Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
MHD Žďár nad Sázavou nezávislé internetové stránky
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Letiště Václava Havla Praha
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA DOPRAVNÍ
Provoz a ekonomika dopravy
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Návrh trolejbusové linky 73
Uzavírky silnic II/476 a I/11
VIII. ročník Veletrhu Gaudeamus Praha 27. – 28. ledna 2015.
Přepravní průzkumy Filip Hercík.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Charakteristické znaky MHD
Bezbariérovost veřejné dopravy
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
REAL-TIME TRACKING OF PID VEHICLES Odstraňování bariér ve veřejné dopravě v Praze Ing. Libor Šíma, Odbor rozvoje a financování dopravy MHMP Ostrava 20.9.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
NAVRHOVÁNÍ STAVEB PRO SAMOSTATNÝ A BEZPEČNÝ POHYB NEVIDOMÝCH A SLABOZRAKÝCH OSOB Doporučený standard technický (ČKAIT) z r Nezajištěný prostor –
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Bechyně …tip na výlet.
Doporučené zdroje pro studium předmětu "Trakční vozidla MHD"
Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
Seminární práce OSOBNÍ DOPRAVA historie napříč staletími
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Plánování a organizace veřejné dopravy
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Úvod do pozemních komunikací
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Městská hromadná doprava ve Stockholmu Studentská konference Nedorost Jakub, DMŽ3.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Hodnota vnímaná zákazníkem
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
Stárnutí a veřejný prostor – Praha 2017
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Integrace Neratovic a Mělníka
Bárta Tomáš, Chlup Martin VOŠ a SPŠD Masná 18, Praha 1
Odbor dopravy a silničního hospodářství
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1, Masná 18
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské hromadné dopravy  Stávající preferenční opatření na trase linky 213 (a 135)  Problematická místa a navrhovaná zlepšení na trase linky 213 (výběr) Pro účely prezentace vybrány jednodušší změny, ve studii propracovány změny větší  Zdroj fotografií: (Radek Kolář)

Charakteristika linky 213 (historie, současnost, charakteristika oblastí) Želivského – Slavia – Spořilov – Chodovec – Opatov – Háje – Jižní Město - Prvně uvedena do provozu roku 1977 (JM – Čechovo náměstí) prodloužení na nově vzniklou stanici metra Želivského napřímena přes zastávku Slavia (OC Eden) - Ve všední dny cca 14 kmenových pořadí - Vozy vypravovány provozovnou Vršovice - Jízdní doba necelých 30 minut

Preference autobusů …se zaměřením na stávající preferenční opatření na trase linky 213  Preference prostorová  Preference provozní

Vybraná problematická místa a návrhy na jejich zlepšení Háje

 Problematický průplet Metodějova

 Časté porušování předpisů z důvodu rychlého přejetí do levého pruhu  Na obrázku ještě situace s příčnými prahy Ke Kateřinkám

Chodovec

 Spořilov  Chodovská  Bohdalecká  Bělocerkevská  Želivského Zmínka o dalších problematických místech a nástin jejich řešení

Děkuji za pozornost Marek Dvořák, Gymnázium Opatov