Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/48.0133.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Advertisements

Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Inovační kurz pro sanitáře VFN v Praze
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Klíčová aktivita 03 l Tuzemské a zahraniční stáže vedoucích pracovníků a učitelů mateřských škol Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Zvyšování kvality služeb pracovníků v přímé obslužné péči prostřednictvím vzdělávání.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
► Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
30. – 31. října 2014 © Life Skill Coaching New Zealand.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Stěžejním motivem je představení netradičních a inovativních výukových.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt Podpora učitelů ve zvyšování kvality jejich práce „PUČ“
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU „JAK CO FUNGUJE?“
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
MEDIACE PRO PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY garant vzdělávací akce Mgr. David Karel, Ph.D. Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
Vnitřní činitelé výuky: Žák jako učící se osobnost
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Vzdělávání sociálních pracovníků
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Název operačního programu:
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Š A B L O N Y II.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Kariérové poradenství a podnikavost
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
Pedagog.
Transkript prezentace:

Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/

Cíl: - prohloubení komunikačních dovedností, sebepoznání, seberegulace; - rozvoj osobnostních kvalit a sociálních dovedností; - posílení didaktických schopností, kreativity a expresivních schopností. Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/

Kurzy a semináře této KA jsou určeny pro účastníky vzdělávání v klíčových aktivitách KA01 – KA03 Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/

1. Emoční inteligence a rozvoj sociálních dovedností. 2. Mediace pro pedagogické pracovníky. 3. Psychologie zdraví a sociální opory. 4. Expresivní terapie jako cesta k sebepoznání. 5. Rozvoj expresivních schopností prostřednictvím tvořivé dramatiky. Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Přehled vzdělávacích kurzů

Informace KontaktyIva Wedlichová Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Informace a kontakty

Emoční inteligence a rozvoj sociálních dovedností Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/

Obsah kurzu - práce s emocemi - posilování vědomí a víry v sebe samé, sebereflexe - rozvoj a možnosti využití empatie - umění mezilidských vztahů Forma - praktický nácvik dovedností - získávání sebereflexe (skupinová i introspektivní forma) - metody a techniky práce s dětmi Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/

Lektoři - odborní asistenti katedry psychologie Hodinová dotace - 40 hodin (8 setkání á 5 hod.) Úspěšné zakončení kurzu (získání osvědčení) - absolvování celé prezenční části vzdělávacího kurzu - test = vypracování, ověření a prezentace aktivity rozvíjející vybranou dovednost Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/