16. 11. 2012 TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Doporučení pro přípravu žádosti;
Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada.
Zahraniční stáže v oblasti péče o duševní zdraví.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Veřejné výběrové řízení 16. ročníku sbírkového projektu Pomozte dětem.
PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Soukromá vysoká škola ekonomických studií Lindnerova 575/1, Praha 8 16 Snímků Projekt CZ.2.17/3.1.00/34025.
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Podpora poradců Podpora poradců
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
ŠVÝCARSKÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ A MOŽNÉ INSPIRACE Z NĚJ PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM
Math Exercises for You (Math4U)
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 14. prosince 2016 Liberec.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2018
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2

Předměty k inovaci dle kateder

Rozúčtování Zahájení činnosti: předměty ZS předměty LS Doba trvání: 20 měsíců Částka k rozúčtování: cca 6,85 mil. Kč Počet předmětů: 70 z toho 48 - ČJ; 22 - AJ Počet předmětů k rozúčtování: 59 (předmět v AJ - 50%)

Rozúčtování - odměna Částka na 1 předmět: 6,85 mil. Kč / 59 = cca 116 tis. Kč Rezerva na dovolenou - cca 14% Upravená částka na předmět (ČJ): 100 tis. Kč Měsíční odměna: 100 tis. Kč / 20 (měsíců) = Kč

Rozúčtování - úvazek Měsíční úvazek: 116 tis. Kč (1 předmět) / 190 Kč/hod. Celkový počet hodin na 1 předmět v ČJ: cca 610 hod. Počet hodin na měsíc: 610 / 20 = 30,5 hod. Počet hodin na týden: 30,5 / 4,348 (  týdnů v měsíci) = 7 hod. % úvazku: (7 / 40 hod./týden) * 100 = 17,5%

Výkazy Nutnost vyplnění měsíčních výkazů práce Odevzdání výkazů do konce následujícího měsíce Nutnost upravit vykázané hodiny (na 2 desetinná místa) dle fondu pracovní doby (VEMA) Spolupráce s projektovým týmem - informace o rozúčtování hodin

Výkazy Činnosti ve výkazech dle dodatku pracovní smlouvy Zaznamenávat dovolené a svátky Nevykazovat činnosti o víkendech, dovolených a svátcích (vs. DPP, DPČ) Dodržovat měsíční úvazek Doporučení: určit si konkrétní den pro činnosti v projektu a výkazech (př. každý pátek)

Činnosti je zodpovědný za realizaci inovace předmětu komunikuje s manažerem aktivity a dle případě potřeby s manažerským týmem plní úkoly dle zadání manažera aktivity studuje podklady pro inovaci předmětu účastní se školení účastní se setkání realizačního týmu vytváří nové či inovované pedagogické a vzdělávací dokumenty

Činnosti komunikuje s recenzentem, popřípadě překladatelem či tvůrcem audiovizuálních případových studií naplňuje obsahem e-learningovou platformu dle svého předmětu komunikuje s poskytovatelem e-learningové podpory účastní se setkání se zástupci praxe a zahraničním odborníkem poukazuje na problémy v realizaci úkolů

Školení e-learningu Pokračování série - v týdnu od Délka školení - 2 x 4 hodiny Rozdělení na dvě skupiny - začátečníci x pokročilí Způsob rozdělení - dle vlastní úvahy Téma školení - forma a obsah e-learningového předmětu

Asistent e-learningu Asistent e-learningu (DPP/DPČ) - 150,- Kč/hodina (celkem cca 275 tis. Kč) Činnosti: –spolupracuje na tvorbě inovovaného předmětu –účastní se školení dle harmonogramu (e-learning) –podílí se na vytváření obsahu e-learningové podpory –dle potřeby komunikuje s poskytovatelem e-learningové podpory –dle potřeby komunikuje s manažerem aktivity, jeho asistentem a manažerským týmem projektu

Asistent e-learningu  cca 26 hodin na 1 předmět - 1 asistent na více předmětů Katedra může nominovat své lidi Předpoklad: zkušenost s moodle Zahájení činnosti - leden 2013 Konec činnosti - září 2014

Audiovizuální pomůcky Rozpočet: 250 tis. Kč (5 ks) Dle „Tabulky předmětů pro inovaci“ - pro 13 předmětů Zájemci budou osloveni s požadavkem na specifikaci Realizační tým aktivity rozhodne o konečném počtu a způsobu realizace Nutnost výběrového řízení

Překlady Rozpočet: 400 tis. Kč (800 str.) Nyní v rozpočtu jako externí služba - nutnost VŘ Možnost (částečného) využití zaměstnanců katedry jazyků - změna rozpočtu Bude zorganizováno setkání realizátorů předmětů v AJ za účelem zjištění potřeb a koordinace.

Odborník z praxe; případové studie Odborník z praxe Rozpočet: pouze 10 tis. Kč; 250 á hodina Zájemci dle „Tabulky předmětů“ budou osloveni s požadavkem na specifikaci Případové studie: V rámci činnosti inovace předmětu - nemá vlastní položku v rozpočtu

Workshop se zahraničním expertem Workshop S. Wheelera (VB) na téma e-learningu v kontextu zahraniční zkušenosti - v AJ 2 bloky - květen 2013 Plán 30 hodin

IT podpora Fakulta mechatroniky zajistí IT podporu pro tvůrce e- learningu. Zahrnuje: –technickou přípravu systému a serverů; –pomoc při technických problémech; –asistenci při tvorbě e-learningové podpory. Celková vytíženost - cca hodin

IT podpora K. Císařová - l. 3183; Čt v A I. Kopetchske - l. 3673; Út v A Konzultační hodiny platí pro ZS, ohlášení předem - kdykoliv V naléhavých případech i mimo stanovené termíny

Notebooky Proběhlo VŘ - HP ProBook 4540s Předpokládané plnění - konec listopadu Nutné doinstalovat MS Office a antivirový sw Způsob distribuce - dle dohody s vlastníky a p. Plchem Nutnost podpisu „Potvrzení o převzetí“

Výstupy Pedagogické dokumenty - sylaby Studijní materiály Recenze - Recenzent (DPP) - celkem cca 290 tis. Kč Textové případové studie Audiovizuální případové studie Odborné přednášky E-learningový předmět (obdoba studijního předmětu) Kurzy v AJ Souhlasné vyjádření garanta oboru s inovovaným nebo novým předmětem

Ostatní Publicita: –Označení dveří všech pracovníků projektu –Logolink OP VK - na všech oficiálních dokumentech –Označení veškerého nakoupeného zboží Web - veškeré důležité informace - formuláře, prezentace, atd… Pořízen přenosný dataprojektor pro účely činností v projektu ( k dispozici v H 613)

DĚKUJEME ZA POZORNOST PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D. - l Lukáš Černý - l