Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

Využití potenciálu mobilního kanálu
Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
Mobilní display kampaně
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Komunikační strategie
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Operační systém Windows Mobile
Microsoft Dynamics CRM
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Strategie.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Brzdy české digitální ekonomiky
Aplikace nových forem marketingu
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Digitální učební materiál
Vztahy se zákazníky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Atraktivní zaměstnavatel
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu

Jak přistupovat k mobilnímu marketingu oproti marketingu na ostatních médiích? Jak pracovat s mobilními médii v rámci mediálního mixu? Jaké jsou trendy v mobilním marketingu na českém trhu? Co nás čeká?

Mobilní marketing je efektivní a měřitelný

Jak toho dosáhnout? Nástroj osobní komunikace Vždy s vámi, vždy po ruce Vyjádření životního stylu Osobní „Hned teď potřebuji něco zjistit.“ „Čekám, nudím se – chci se zabavit.“ Použití „Mobil je mé spojení se světem.“ Kontakty na přátele, rodinu, kolegy… Sociální Nejefektivnější mobilní kampaně jsou Dobře cílené Přínosné pro příjemce Relevantní, osobní Jednoduché Virální Čím se mobil liší od ostatních médií Mobilní telefon je unikátní médium s unikátními schopnostmi.

Nike Photo ID Dobře cílená? Přínosná pro příjemce? Relevantní, osobní? Jednoduchá? Virální?

Fanta – Stealth Sound System Dobře cílená? Přínosná pro příjemce? Relevantní, osobní? Jednoduchá? Virální?

ING VT Dobře cílená? Přínosná pro příjemce? Relevantní, osobní? Jednoduchá? Virální?

Sony Ericsson – Find your tent Dobře cílená? Přínosná pro příjemce? Relevantní, osobní? Jednoduchá? Virální?

A další…

Jak přistupovat k mobilnímu marketingu oproti marketingu na ostatních médiích? Jak pracovat s mobilními médii v rámci mediálního mixu? Jaké jsou trendy v mobilním marketingu na českém trhu?

Mobil a ostatní média Zdroj: MADS, Mobile Web 2.0 Summit, UK 2009 Mobil je unikátní ale ne samostatné médium – má specifickou roli v rámci media mixu.

Role mobilního telefonu Propojení médií, okamžitá interakce Konverze zákazníka (návštěvnost obchodní sítě, zákaznické linky, nový prodejní kanál) Pokračování práce se zákazníkem

Příklady

Pokračování práce se zákazníkem BMW – 30% konverze

Co na to Vodafone? Drink PEPSI, Win Prizes Receive confirmation message Text the password under the cap Credits uploaded within 24 hours VF – AMVG Platform Answer this question win more! Reply message with an answer. Information Message Additional digital prizes Stay connected to the network Partnerská řešení (Vodafone Turecko)

Jak přistupovat k mobilnímu marketingu oproti marketingu na ostatních médiích? Jak pracovat s mobilními médii v rámci mediálního mixu? Jaké jsou trendy v mobilním marketingu na českém trhu?

Jak tam dojdeme? OperátořiAgenturyInzerenti Transparentní datové tarify Penetrace mob. internetu a kvalitních zařízení Cílení - zákaznická data Zájem o mobilní reklamuTestovací kampaně Standardizace a měření Zákaznické segmenty Partnerská řešení Mobil v rámci media mixu Kreativní koncepty a realizace Otevřenost Mobil v marketingových plánech a rozpočtech Případové studie Média Kvalitní mobilní obsah Různé reklamní formáty Další růst uživatelské báze Propojení médií Případové studie Český trh je na dobré cestě, ale ještě má před sebou hodně práce. Co umíme Co nás čeká

Shrnutí Mobil je efektivní médium s unikátními schopnostmi. Mobil je unikátní ale ne samostatné médium – má specifickou roli v rámci media mixu – propojení, interakci a konverzi. Český trh je na dobré cestě, ale ještě má před sebou hodně práce.

Děkuji za pozornost