Tato zpráva je určena lidem, kteří chtějí žít v opravdové demokratické společnosti. klikněte poprvé Kdo jste s výkony politiků za předcházejících 19 let.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Advertisements

1 OBČANSKÁ DOHODA - NOVÁ FORMA KOORDINAČNÍ CENTRUM.
KDU-ČSL 1 Financování politických stran a regulace politických kampaní Pavel Bělobrádek předseda KDU-ČSL.
Veřejná moc a veřejná správa
Majetkové narovnání Stručný přehled. Kontaktní údaje: tel.: , Jak je dnes financována naše církev? o Vlastní zdroje.
Veřejnost proti korupci
Volby VY_32_INOVACE_29-12 volební systémy.
Rady vlády pro koordinaci boje s korupcí
Datové schránky CzechPOINT. Základní informace Plzeňský kraj – v čele hejtmanka Krajský úřad – cca. 370 zaměstnanců – v čele ředitel úřadu Organizace.
ZPŮSOB VLÁDY Politická moc ve státě je uplatňována způsobem demokratickým nebo totalitním.
1 VOLEBNÍ PROGRAM VNITROSTÁTNÍ OFFSET. 2 PŘÍČINY, DŮSLEDKY A MOŽNOSTI ŘEŠENÍ KORUPCE VE VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH motto: Korupce je jako rakovina – najde-li.
Volební systém České republiky
Formy státu b.wz.cz/st/h/huspo_wz_cz/bartonova_07_zsv.ppt.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Právní stát, demokracie a sociální stát Katedra práva.
 Příspěvek ze státního rozpočtu ČR (na úhradu volební kampaně a na činnost strany)  Členské příspěvky  Dary a dědictví  Příjmy z pronájmů a prodeje.
STÁTNÍ SPRÁVA A SAMOSPRÁVA
SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO DUM č.8
Česká republika – demokratický stát
V OLBY Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
STÁTY A JEJICH SESKUPENÍ
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. VOLBY V ČESKÉ.
Mgr. Ing. Drago Sukalovský, starosta města Kuřimi
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Kontrola veřejné správy
Prezidentské volby v USA (v porovnání s ČR)
TEST 17. POLITOLOGIE
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Veřejná správa Mgr. Terezie Pemová
Architektonické soutěže VALNÁ HROMADA ČKA,
Volby Tomáš Divacký 4KA 2011/2012.
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
 Ministerstvo kultury je podle tzv. kompetenčního zákona ústředním orgánem státní správy pro.... věci církví a náboženských společností...".  Hlavní.
Naše Česko. Zdá se, že přichází konečně čas, kdy po létech euforie,naivity, očekávání a víry ve sliby, si většina občanů této země začíná plně uvědomovat,
Vít Řanda Policejní prezidium ČR Úřad služby kriminální policie a vyšetřování oddělení informační kriminality.
Politické systémy světa
Odpovědnost Accountability Problémy demokratického vládnutí.
Michal Dosoudil Obsah prezentace  Úvodní info o Rumunsku  Situace na rumunské politické scéně r  Původní volební systém  Návrhy nových.
Název školy: Základní škola Městec Králové
ÚSTAVNÍ VÝVOJ A ÚSTAVNÍ SYSTÉM ČR III.12 Moc zákonodárná a tvorba práva Mgr. Petr Čechák, Ph.D.
Soudní ochrana práva veřejnosti na účast ve veřejné správě 28. dubna 2010.
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení ( koncesní zákon) – č. 139/2006 Sb. ze 14. března 2006, nabyl účinnosti 1. července 2006 Příprava zákona.
Dělba státní moci 1. Zákonodárná moc
Postavení Nejvyššího kontrolního úřadu v rámci systému státní správy České republiky Jeho význam, fungování a systém kontrol.
1 Referendum Jitka Bělohradová. 2 Referendum Projev přímé formy demokracie –Jeho zvláštní projevy: plebiscit, veto –Další formy přímé demokracie: lidová.
Účast veřejnosti ve veřejné správě 12. května 2009.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Ústavní vývoj ČR Barbora Vítová, Kristýna Jiránková, C3A.
Vybraná problematika činnosti Svazu měst a obcí České republiky Vybraná problematika činnosti Svazu měst a obcí České republiky Mgr. Ludmila Němcová Ing.
Systém sociálních služeb a sociální práce - stávající stav a návrhy změn Seminář APSS ČR, 15. – , Chotoviny Mgr. David Pospíšil ředitel Odboru.
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045 Autor: Mgr. Andrea Filípková Název : VY_32_INOVACE_14/12_VLÁDA__MINISTŘI_PREZIDENT Téma: Vláda, ministři,
DEMOKRACIE. Co je to demokracie? Rozhodněte o pravdivosti následujících tvrzení: 1)Demokracie je ideál, s nímž většina politiků nesouhlasí. 2)V demokracii.
Volební právo VY_32_INOVACE_03-54 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Občanská výchova Tematický okruh: Stát a právo Téma:
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství 6 - 9
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
VOLEBNÍ PROGRAM ČESKÁ PIRÁTSKÁ STRANA INTERNET JE NAŠE MOŘE.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Číslo projektu: Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice
Novela zákona o střetu zájmů 09/2016
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_STAT Název materiálu: Stát Předmět:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
volby Volební systémy v demokratických zemích
Výchova k občanství Volby jako základ demokracie
Život v demokracii DEMOKRACIE FORMY STÁTU kdo moc vykonává:
ZÁKON č. 218/1949 Sb. ze dne 14. října 1949 o hospodářském zabezpečení církví a náboženských společností státem Změna: 88/1950 Sb.
Veřejný ochránce práv.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Tato zpráva je určena lidem, kteří chtějí žít v opravdové demokratické společnosti. klikněte poprvé Kdo jste s výkony politiků za předcházejících 19 let spokojeni a žádné změny nechcete, šetřete svůj čas a zprávu smažte. 3x KLIKNI A PADNE VLÁDA

Současný stav bezmocnosti občanek a občanů změnit kvalitu politické scény, danou špatným volebním zákonem, velice dobře charakterizuje psycholog PhDr. Mgr. Jeroným Klimeš Ph.D.: … není pravda, že máme takovou vládu, jakou si zasloužíme! Vládnou nám lidi, kteří jsou horší, než je průměr České republiky…“ viz cca 2 min. klip: Spočívá problém jen ve špatném volebním zákoně? Ne! Klikněte podruhé

Příčinou je špatná, nedemokratická a nelegitimní Ústava ČR ! Ústava je špatná – umožňuje politikům přidělovat si vysoké platy, neoprávněná privilegia a vytvářet zákony poškozující zájmy občanek a občanů. Ústava je nedemokratická – nerespektuje nedotknutelnost osobních práv a svobod jednotlivce a neumožňuje občankám a občanům podílet se přímo na rozhodování ve věcech veřejných. Ústava je nelegitimní - není schválena občankami a občany celostátním referendem. A jaké jsou pak výsledky?: korupce a organizovaný zločin jsou prorostlé celým politickým systémem. prezidentské volby jsou jen korupční obchody – Klaus na hrad za 300 miliard církvím. každá občanka, každý občan na korupci doplácí 18 tisíc Kč ročně ze svých daní. politici zneužívají své moci k rozkrádání veřejných rozpočtů a majetku státu. Přidělují si sami vysoké platy a neoprávněná privilegia. zákon o veřejných zakázkách je hlavním nástrojem VŠECH PARLAMENTNÍCH POLITICKÝCH STRAN A JEJICH ZÁSTUPCŮ k beztrestnému a naprosto nekontrolovatelnému páchání korupčních obchodů s veřejnými rozpočty. “soutěže” o veřejné zakázky jsou jen frašky za cca 300 miliard Kč ročně z našich daní. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže organizovanou korupci jen kryje. Nejvyšší kontrolní úřad je bezzubý formální úřad. účelově špatný volební systém neustále posiluje pozici parlamentních politických stran. Doplňující komentář zdezde Klikněte potřetí MŮŽEME TO ZMĚNIT

Doplňující komentář: Schválení ústavy 16. prosince 1992 bylo jen zneužitím pravomoci veřejného činitele ze strany 172 poslankyň a poslanců. Ti si tehdy sami, nezákonně a protiústavně - bez vůle lidu, ústavu odhlasovali a tím uzurpovali veškerou moc ve státě. Vůli lidu nahradili pouze vůlí svou. Tento čin je možné kvalifikovat jako velezradu - schválení Ústavy ČR v roce 1992 za účelem: - uchopení moci ve státě na úkor českého lidu, - organizace rozsáhlých podvodů v období privatizace, - rozkrádání státních lesů, pozemků a jiného státního majetku, zejména s pomocí tzv. „Palasových zákonů“, jejichž důsledkem byla likvidace české zemědělské a potravinářské výroby. Důkazů všeho výše uvedeného je za uplynulých 19 let již nespočetně. V roce 1992 jsme byli podvedeni a ten podvod trvá dodnes. Výsledky pak vidíme denně v TV, čteme v novinách – korupce a organizovaný zločin jsou prorostlé celým politickým systémem, naprosto beztrestné zneužívání politické moci a rozkrádání veřejných rozpočtů (= našich daní) nás stojí stále více, poslední roky min. 90 mld Kč ročně. Každý daňový poplatník tak na podvody těch, co nám již 19 let “vládnou”, doplácí svými daněmi min 18 tisíc Kč ročně. Vrcholem všeho je pak současně platný zákon o veřejných zakázkách - zadavatelé nemusí při otevírání nabídek zveřejňovat už ani nabídkové ceny! Soutěže o veřejné zakázky jsou z 90% jen frašky – bohužel, každoročně za cca 300 miliard Kč z našich daní. Role občanek a občanů tak po celých 19 let spočívá jen v povinnosti přispívat svými daněmi na korupční obchody organizované samotnými politiky. Ty každou/každého z nás stály od r. 1990, spolu s největším podvodem v dějinách ČR zvaným “privatizace”, již více než 200 tisíc Kč. zpět na předchozí stranu

Změny musí začít odstraněním příčiny problémů – změnou špatné, nedemokratické a nelegitimní Ústavy ČR. Vše potřebné máme připraveno: Kdo se s návrhem Občanské ústavy seznámíte (k tomu je zapotřebí cca jen 20 minut času!!!), tak se také jasně přesvědčíte, že kandidátkám a kandidátům za Demokracii jde jen o získání mandátu k provedení tolik potřebných změn. Jedním z ustanovení návrhu Občanské ústavy totiž také je, že zastupitelka/zastupitel, který si nebude řádně plnit své pracovní povinnosti, bude okamžitě odvolán, bez odstupného, bez „zlatého padáku“! Podle Občanské ústavy tak budou moci vykonávat práci zastupitelky/zastupitele jen ti kdo chápou politiku ve smyslu:Občanské ústavy Občanské ústavy Politika je služba veřejnosti, politici jsou naši zaměstnanci Pokud ve volbách do krajského zastupitelstva Moravskoslezského kraje, svěříte svůj mandát kandidátům Demokracie – volební číslo 44, tak nám v provedení změn již nestojí nic v cestě. Vše máme připraveno. Více informací najdete na Nyní je již řada jen na vás – chcete žít v opravdové demokratické společnosti ? MŮŽEME TO ZMĚNIT Politické hnutí Demokracie - plán realizace změn politického systému v ČR krokpředmětfázetermín 1.systém elektronických voleb a referend – hlasování pomocí mobilních telefonů nebo internetu z domácích počítačů nebo z volebních místností. spuštění systému 03/ celostátní (elektronické) referendum o schválení Občanské ústavy a nového volebního zákona.Občanské ústavy příprava 2.1.zřízení Plánovacích buněk pro posouzení a úpravy návrhu Občanské ústavy a změn volebního zákona dle metodiky prof. Dienela, za pomoci výzkumného střediska Občanská participace při Bergische Universität Wuppertal.Plánovacích buněk 04/ šíření informací a diskuse o výsledcích práce Plánovacích buněk pomocí veřejnoprávních medií.Plánovacích buněk / celostátní (elektronické) referendum o schválení Občanské ústavy a nového volebního zákona.Občanské ústavy konání05/ předčasné volby do Parlamentu ČR dle Občanské ústavy a nového volebního zákona.Občanské ústavy konání10/2009