Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

16. 11. 2012 TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "16. 11. 2012 TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2."— Transkript prezentace:

1 16. 11. 2012 TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2

2 Předměty k inovaci dle kateder

3 Rozúčtování Zahájení činnosti: 1. 11. 2012 - předměty ZS 1. 2. 2013 - předměty LS Doba trvání: 20 měsíců Částka k rozúčtování: cca 6,85 mil. Kč Počet předmětů: 70 z toho 48 - ČJ; 22 - AJ Počet předmětů k rozúčtování: 59 (předmět v AJ - 50%)

4 Rozúčtování - odměna Částka na 1 předmět: 6,85 mil. Kč / 59 = cca 116 tis. Kč Rezerva na dovolenou - cca 14% Upravená částka na předmět (ČJ): 100 tis. Kč Měsíční odměna: 100 tis. Kč / 20 (měsíců) = 5 000 Kč

5 Rozúčtování - úvazek Měsíční úvazek: 116 tis. Kč (1 předmět) / 190 Kč/hod. Celkový počet hodin na 1 předmět v ČJ: cca 610 hod. Počet hodin na měsíc: 610 / 20 = 30,5 hod. Počet hodin na týden: 30,5 / 4,348 (  týdnů v měsíci) = 7 hod. % úvazku: (7 / 40 hod./týden) * 100 = 17,5%

6 Výkazy Nutnost vyplnění měsíčních výkazů práce Odevzdání výkazů do konce následujícího měsíce Nutnost upravit vykázané hodiny (na 2 desetinná místa) dle fondu pracovní doby (VEMA) Spolupráce s projektovým týmem - informace o rozúčtování hodin

7 Výkazy Činnosti ve výkazech dle dodatku pracovní smlouvy Zaznamenávat dovolené a svátky Nevykazovat činnosti o víkendech, dovolených a svátcích (vs. DPP, DPČ) Dodržovat měsíční úvazek Doporučení: určit si konkrétní den pro činnosti v projektu a výkazech (př. každý pátek)

8 Činnosti je zodpovědný za realizaci inovace předmětu komunikuje s manažerem aktivity a dle případě potřeby s manažerským týmem plní úkoly dle zadání manažera aktivity studuje podklady pro inovaci předmětu účastní se školení účastní se setkání realizačního týmu vytváří nové či inovované pedagogické a vzdělávací dokumenty

9 Činnosti komunikuje s recenzentem, popřípadě překladatelem či tvůrcem audiovizuálních případových studií naplňuje obsahem e-learningovou platformu dle svého předmětu komunikuje s poskytovatelem e-learningové podpory účastní se setkání se zástupci praxe a zahraničním odborníkem poukazuje na problémy v realizaci úkolů

10 Školení e-learningu Pokračování série - v týdnu od 4. 2. 2013 Délka školení - 2 x 4 hodiny Rozdělení na dvě skupiny - začátečníci x pokročilí Způsob rozdělení - dle vlastní úvahy Téma školení - forma a obsah e-learningového předmětu

11 Asistent e-learningu Asistent e-learningu (DPP/DPČ) - 150,- Kč/hodina (celkem cca 275 tis. Kč) Činnosti: –spolupracuje na tvorbě inovovaného předmětu –účastní se školení dle harmonogramu (e-learning) –podílí se na vytváření obsahu e-learningové podpory –dle potřeby komunikuje s poskytovatelem e-learningové podpory –dle potřeby komunikuje s manažerem aktivity, jeho asistentem a manažerským týmem projektu

12 Asistent e-learningu  cca 26 hodin na 1 předmět - 1 asistent na více předmětů Katedra může nominovat své lidi Předpoklad: zkušenost s moodle Zahájení činnosti - leden 2013 Konec činnosti - září 2014

13 Audiovizuální pomůcky Rozpočet: 250 tis. Kč (5 ks) Dle „Tabulky předmětů pro inovaci“ - pro 13 předmětů Zájemci budou osloveni s požadavkem na specifikaci Realizační tým aktivity rozhodne o konečném počtu a způsobu realizace Nutnost výběrového řízení

14 Překlady Rozpočet: 400 tis. Kč (800 str.) Nyní v rozpočtu jako externí služba - nutnost VŘ Možnost (částečného) využití zaměstnanců katedry jazyků - změna rozpočtu Bude zorganizováno setkání realizátorů předmětů v AJ za účelem zjištění potřeb a koordinace.

15 Odborník z praxe; případové studie Odborník z praxe Rozpočet: pouze 10 tis. Kč; 250 á hodina Zájemci dle „Tabulky předmětů“ budou osloveni s požadavkem na specifikaci Případové studie: V rámci činnosti inovace předmětu - nemá vlastní položku v rozpočtu

16 Workshop se zahraničním expertem Workshop S. Wheelera (VB) na téma e-learningu v kontextu zahraniční zkušenosti - v AJ 2 bloky - květen 2013 Plán 30 hodin

17 IT podpora Fakulta mechatroniky zajistí IT podporu pro tvůrce e- learningu. Zahrnuje: –technickou přípravu systému a serverů; –pomoc při technických problémech; –asistenci při tvorbě e-learningové podpory. Celková vytíženost - cca 1 000 hodin

18 IT podpora K. Císařová - l. 3183; Čt 13 - 15 v A - 1044 I. Kopetchske - l. 3673; Út 9 - 11 v A - 4018 Konzultační hodiny platí pro ZS, ohlášení předem E-mail: als@tul.cz - kdykoliv V naléhavých případech i mimo stanovené termíny

19 Notebooky Proběhlo VŘ - HP ProBook 4540s Předpokládané plnění - konec listopadu Nutné doinstalovat MS Office a antivirový sw Způsob distribuce - dle dohody s vlastníky a p. Plchem Nutnost podpisu „Potvrzení o převzetí“

20 Výstupy Pedagogické dokumenty - sylaby Studijní materiály Recenze - Recenzent (DPP) - celkem cca 290 tis. Kč Textové případové studie Audiovizuální případové studie Odborné přednášky E-learningový předmět (obdoba studijního předmětu) Kurzy v AJ Souhlasné vyjádření garanta oboru s inovovaným nebo novým předmětem

21 Ostatní Publicita: –Označení dveří všech pracovníků projektu –Logolink OP VK - na všech oficiálních dokumentech –Označení veškerého nakoupeného zboží Web - veškeré důležité informace - formuláře, prezentace, atd… Pořízen přenosný dataprojektor pro účely činností v projektu ( k dispozici v H 613)

22 DĚKUJEME ZA POZORNOST PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D. - l. 2380 Lukáš Černý - l. 2224 http://inprotul.ef.tul.cz/


Stáhnout ppt "16. 11. 2012 TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 2."

Podobné prezentace


Reklamy Google