 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOVODIČE SVĚT ELEKTRONIKY.
Advertisements

Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_16.
Projektový den Evropa ve škole, škola v Evrop ě ZŠ a MŠ T ě šetice, , p ř ísp ě vková organizace.
Testování hypotéz.
Žena (návod pro muže).
VÝM Ě NA OPERAČNÍ PAM Ě TI RAM V EEE PC Autor Další RAM- Random access memory.
Jirka Pospíšil, AC Rousínov, Spolu s Bohem… Jirka Pospíšil, AC Rousínov, PŘEKONÁVÁME PROBLÉMY.
Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7
ALKO JÓGA PRAVIDELNÝM PROCVIČOVÁNÍM DOVEDETE PROVEDENÍ JEDNOTLIVÝCH POZIC K DOKONALOSTI.
Milan Bu ř i č 18.listopadu  Pokud se do po č íta č e dostane škodlivý kód, m ůž e vykonat n ě kterou z t ě chto č inností: Ovládnutí po č íta.
Č ím se zabývám ve volném č ase Já se ráda ve volném č ase zabývám tím, ž e kreslím na malí ř ském stojanu, hraju na po č íta č i a ráda chodím na krou.
(principy funkce a oblasti vyu ž ívání tabulkových procesor ů, struktura tabulky, vzorce a funkce obecn ě, adresace bun ě k - relativní a absolutní editace.
+ REPORT Z VÝZKUMU A ANALÝZY POT Ř EB LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
PowerPoint 2007: Snímek s grafem Lekce 14. Graf v PowerPointu PowerPoint disponuje nástrojem, pomocí kterého lze vytvo ř it jednoduchý graf. Možnosti.
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
 O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme.
Hammondovy varhany, Syntetyzéry, Keyboardy
AIRSOFT.
 Typický osobní po č íta č m ůž eme rozd ě lit na t ř i č ásti:  Po č íta č ová sk ř í ň  Monitor  Další vstupn ě -výstupní za ř ízení (klávesnice,
KURZ PRVNÍ POMOCI Ve č tvrtek 13. února 2014 jsme navštívili Mendelovu st ř ední školu v Novém Ji č ín ě, kde si pro nás ž ákyn ě 4. ro č níku pod vedením.
Jan Hrabal ME4B Paměťové obvody a vývoj mikroprocesoru.
Srpkovitá anémie.
Photo by Aneta Brožovská Present by Aneta Brožovská.
P ř íru č ka TRP Ě LIVOSTI Hudba: Songbird – Barbara Streisand.
Vytvo ř il:Filip Berka. AApollo je chrt. RRuský chrt, neboli barzoj pat ř í mezi psy. JJako nejstarší ruské psí plemeno je pova ž ován ve své p.
KERAMICKÉ SUROVINY A MATERIÁLY.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Peter Griffin ja zhruba č ty ř iceti letý mu ž. Pracuje jako d ě lník v továrn ě na hra č ky. Jeho nejoblíben ě jší č inností je koukání na televizi,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
2014 / 2015 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Podobnost trojúhelníků
Aktivity na seminá ř i Prezenta č ních technik Skupinová spolupráce.
Genetické algoritmy Petr Sedláček Radek Marciňa Školitel: Ing. Miroslav Čepek 23. listopad 2007.
Statistika Sk ř ivan, Dvo ř á č ek 8.D. Výb ě r: oble č ení elektronika jídlo kosmetika hra č ky (jen 6. ro č ník) Ptali jsme se 16ti ž ák ů z ka ž dého.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací.
Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
PhDr. Pavel Be ň o Tel nebo
ABAKU. Abaku – kombina č n ě strategická po č etní hra pro 2 až 4 hrá č e.
Koordina č ní skupina Rodiny, d ě ti a mládež Zámek "Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v D ěč ín ě " CZ.1.04/3.1.03/ “ 3. Komunitní.
ZÁSAHY STÁTU DO EKONOMIKY Nikola Krásná C2B. stát svými regulacemi zasahuje do chování ekonomiky a role tr ž ního systému je omezená ▶ smíšená ekonominka.
MZŠ Dymokury Ing. Martina Š ť astná. 1. Kde hledat hotové aplikace a jak je vyu ž ít ve výuce 2. Práce se Smart Tools 3. Jak si upravit procvi.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1102_STAVEBNÍ SP. Téma: Pojem F. G._ Stavební spořitelny Číslo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0201_OSOBNÍ R. Téma: FG_OSOBNÍ ROZPOČET Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Seminář o stavebním spoření
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Zpracování LHP na základě statistické provozní inventarizace
Batové dávky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vojtěch Mrózek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Grafy.
Grafy.
Tenis Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
ESZS Přednáška č.4 Tepelný výpočet RC oběhu
Genové technologie v zemědělství
Písemné dělení jednociferným dělitelem
SÁRA ŠPAČKOVÁ MARKÉTA KOČÍBOVÁ MARCELA CHROMČÁKOVÁ LUKÁŠ BARTOŠ B3E1
Coulombův zákon Tematická oblast FYZIKA - Kmitání, vlnění a elektřina
Basketbal.
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_5A Škola:
Meteorologický preprocesor CALMET a jeho využití pro objektivizaci konstrukce větrných růžic Radostovice Hana Škáchová, OME.
Opakování učiva pro 9. ročník
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Přednášky z Distribuovaných systémů
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Opakování učiva pro 9. ročník
Transkript prezentace:

 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní

Vytvo ř it po č íta č ovou hru Proti sob ě budou bojovat dva týmy Cíl ka ž dého č lena týmu: Zabít co nejvíce nep ř átelských hrá čů P ř átelské hrá č e nezabíjet P ř e ž ít co nejdéle Jak toho docílíme: Pomocí lineárních genetických algoritmů Vytvo ř it po č íta č ovou hru Proti sob ě budou bojovat dva týmy Cíl ka ž dého č lena týmu: Zabít co nejvíce nep ř átelských hrá čů P ř átelské hrá č e nezabíjet P ř e ž ít co nejdéle Jak toho docílíme: Pomocí lineárních genetických algoritmů

 Rozhýbali jsme hrá č e  Rozd ě lili hrá č e na dva týmy  Dali jsme hrá čů m do rukou zbran ě  Umo ž nili jsme hrá čů m se k ř í ž it  Vytvo ř ili sektorování map  Rozhýbali jsme hrá č e  Rozd ě lili hrá č e na dva týmy  Dali jsme hrá čů m do rukou zbran ě  Umo ž nili jsme hrá čů m se k ř í ž it  Vytvo ř ili sektorování map

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace  Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace  Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace  Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace  Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace  Pravd ě podobnost zk ř í ž ení je p ř ímo úm ě rná dosa ž ené fitness  Pro optimální chod vy ž aduje velké populace

 Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola  Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola

 Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola  Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola

 Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola  Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola

 Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola  Porovná se fitness dvou jedinc ů  Vít ě z postupuje do dalšího kola

 Genom se rozsekne pouze v jednom bod ě

 Rozšt ě pení programu na dv ě odlišné verze Pot ř eba lépe koordinovat programování  Sektorizace prostoru Hromada nejr ů zn ě jších matematických problém ů  Vyu ž ívání opera č ní pam ě ti Program b ě hem svého b ě hu zabíral neustále další a další opera č ní pam ěť  Rozšt ě pení programu na dv ě odlišné verze Pot ř eba lépe koordinovat programování  Sektorizace prostoru Hromada nejr ů zn ě jších matematických problém ů  Vyu ž ívání opera č ní pam ě ti Program b ě hem svého b ě hu zabíral neustále další a další opera č ní pam ěť

 Zdokonalit orientaci hrá čů po map ě  Umo ž nit hrá čů m mutovat  Zakázat k ř í ž ení mezi týmy  Umo ž nit ukládat aktuální genomy hrá čů a pozd ě ji je nahrávat  Zjistit optimální konstanty selek č ního tlaku a pro výpo č et úsp ě šnosti  Zdokonalit orientaci hrá čů po map ě  Umo ž nit hrá čů m mutovat  Zakázat k ř í ž ení mezi týmy  Umo ž nit ukládat aktuální genomy hrá čů a pozd ě ji je nahrávat  Zjistit optimální konstanty selek č ního tlaku a pro výpo č et úsp ě šnosti