Zhodnocení průběhu projektu. Název projektu Systémové vzdělávání zaměstnanců Magistrátu Statutárního města Chomutova v souladu se zákonem č. 312/2002.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Advertisements

„IT nad 40 let“ „IT nad 40 let“ Středočeský kraj „Dobrá praxe“
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Lidský faktor v dopravě!
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
„Metodická činnost“ Krajského úřadu Královéhradeckého kraje Oddělení legislativní a právní.
Monitoring dalšího vzdělávání
„Zvýšení adaptability zaměstnanců působících v sekci kultura“ registrační číslo projektu: CZ.1.04/1.1.06/ Ing. Radka Soukupová seminář MK
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Didaktické prostředky
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
Odbor veřejné správy a eGovernmentu v roce 2013
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Role projektu „Klíče pro život“ v podpoře práce s dětmi a mládeží.
Vzdělávání v oblasti základní registrů a dalších kmenových projektů eGovernmentu Mgr. Monika Pálková, odbor veřejné správy a eGovernmentu MV ČR.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Pečovatelské centrum Praha 7 Realizace systému profesního vzdělávání v Pečovatelském centru Praha 7.
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKT OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ ZDROJE A ZAMĚSTNANOST Prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí lékařů, zubních lékařů a farmaceutů.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Environmentální výchova a
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
1 Opatření 4.1 JPD3 Zvýšení adaptability zaměstnavatelů a zaměstnanců na změny ekonomických a technologických podmínek jako podpora konkurenceschopnosti.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Projekt „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí Jaromír Jech výkonný místopředseda Svazu XIII. celostátní finanční konference.
Personální plán pro podnikatelský plán
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Dotační program Podpora veřejně účelných aktivit seniorských a proseniorských organizací s celostátní působností Workshop Realizace politiky přípravy na.
Rozvoj dalšího vzdělávání obyvatel na venkově v Moravskoslezském a Zlínském kraji Cloverleaf spol. s r.o. IČ: Tento projekt je spolufinancován.
RNDr. Ivana Havlíková Ing. Jiří Štochel. STAVEBNÍ ZÁKON - STARÝ.
„Váš kraj, Váš rozpočet“. Projekt „Váš kraj, Váš rozpočet“  Běžná praxe: občané mají možnost vyjádřit se k návrhu rozpočtu až ve fázi, kdy je návrh rozpočtu.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Krásná Lípa projekt Aktivizace rodin Volfová Hana (ASZ) Kolář Jan (místostarosta Krásné Lípy) Praha,
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Systém sociálních služeb a sociální práce - stávající stav a návrhy změn Seminář APSS ČR, 15. – , Chotoviny Mgr. David Pospíšil ředitel Odboru.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Vzdělávací programy projektu „Implementace nové integrovatelné e- learningové infrastruktury do rezortu MV prostřednictvím videokonferenčního řešení“ Registrační.
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Didaktické prostředky
Workshop Realizace politiky přípravy na stárnutí, Brno, 15. října 2015
Výzva k předkládání žádostí
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Podpora implementace dětských skupin CZ /0.0/0.0/15_009/
Projekty META o.s. zaměřené na komunitní tlumočení
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Zhodnocení průběhu projektu

Název projektu Systémové vzdělávání zaměstnanců Magistrátu Statutárního města Chomutova v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.

Realizátor projektu STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Zkrácený název projektu Nový e-learning v Chomutově Registrační číslo projektu CZ.1.04/4.1.01/

Zahájení realizace projektu Ukončení realizace projektu Počet podpořených osob Doba trvání projektu měsíců

Realizované klíčové aktivity Environmentální minimum – e-learning proškoleno 199 zaměstnanců Rovné příležitosti žen a mužů v ČR a EU – e-learning proškoleno 199 zaměstnanců Komunikační dovednosti úředníků – prezenční studium proškoleno 194 zaměstnanců

Realizované klíčové aktivity Jednání v krizových situacích – e-learning proškoleno 196 zaměstnanců Ochrana osobních údajů – e-learning proškoleno 198 zaměstnanců Základy obecního zřízení a postavení úředníka – e-learning proškoleno 197 zaměstnanců

Vyhodnocení závěrečné ankety k projektu eAnketa byla publikována 194 účastníkům projektu Anketu odevzdalo 173 účastníků projektu Termín zaslání ankety: Termín odevzdání ankety:

1. Byly Vám informace týkající se Vaší účasti v projektu, který byl financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu ČR poskytovány včas a srozumitelně?

2. Jak hodnotíte výběr oblastí vzdělávání v projektu (1. oblast: Právo a legislativa - Environmentální minimum, Ochrana osobních údajů a Základy obecního zřízení a postavení úředníka, 2. oblast: Řízení a rozvoj lidských zdrojů - Rovné příležitosti žen a mužů v ČR a EU, 3. oblast: Komunikační a měkké dovednosti - Jednání v krizových situacích a Komunikační dovednosti úředníků)?

3. Jak hodnotíte přínos vzdělávacích aktivit z projektu pro Vaší praxi?

4. Jak hodnotíte zvolenou formu vzdělávání v projektu - eLearning?

5. Byl prezenční seminář "Komunikační dovednosti úředníků" v rozsahu dvou školících dnů dostačující?

6. V jakých oblastech se chcete dále vzdělávat?

7. Pokud jste v oblastech vzdělávání v předchozí otázce nenašli oblast, ve které se chcete vzdělávat, popište ji:  Věcná břemena a katastr nemovitostí  Pro některé úředníky bych uvítal zejména i pravidla českého pravopisu  Strategické řízení v samosprávě  Všechny výše popsány  Právo a legislativa související se Zákonem o obcích (zastupitelstvo)  Finance a ekonomika. Finanční gramotnost občanů  Nový občanský zákoník  Oblast doprava - pozemní komunikace, zejména veřejně přístupné účelové komunikace a k tomu příslušná legislativa a judikáty soudů  Cizí jazyk  Jsem spokojena  Zaměření na rodinné právo  Žádná oblast

7. Pokud jste v oblastech vzdělávání v předchozí otázce nenašli oblast, ve které se chcete vzdělávat, popište ji:  Oblasti mého zájmu jsem vyhledal v předešlé otázce  Přehled a implementace "dobré praxe" v rámci veřejné správy v zemích EU  Oblasti vzdělávání byly dostačující  Ustanovení NOZ  Bez připomínek  Nevím  Timemanagement  Našla jsem je  Problematika veřejně přístupných účelových komunikací. Zákon o provozu na pozemních komunikacích. Bezpečnostní prvky staveb pozemních komunikací apod.  Nabídka vzdělávání je dostatečná  Nový občanský zákoník  Nabídka je dostatečná  Praxe OSPOD

8. Zde napište další Vaše požadavky a případné náměty vztahující se k projektu:  Zatím nemám další požadavky a náměty  Kurzy pro mojí odbornou práci, nebudou zajímat ostatní a proto zda by to bylo možné, tak třeba zařazovat školení, které by vyhovovalo jednotlivým odborům a jejich práci  Nemám požadavky ani náměty. Domnívám se, že projekt byl sestaven a řízen velmi zodpovědně.  Nemám další požadavky  Bylo by vhodné dát na výběr více termínů.  Vzhledem k mému pracovnímu vytížení je pro mě tato forma školení časovou zátěží s malým přínosem. A proto si z toho za krátkou dobu skoro nic nepamatuji. Bohužel je to ale povinné.  Jsem spokojena  Z mého pohledu by bylo vhodnější některé oblasti vyjmout z celku a nebo se jimi zabývat podrobněji /měkké dovednosti a informační a komunikační technologie/  V tuto chvíli nemám žádné požadavky ani případné námitky vztahující se k projektu.  Tato forma vzdělávání mně absolutně nevyhovuje.  Změna poměru vzdělávání prostřednictvím e-learningu a formou prezenčních seminářů (50%-50%).  forma vzdělávání velmi dobrá, doporučuji pružněji reagovat na novou legislativu

8. Zde napište další Vaše požadavky a případné náměty vztahující se k projektu:  Forma jednoho semináře e-learningu rozhodně nenahrazuje 2 dny osobního školení, ale opravdu jen ten čas, který je stráven nad studiem seminářem. Osobní školení působí podle mých zkušeností vždy intenzivněji. Je také daleko více zaměřeno na vysvětlování problémů aplikace výukové problematiky a jsou dávány příklady z praxe. Navíc čtení literatury v e-learingovém semináři sklouzává k rychlému čtení a nedostatečné aktivitě učení a tím k daleko větší nezapamatovatelnosti učební materie  Pracovníci by si měli sami ze stabilní (trvale doplňované) nabídky vybírat témata, která jsou jim profesně nebo osobnostně blízká (zde např. z měkkých dovedností)  Velmi kladně hodnotím přednášející na semináři "Komunikační dovednosti úředníků", kteří ve svém zajímavém výkladu podali spoustu návodů, jak vystupovat v různých stresových jednáních z pozice úředníka. Jejich celkový výklad byl velmi zajímavý - správná volba lektorů  Tuto formu školení považuji za vhodnou pouze jako doplňkovou. Přínos je oproti prezenčním školením nesrovnatelně nižší, v žádném případě jeden e-learningový kurs nenahradí 2 dny klasického školení. Podle mého názoru by se měl počítat maximálně jako 1/2 dne

9. Co byste očekávali od podobných aktivit do budoucna? Tzn. na co by měly být podle Vás podobné projekty zaměřeny?  Správní řád  V současné době nemám představu, v jakých oblastech bych se ráda dál vzdělávala  Více praktické  Jsem spokojena s nabídkou kurzů včetně jejich obsahu  Myslím si, že celkově všeobecné znalosti jsou potřebné a mě to takto vyhovuje  Co nejvíce je přizpůsobit konkrétním odborům  E-learning, webináře  Na komunikační dovednosti  Jestliže budou tyto aktivity podobné těmto, pak od nich neočekávám nic  Použití v praxi  Na řešení případů z praxe  Některé kurzy bych doplnila o více poznatků z praxe  Specifikace na několik okruhů dle profesí  Zákon č. 255/2012 Sb. o kontrole (kontrolní řád)  Očekávám rozšíření svého zorného pole, nabytí vědomostí a upotřebitelného poznání  Na matriku, evidenci obyvatel, občanské průkazy a cestovní doklady

9. Co byste očekávali od podobných aktivit do budoucna? Tzn. na co by měly být podle Vás podobné projekty zaměřeny?  Optimalizace procesů ve veřejné správě na pozadí jednotnějšího (když už ne jednotného) výkladu legislativy  Myslím, že vzdělávání úředníků je dostačující  Projekt by měl být více zaměřen na odborné semináře  Měly by pružně reagovat na změny legislativy související zejména s výkonem činností územně samosprávných celků v návaznosti na NOZ  Bez připomínek  Na příklady z praxe a jejich řešení  Takovýto způsob výuky - vzdělávání mi nic pozitivního nepřinesl, takže neočekávám nic  Novely zákonů, vztah nadřízeného a podřízeného  To ukáže čas a názory dalších lidí  Tuto formu zrušit  "Odborně zaměřenou problematiku, zacílenou na užší okruh zájemců - odborníků pro zvyšování jejich právního přehledu a kvalifikace. Takovými tématy můžou být lépe osloveni odborníci napříč mezi správními úřady (evidence obyvatel, stavební úřady, doprava, matriky apod.)

9. Co byste očekávali od podobných aktivit do budoucna? Tzn. na co by měly být podle Vás podobné projekty zaměřeny?  Na závěr: V čl. 6. jsem nenašel oblast, doplnil odpověď do čl. 7., ale anketa nemohla být odeslána, protože jsem POVINNĚ nevyplnil všechny otázky (tedy čl. 6). Zrušte tedy mnou formálně zaškrtnuté všechny oblasti v čl. 6, protože o ně opravdu NEMÁM ZÁJEM. Děkuji."  Aktuální legislativa, informační technologie  Právo a legislativa, např. občanský zákoník  Na změny ovlivňující ve větší míře veřejný život (např. jako nový občanský zákoník).  Bez očekávání  Týmová spolupráce a tomu přizpůsobení školení i mimo MMCH.  Nová legislativa  V budoucnu navrhuji více vzdělávání ústní formou prostřednictvím seminářů. Z ústního projevu získáme více poznatků, které si snadněji zapamatujeme, můžeme konzultovat problémy, se kterými jsme se v praxi setkali. Písemné studijní texty byly velmi podrobné a někdy nesrozumitelné  Praxe OSPOD  Že budou obsahovat méně opsaných ustanovení zákona a více jiné teorie a praktických příkladů  Oblast vzdělávání zacílené na "neúředníky" tj. na zaměstnance, kteří nemají v náplni práce výkon přenesené státní správy

Fotodokumentace k projektu

Financování projektu Vzdělávací aktivity projektu jsou financovány z prostředků Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, oblast podpory 4.4a.1 a spolufinancovány ze státního rozpočtu ČR, Evropského sociálního fondu a také z rozpočtu Statutárního města Chomutova. Celkové náklady projektu: ,- Kč