Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Advertisements

BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ekonomická gramotnost 9. ročník. Podmínky klasifikace v EG Vedený sešit A4 nelinkovaný V každém pololetí prezentace s referátem na zvolené téma (rozsah.
Ekonomická gramotnost
Rovnovážná cena je cena, při níž je trh v rovnováze Při rovnovážné ceně nedochází k tlakům na její zvýšení (převis poptávky) ani k tlakům na její snížení.
Význam informací v podnikání
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Ekonomická gramotnost
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Ekonomie, trh Uč. Str Ekonomie Ekonomie je věda, která zkoumá podstatu a fungování hospodářských vztahů.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Českomoravská vzdělávací, s.r.o nám. Winstona Churchilla 1800/2
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Výzkum, vývoj a inovace v ČR Výzkum, vývoj a inovace v ČR Seminář Ochrana průmyslového vlastnictví Praha, 6. června 2007.
úvod pojetí a obsah marketingu
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Trh Pavel Šuranský.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR Seminář Inovační potenciál ČR, AIP ČR.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Úspěšný projekt č. CZ / /0093 Rekvalifikační kurzy pro ženy a matky z Českého Krumlova a blízkého okolí.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Katedra řízení podniku ŘÍZENÍ OBCHODU (N_ROb) Pavla Břečková Fakulta ekonomických studií.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání; vysoké školy a inovace Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR INOVACE 2007 Plenární sekce 4.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Tržní hospodářství II. Petr Machala.
Model strategie marketingového mixu
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Trh a tržní systém Trh směna místo, kde se dochází ke střetu poptávky a nabídky oblast ekonomiky, ve které dochází k výměně činností mezi.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Analýza hodnot zákazníka
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Distribuční politika klíčová slova
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Transkript prezentace:

Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková

Nadpis Já firma… Řízení Obchod Realizace služeb Reklama Účetnictví Zázemí Realizace Obchod

Nadpis Klíčové aktivity Řízení Obchod Cíle a cesta k nim Tok peněz Postavení na trhu a cesta k zákazníkům Co, komu, proč, za kolik a jak prodávám Já a můj tým Získávání nových zákazníků Péče o zákazníky Reklamace Řešení pohledávek

Nadpis Klíčové aktivity Zázemí Realizace Dodání výrobku nebo služby Rozvoj nabídky služeb a výrobků Administrativa Technologie Účetnictví a ekonomické výkazy Grafika, DTP, reklamní předměty Právník

Nadpis Obchod x marketing Získávání nových zákazníků Péče o zákazníky Reklamace Řešení pohledávek Postavení na trhu a cesta k zákazníkům Co, komu, proč, za kolik a jak prodávám

Nadpis Skutečný obchodník

Nadpis Prostor na otázky

Nadpis Děkuji za pozornost Jana Merunková Tel.: