 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Advertisements

Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
Hlavní směry a perspektivy rozvoje problematiky eTOD
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
ODPOVÍDAČ SEKUNDÁRNÍHO RADARU
Změny pravidel a postupů
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
Registr výškových objektů a národní databáze překážek
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Změny ve vzdušném prostoru České republiky Platné od 8. dubna 2010.
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
PREZENTUJÍCÍ JDTMK Jednotná digitální technická mapa kraje Vysočina Jihlava, Krajský úřad Únor 2008.
Projekt Infogram aneb P.I.V.O. žije. Eva Svobodová, IVIG 2008, Česká zemědělská univerzita v Praze Praha,
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Zvýšení kvality řízení - Workshop A2, A4, A5 6. –
Člen USBS ČR a SP ČR Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR Svaz průmyslu a dopravy České Republiky
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Ochrana aktiv v malé firmě Bakalářská práce Pavel Šnajdr – Aplikovaná informatika.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
Automatizace řízení letového provozu Jakub Kolář SPŠ Stavební Liberec.
KONSTRUKČNÍ BEZPEČNOST VÝTAHŮ V ROCE PRINCIPY v ČR 50léta – evropská bezpečnostní špička 50léta – evropská bezpečnostní špička 60 léta – jakost.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
Normy a postupy pro provoz CUAV Ing. Tomáš Kujal, Ph.D. Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. Letecký ústav Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně.
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
Approach Procedure with Vertical guidance
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Projekt osvětlovací soustavy Zásady zpracování. 1. Detailní popis využití vybraného prostoru Zvolení alespoň 5 různých prostor z hlediska vykonávaných.
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Problematika bezpečnosti civilního letectví v ČR za rok 2003 – pohled ÚCL.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Analýza možností využití institutu centrálního zadavatele v rámci jednotlivých resortů Přednášející: Ing. Pavel Brož.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Building Information Modeling a jeho využití v ČR Autor diplomové práce:Bc. Michal Janota.
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Koncepce Free Route ve FIR Praha
Co je dobré připomenout únor 2017 Ing. Ivo Lengál
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Tereza Topková Odbor civilního letectví
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové mapy  Osnova bakalářské práce

 Průběžné konzultace - každých 14 dní  Výběr naslepo = krok do neznáma = tvorba něčeho nového  Získávání znalostí -InternetAvinorICAO (AFIS Manual)  Myšlenkové mapy

 Předpokládaný růst = malý růst  je třeba povzbuzení  Zaměření na potenciál IFR  Zpřístupnění více letišť IFR provozu = nárůst provozu  84 VS. 8  IFR postupy na VFR letištích – bezpečnost? To řeší TRAFFIC INFORMATION ZONE

 Současná situace – ATZ = 3 NM radius, 4000 ft AMSL Pro IFR provoz nedostačující!  Vize – TIZ = Neřízený prostor, mandatorní obousměrná radiová komunikace, nedefinované rozměry, AFIS dohled.  Není to nereálné – viz Norsko  Norsko: Zpřístupnění neřízených letišť při špatném počasí

 Koordinace ACC a AFIS  Zásada No.1 = Za vše v TIZ odpovídá PILOT, nikoliv AFISO  AFIS poskytuje POUZE informace: provoz, počasí…  Bezpečnost? Omezení počtu letounů v prostoru  Nevýhoda – velký objem komunikace AFISO-PIC  Volací znak, typ letadla, pozice, výška, záměr, požadavky…

 Navrhnout a vypracovat TIZ postup pro vybrané české letiště  Navrhnout změnu předpisů pro TIZ (L2, L11, AIP)  Možnost rozpracovat Approaches with vertical guidance (APV )  Spolupráce s letišti LKCS (České Budějovice), LKHK (Hradec)  Nutno zpracovat bezpečnostní analýzu TIZ  Zvážit klady a zápory – např. SWOT analýza

 Rozpracování tématu TIZ a Approach with vertical guidance  Současná situace na neřízených letištích - AFIS  Definice TIZ; její využití a aplikované postupy  Navržení legislativní změny pro akceptaci TIZ  Bezpečnostní analýza TIZ (SWOT)  Analýza vhodnosti zavedení TIZ v ČR  Vypracování předpisu pro TIZ pro vybrané letiště