27.6.2012 TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
Základní výpočty mzdy Střední odborná škola Otrokovice
Zahraniční stáže v oblasti péče o duševní zdraví.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Představení projektu a řešitelského týmu Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko – výzkumnou kariéru CZ.1.07/2.3.00/
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2.
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Základní škola, Brno, Štolcova 16
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V PRAZE PROSTŘEDNICTVÍM STRUKTURÁLNÍCH FONDŮ EU PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI HOTEL MODRÁ RŮŽE, RYTÍŘSKÁ, PRAHA.
PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Soukromá vysoká škola ekonomických studií Lindnerova 575/1, Praha 8 16 Snímků Projekt CZ.2.17/3.1.00/34025.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Podpora poradců Podpora poradců
Cesta k modernímu vzdělávání
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
1.Multikulturní výchova 2.Medializace a mediální výchova 3.Výchova k dobrovolnictví 4.Zdravé klima neformálního a zájmového vzdělávání 5.Participace a.
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
Projekt „Vzdělávejte se!“
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Pardubice 15. a 16. listopadu 2012 Ing. Petr PETŘÍK
Podmínky vypracování Vypracujte e-learningovou studijní oporu (přípravu na vyučovací hodinu), která bude k dispozici široké pedagogické veřejnosti jako.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Math Exercises for You (Math4U)
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Představení dodatku smlouvy s DSO
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
E-learningový kurz e-learningu
Název operačního programu:
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
IP Alena Kopáčková (DFP)
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Transkript prezentace:

TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3

Základní parametry Součást aktivity 02 - “Inovace a tvorba studijních předmětů“ Zahájení: Ukončení: Celkový rozpočet aktivity: cca 12 mil. Kč

Manažerský tým aktivity Mgr. Hana Stárová - manažer aktivity Ing. Marie Vondráčková - asistent manažera projektu Ing. Magdalena Zbránková, Ph.D. - metodik

Cíle aktivity inovace stávajících předmětů (42 v ČJ a 19 v AJ) metodická i obsahová (trendy, uplatnitelnost v praxi vznik nových předmětů (6 v ČJ a 3 v AJ) vznik e-learningových podpor pro všechny inovované předměty zařazení dalších didaktických nástrojů (případové studie, audiovizuální prezentace, přednášky z praxe)

Hlavní činnosti tvorba jednotné metodiky inovace předmětu workshopy - odborné, řešitelské školení - didaktické metody, tvorba e-learningových podpor tvorba pedagogických dokumentů, studijních materiálů, didaktických pomůcek, odborných přednášek, e- learningových podpor

Hlavní výstupy dle projektové žádosti metodika inovace předmětu sylaby, studijní materiály + recenze (min. 60) textové případové studie (15) audiovizuální případové studie (5) odborné přednášky (5) e-learningový předmět (min. 60) notebook (30)

Monitorovací indikátory počet nově vytvořených a inovovaných kurzů: 60 (povinné a povinně volitelné předměty programu E&M; z toho cca 20 v angličtině) počet podpořených studentů: (účast studentů na inovovaném předmětu) počet podpořených akademických pracovníků: 36 (účast na školení tvorby e-learningové podpory)

Inovace předmětu a tvorba e-learningové podpory KDO - tzv. „Garanti předmětu“ (GP) - všichni, kteří se budou inovace účastnit (dodatek pracovní smlouvy - rozúčtování) CO - na základě metodiky (9/2012) budou vybrané předměty obsahově inovovány - vzniknou nové pedagogické dokumenty i studijní materiály + e-learningová podpora KDY - smluvní vztah GP v projektu začne rok před zařazením daného předmětu do výuky (dle semestru, kdy se vyučuje) a potrvá celkem 20 měsíců

Rozpočet - GP Celkový rozpočet hrubých mezd GP - cca 6,8 mil. Kč Celkový počet předmětů pro inovaci - 48 (ČJ); 22 (AJ) Rozpočet na předmět (hrubé mzdy) - cca 110 tis. Kč(ČJ); cca 55 tis. Kč (AJ) Anglická mutace - 50% nákladů na předmět v ČJ Hodinová mzda GP - 190,- Kč/hodina Celkové zatížení GP - cca 600 hodin/předmět (ČJ) Měsíční zatížení GP - cca 30 hodin/předmět (cca 18%)

Rozpočet - ostatní mzdy Asistent e-learningu (DPP/DPČ) - 150,- Kč/hodina (celkem cca 370 tis. Kč) - pomáhá s tvorbou e- learningu Recenzent (DPP) - 190,- Kč/hodina (celkem cca 290 tis. Kč) Přednášející z praxe (DPP) - 250,- Kč/hodina (celkem 10 tis. Kč) Školení a IT podpora (e-learning) - cca 400 tis. Kč

Rozpočet - služby + zařízení (vč. DPH) Překlady (800 str.) - celkem 400 tis. Kč Audiovizuální případové studie (5) - celkem 250 tis. Kč Notebooky + office a antivir (30) - celkem 600 tis. Kč Dataprojektor - 1 ks - 20 tis. Kč

Vzdělávání Fakulta mechatroniky připravuje sérii školení na téma trendů v didaktice a tvorby e-learningové podpory. Určeno pro tvůrce e-learningových podpor (GP + asist. e-learningu). Celkové množství školení - 44 hodin, rozděleno do tematických bloků a 2 skupin Realizace školení v období mimo výuku (září; leden) Účast hrazena v rámci tzv. Přímé podpory (náhrada „ušlého zisku“ zaměstnavateli) - celkem v rozpočtu cca 450 tis. Kč

Vzdělávání Workshop S. Wheelera (VB) na téma e-learningu v kontextu zahraniční zkušenosti bloky - květen 2013 Plán 30 hodin - pravděpodobně bude kráceno

IT podpora Fakulta mechatroniky zajistí IT podporu pro tvůrce e- learningu. Zahrnuje: –technickou přípravu systému a serverů; –pomoc při technických problémech; –asistenci při tvorbě e-learningové podpory. Celková vytíženost - cca hodin

Rozdělení předmětů Stejný časový rozsah pro všechny předměty - 20 měsíců (z důvodu lepší koordinace a rovnoměrnosti úvazků) Nutnost zařazení inovovaného předmětu do výuky během realizace projektu (monit. ukazatel - absolventi) Rozdělení předmětů (GP) do dvou skupin dle semestrů –I. skupina: předměty vyučované v zimním semestru 2013/14 –II. skupina: předměty vyučované letním semestru 2013/14 Realizace –I. skupina: –II. skupina:

Časový harmonogram

Smlouvy Smluvní vztah řešen dodatkem pracovní smlouvy - rozúčtování mzdy Každý předmět - cca 30 hodin/měsíc  cca 17 % - 18% úvazku Anglická mutace - 50% z české verze Uzavírání: –I. skupina - k –II. skupina - k Červen- červenec obeslání všech GP bianko smlouvou - doplnění iniciál a informací o vyplácení mezd (účet, hotově, atd.) Odměna - cca 5 500,- Kč/měsíc (v AJ 2 225,-) na základě měsíčního výkazu práce - do 15. dne příštího měsíce

Školení a IT podpora Přípravou a realizací kurzů i provozem IT podpory pověřen tým RNDr. Kláry Císařové, Ph.D. (FM) Září dvě školení pro GP a realizátory e-learningové podpory –Kurz nových didaktických trendů - pro všechny GP – v E9 –1. blok školení na tvorbu e-learningu - pro GP a asistenty e-learningu - bude probíhat ve dvou vlnách (efektivita) - pracovníci obesláni přihláškou na konkrétní termín ( ; ) další bloky školení e-learningu budou probíhat průběžně během realizace aktivity (mimo období výuky) IT podpora - možnost konzultací se dvěma předem určenými pracovníky FM po celou dobu realizace aktivity

Ostatní Notebooky - červenec/srpen - VŘ - k dispozici (snad) od září Pozice „Asistenta e-learningu“ - na základě dohody s GP (resp. katedrami) lze vybrat několik pracovníků na pomoc při tvorbě e- learningových podpor (DPP/DPČ) - počet pracovníků dle potřeby vs. rozpočet Audiovizuální případové studie - zájem o 13 studií x omezený rozpočet. Bude zjištěna jednotková cena a dle toho bude počet dodržen nebo omezen Textové případové studie - zájem o 62 studií - je součástí rozpočtu na GP (mzdové výdaje)

DĚKUJEME ZA POZORNOST