Rostliny 1.třída.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny, rostlinné orgány
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Byliny a dřeviny – rozdělení, stavba
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Živá a neživá příroda 3. ročník
Třídění rostlin - stonek
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Rostliny podle stavby těla
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 1. Kořeny, stonek, listy.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Stavba rostlinného těla Stonek
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_168.
Krytosemenné rostliny
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s charakteristikou, vzhledem a využitím lípy srdčité. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupyŽák se seznámí s lípou.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Rostliny.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Stonek Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ROSTLINY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vegetativní orgány Stonek
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Semenné rostliny Pětilístek: list
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Rostliny Prvouka – 3. ročník
VY_32_Inovace_ Jaro - části rostlin Člověk a jeho svět 2.ročník
Rostliny Mgr. Lenka Stará
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Podmínky života na Zemi
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Na zahradě Mgr. Lenka Stará
Autor: Mgr. Iveta Váňová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Živá příroda.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Stonek.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

Rostliny 1.třída

Jsou to rostliny?

Rostliny Hledej rozdíly mezi obrázky: Dřeviny – dřevnatý stonek Byliny – dužnatý stonek

Správně přiřaď: strom bylina keř

Stavba rostlin - dřeviny listy květy větve kmen kořeny Keře nemají kmen.

Stavba rostlin - bylina květ stonek listy kořeny

Rostliny potřebují k životu: Světlo a teplo od slunce Vzduch Vodu Živiny z půdy

Co jsme si zapamatovali? dřeviny – STROM + KEŘ (mají dřevnatý stonek) Rostliny dělíme na: byliny Stavba rostlin: Dřeviny (strom, keř) Byliny Květy, listy, větve, kmen, kořeny (keř nemá kmen) Květy, stonek, listy, kořeny

Anotace: Jde o prezentaci, která žáky prvotně seznamuje s rostlinami Anotace: Jde o prezentaci, která žáky prvotně seznamuje s rostlinami. Je určená pro hromadnou práci na interaktivní tabuli. Cílem prezentace je osvojení si prvotních základních poznatků o rostlinách u žáků 1. ročníku ZŠ. Autor - Mgr. Lenka Falešníková Oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup – žák rozdělí rostliny dle stonku, uvědomuje si základní podmínky pro vývoj rostlin Cílová skupina - žák 1. stupně, 1. třída, Typická věková skupina - 7 let Obrázky jsou staženy z této internetové adresy: http://www.google.cz/images