Struktura projektu Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází Historie a současnost linky 213 Preference autobusů v síti městské hromadné dopravy Stávající preferenční opatření na trase linky 213 (a 135) Problematická místa a navrhovaná zlepšení na trase linky 213 (výběr) Pro účely prezentace vybrány jednodušší změny, ve studii propracovány změny větší Zdroj fotografií: (Radek Kolář)
Charakteristika linky 213 (historie, současnost, charakteristika oblastí) Želivského – Slavia – Spořilov – Chodovec – Opatov – Háje – Jižní Město - Prvně uvedena do provozu roku 1977 (JM – Čechovo náměstí) prodloužení na nově vzniklou stanici metra Želivského napřímena přes zastávku Slavia (OC Eden) - Ve všední dny cca 14 kmenových pořadí - Vozy vypravovány provozovnou Vršovice - Jízdní doba necelých 30 minut
Preference autobusů …se zaměřením na stávající preferenční opatření na trase linky 213 Preference prostorová Preference provozní
Vybraná problematická místa a návrhy na jejich zlepšení Háje
Problematický průplet Metodějova
Časté porušování předpisů z důvodu rychlého přejetí do levého pruhu Na obrázku ještě situace s příčnými prahy Ke Kateřinkám
Chodovec
Spořilov Chodovská Bohdalecká Bělocerkevská Želivského Zmínka o dalších problematických místech a nástin jejich řešení
Děkuji za pozornost Marek Dvořák, Gymnázium Opatov