Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

MLÁDEŽ V AKCI Cíle programu  Podpora aktivního občanství mladých lidí  Rozvoj solidarity a tolerance mezi mladými lidmi  Posílení vzájemného.
Černoch Michal Školoudová Lenka
Nový program MZe - dvoustupňová veřejná soutěž
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
Exportní strategie ČR ve vztahu k Rio+20
1 Podpora ČEB českým exportérům při vývozu mimo Evropskou unii Seminář Export mimo Evropskou unii, jak na to? Brno, Výstaviště BVV 16. září 2009.
Efektivní propagace České republiky v zahraničí
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR SPOLEČNOST VĚDECKOTECHNICKÝCH PARKU ČR Mezinárodní spolupráce AIP ČR a SVTP ČR v rámci programu INGO Pavel Švejda řešitel.
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
Festival Exportu Svaz průmyslu a dopravy ČR jako respektovaný, nezávislý a společensky zodpovědný sociální partner obhajuje zájmy zaměstnavatelů.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Czech Republic International Chamber of Commerce M EZINÁRODNÍ OBCHODNÍ KOMORA V Č ESKÉ REPUBLICE Exportní politika v praxi Konference „Exportní.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Seminář „Extrémy počasí a jeho dopady na Jihomoravský kraj“
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii 3. Česko-asijské fórum 2. březen 2009.
Exportní strategie České republiky Exportní úspěchy podniků Moravskoslezského kraje Ing. Petr Adrián, MBA poradce pro řízení podpory exportu MPO konference,
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
11. odborný seminář PROKOS listopadu Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů – veletrh BIOSTYL 2008 Obchodní oddělení Francouzského.
„Budování rozvojového partnerství za účelem posílení kapacity při plánování a realizaci programů v kraji Vysočina“
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
Pojišťování exportu do rizikových teritorií Hana Hikelová
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Ing. Zdeněk Kočárek MSV Brno Export mimo Evropskou unii, jak na to?
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Mezinárodní obchod David Štros, Historie Starověk - Středomoří (Féničané, Římané) Středověk – vnitrozemí, středomoří, pobřeží Atlantiku, merkantilismus.
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
Zpráva o světových investicích 2006 (UNCTAD) KONFERENCE OSN PRO OBCHOD A ROZVOJ (UNCTAD)
Ruská federace x WTO a OECD
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Obchodní politika EU a její přínos pro české firmy Ing. Jan Walter Ministerstvo průmyslu a obchodu © 2009 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
ASIA INVEST Podpora podnikatelských kontaktů v Asii Česko-asijské fórum 3. březen 2008.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Exportní konference, Zapojení Svazu průmyslu a dopravy ČR do naplňování Exportní strategie Exportní konference,
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Česká exportní banka Ing. Karel Bureš předseda představenstva a generální ředitel Business Den Ruské federace 30. září 2014 Aktuální možnosti financování.
Etiopie, Keňa Obchodní příležitosti pro české zemědělství a potravinářství Praha, 7. dubna 2016.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingový plán podniku
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
spolupracujeme s ekonomickou diplomacií
Transkript prezentace:

Potravinářské veletrhy a výstavy 2013-2014 ve východních teritoriích Ing. Arne Kejdana, vedoucí oddělení komunikace s veřejností odbor komunikace, Ministerstvo zemědělství

Role Ministerstva zemědělství v podpoře exportu Realizace Národních expozic pod patronací MZe na mezinárodních veletrzích a výstavách v zahraničí (důležitá vzájemná spolupráce s MPO a agenturou Czech Trade, dále se ZÚ ČR v daném teritoriu) Spolufinancování programů na propagaci zemědělských produktů (programy spolufinancované EU)

Realizace Národních expozic ČR pod patronací MZe na mezinárodních veletrzích a výstavách v zahraničí Při rozhodování o realizaci Národních expozic se vychází z těchto hledisek a kritérií: cíle státní proexportní politiky (zájem ČR na posílení vzájemných vztahů a obchodní výměny s ostatními státy světa) saldo agrárního zahraničního obchodu s jednotlivými zeměmi výsledky jednání v rámci agrární diplomacie zájem firem o prezentaci na konkrétních mezinárodních veletrzích a výstavách

Význam prezentace firem na mezinárodních veletrzích a výstavách propagace firmy a jejích výrobků je významným marketingovým nástrojem posilujícím proexportní aktivity firmy navázání nových obchodních kontaktů, stabilizace již zavedených kontaktů porovnání marketingové strategie firmy se strategií konkurence (politika produktu, cenová a distribuční politika) možnost provedení analýzy tržní pozice v daném teritoriu navázání spolupráce nejen při prodeji výrobků, ale i v kooperaci při výrobě, dodávkách surovin, balení, logistice seznámení s nejnovějšími trendy v oblasti technologií výroby, zpracování a obalové techniky

Účast firem v rámci Národní expozice je kladně hodnocena z těchto důvodů: úspora nákladů při společné prezentaci v rámci Národní expozice prezentace v rámci Národní expozice napomáhá zvýšení důvěryhodnosti dané firmy u zahraničních partnerů – zejména v zemích jako je Rusko, Čína, země a Arabského poloostrova, Afrika či země Jižní Ameriky)

Realizované akce v roce 2013 Internationale Grüne Woche, Berlín, Německo, 18.-27.1.2013 Biofach, Norimberk, Německo, 13.-16.2.2013 World Food, Moskva, Ruská federace, 16.-19.9.2013 Anuga, Kolín nad Rýnem, Německo, 5.-9.10.2013 SIAL MIDDLE EAST, Abu Dhabi, Spojené arabské emiráty (24.-26.11.2013)

Plánované akce v roce 2014 Internationale Grüne Woche, Berlín, Německo, 17.-26.1.2014 Biofach, Norimberk, Německo, 12.-15.2.2014 Gulfood, Dubaj, Spojené arabské emiráty, 23.-27.2.2014 SIAL China, Shang-hai, Čína, květen 2014 (dle zájmu firem) World Food Baku, Ázerbajdžán, květen 2014 (dle zájmu firem) Polagra-Food, Poznaň, září 2014 (dle zájmu firem) World Food Moskva (15.-18.9.2014) nebo Zolotaja Oseň Moskva, (říjen 2014), Ruská federace (dle zájmu firem) SIAL Paříž, Francie, 19.-23.10.2014 – ve spolupráci se SZIF (prezentace nositelů značky Národní kvality –Klasa)

Účast firem prostřednictvím stánků Czech Trade – navrhovaná podpora ze strany MZe v roce 2014 China Food and Drinks Fair (březen 2014) Seoul Food (květen 2014) World Food, Ukrajina (říjen 2014) World Food Almaty (listopad 2014)

Priority pro roky 2015 a 2016 účast na již zavedených veletrzích (Anuga 2015, SIAL Paříž 2016, Internationale Grüne Woche) opakovaná účast na veletrzích v Ruské federaci, Číně a ve Spojených arabských emirátech – trvalý zájem firem posouzení možnosti a realizace účasti na veletrzích v zemích jako je Ukrajina, Uzbekistán, Ázerbajdžán, Korea, ev. Japonsko – dle konkrétního zájmu firem

Spolufinancování programů na propagaci zemědělských produktů (programy spolufinancované EU) programy předkládají svazy a organizace reprezentující sektor (Agrární nebo Potravinářská komora apod.) základní model: program na 3 roky, program financuje z 50% EU, 30% členský stát, 20% předkládající organizace – svaz, komora apod.) právní základ - dle Nařízení EK č. 3/2008 a 501/2008) v rámci těchto propagačních programů je možné též financovat účast na veletrzích a výstavách a další opatření – jako propagace v TV, tisku, semináře – bez možnosti však konkrétní prezentace firmy).

Děkuji za pozornost