Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Cíl: - prohloubení komunikačních dovedností, sebepoznání, seberegulace; - rozvoj osobnostních kvalit a sociálních dovedností; - posílení didaktických schopností, kreativity a expresivních schopností. Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Kurzy a semináře této KA jsou určeny pro účastníky vzdělávání v klíčových aktivitách KA01 – KA03 Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
1. Emoční inteligence a rozvoj sociálních dovedností. 2. Mediace pro pedagogické pracovníky. 3. Psychologie zdraví a sociální opory. 4. Expresivní terapie jako cesta k sebepoznání. 5. Rozvoj expresivních schopností prostřednictvím tvořivé dramatiky. Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Přehled vzdělávacích kurzů
Informace KontaktyIva Wedlichová Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Informace a kontakty
Emoční inteligence a rozvoj sociálních dovedností Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Obsah kurzu - práce s emocemi - posilování vědomí a víry v sebe samé, sebereflexe - rozvoj a možnosti využití empatie - umění mezilidských vztahů Forma - praktický nácvik dovedností - získávání sebereflexe (skupinová i introspektivní forma) - metody a techniky práce s dětmi Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Lektoři - odborní asistenti katedry psychologie Hodinová dotace - 40 hodin (8 setkání á 5 hod.) Úspěšné zakončení kurzu (získání osvědčení) - absolvování celé prezenční části vzdělávacího kurzu - test = vypracování, ověření a prezentace aktivity rozvíjející vybranou dovednost Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/