivně pracující partner. Úkolem a cílem společnosti je podpora a pomoc partnerovi v jeho práci. 2. Naše výrobky jsou a budou vždy v té nejvyšší kvalitě. 3.Loajalita, otevřenost, vzájemná úcta a touha pomáhat druhým, je nejcennější devizou naší společnosti. Filozofie Filozofií naší společnosti je soustavná péče a investice do našich partnerů. Údaje firmy Oficiálním distributorem výrobků ze sortimentu Earth Power v České republice, Slovenské republice a Maďarsku je firma Earth Power ME, s.r.o. Kolín Společnost

Produkt PhytoChi® je dokonalým bylinným tonikem. Je výsledkem současné moderní vědy spojené s třitisícletými zkušenostmi tradiční čínské medicíny.

Bylinné harmonizační tonikum PhytoChi® je skvělou možností jak účinně a jednoduše pečovat o své zdraví. Pravidelné užívání PhytoChi® nám zaručuje:  Prevenci a ochranu před civilizačními nemocemi  Delší mladost a pěkný vzhled  Silné srdce a zdravý krevní oběh  Zvýšenou odolnost vůči infekcím a fyzické zátěži  Skvělou funkčnost trávicího systému  Více elastické šlachy, svaly, klouby i cévy  Lepší kondici a větší fyzický fond  Bystrou a jasnou psychiku  Efektívní libido Imunitní systém Nervová soustava Hormonální systém Vyměšovací soustava Svalová a kosterní soustava Trávící soustava Reprodukční soustava

Tvůrce produktu Albert Y. Leung

Zdraví a životní styl PhytoChi® se užívá velice jednoduše! Doporučená denní dávka je 1-2 odměrky, to je ml, nejlépe ráno nalačno. Bez vedlejších účinků, vhodný pro děti od 2 let !

Aktuálnost

Za účelem výhodného nákupu pro klienta firma Earth Power vytvořila nový systém distribuce – síť konsumentů PhytoChi® Jeden výrobek je maloobchod, od dvou začína VELKOOBCHOD ! 1200,- Kč 900,- Kč/ks Prioritou je kvalitní obsluha a přímé dodávky pro registrované klienty za nejnižší - vekoobchodní cenu !!

KONSUMENT  vlastní nákup 2 láhve  nákup za velkoobchodní cenu 900,- Kč Kdo může být konsumentem PhytoChi® ? V jakém věku ?

JAK VELKÁ BUDE SÍŤ KONSUMENTŮ? CZ a 1% = EU a 1% = JAK VELKÁ BUDE SÍŤ KONSUMENTŮ ? 1% obyvatelstva ? (po 2 výrobky)

PŘIDEJ SE K NÁM ! DĚKUJI ZA POZORNOST ! Obchodní ponuka jako příležitost