Společenské TANCE Občanská výchova 7. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Občanská výchova ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
Advertisements

Fryderic Chopin.
Občanská výchova 9. ročník
ANTONÍN DVOŘÁK OBČANSKÁ VÝCHOVA 6. ROČNÍK
EKONOMICKÉ VÝRAZY. Změny ve společnosti a ve světové ekonomice, které jsou důsledkem dramatického vzrůstu mezinárodního obchodu a sbližování kultur.
Anglický jazyk 5. ročník Sloveso BÝT – otázky
CHEMIE 9. ROČNÍK DERIVÁTY UHLOVODÍKŮ
Textový procesor Open Office, Writer ZMĚNA POZADÍ
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Živá a neživá příroda 3. ročník
Česká hymna a Státní symboly
Lidé a čas 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Orientace v čase 3. ročník
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Občanská výchova 7. ročník
Občanská výchova 9. ročník
Přírodniny a lidské výtvory 3. ročník
Prezentace pro ESPG Daniela Černá
Vzájemné polohy 8. ročník
Tanec Pohybová činnost (akt) vyjadřující prostřednictvím pohybů a gest bezprostřední, subjektivní pocity tanečníka v rámci určité myšlenky (stylizace,
Latinsko-americké tance
BEDŘICH SMETANA Významné osobnosti
PŘÍRODOPIS 6. ROČNÍK PRVOCI
SALSA.
Obec a její části 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv05/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
Občanská výchova 6. ročník
FYZIKA 7. ROČNÍK RYCHLOST Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Kultura a historie obce 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
CHEMIE 9. ROČNÍK KARBOXYLOVÉ KYSELINY
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Hudba Rakousko-Uherska Autor: Květa Stejskalová. Rakousko-Uhersko byl státní útvar, který existoval v letech 1867 – Rakousko-Uhersko byl státní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_347_Tanec, balet AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
ROMAN DVOŘÁK Kubánská hudba. Hudba vznik spojením tradic španělské a černošské hudby především taneční – habanera, bolero, rumba, claves, guaracha, bonga,
Obsahy útvarů a čtvercová síť
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Sportovní tanec.
ročník.
Gymnastika I. – Společenské tance Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Pavel Kubica. Počet obyvatel : Hlavní město: Vídeň Jazyk: Němčina Měna: Euro Hymna: Land der Berge, Land am Strome.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_76_ZNÁMÉ TANCE TEMA: HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Tance Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_14_TANCE Téma: HUDEBNÍ NAUKA Číslo projektu:
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_HUDEBNÍ VÝCHOVA_HUDEBNÍ NÁSTROJE (KŘÍŽOVKA) Název:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19 rytmus písní TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
AFRICKÝ TANEC A HUDBA. TANEC Při svém vzniku tento tanec sloužil skutečně jako prostředek k vyjádření různých významných událostí, které se ve vesnici.
Tereza Janderková.  suite (fr. = sled, sada)  sled několika tanečních skladeb  pěstovala se především v baroku (17. a 18. století) → GB, F, D  jednotlivé.
Zpracovala: Mgr. Iva Novotná Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_HUDEBNÍ VÝCHOVA_Z ČEHO SE SKLÁDÁ HUDBA? Název: Z.
FIRE DANCE 2017.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
FILIP SMIČKA Prezentace pod vedením Mgr. Barbory Pacalové
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
HUDEBNÍ VÝCHOVA HUDBA NA JEVIŠTI
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
HUDEBNÍ VÝCHOVA – 8. ročník
Zuzana Klementová, Jaroslav Svoboda, Milan Šipl, Rostislav Valíček
Hudba na jevišti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_12_HUDBA NA JEVIŠTI Téma: HUDEBNÍ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
ZŠ T. G. Masaryka Blatná, okres Strakonice
Spoločenský tanec.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Tanec.
Ragtime Vendula Veselá.
FIRE DANCE 2018.
JAZZ ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Transkript prezentace:

Společenské TANCE Občanská výchova 7. ročník

POLKA Typický, dvoudobý, český tanec, který vznikl před více než 100 lety Řadí se mezi „kolové tance“ – páry tančí kolem sálu. Známými skladateli polek jsou např.Johann Strauss starší nebo Bedřich Smetana Podle pravidel se pár nemá dotýkat těly.

VALČÍK Postupový, kolový tanec v ¾ taktu nebo zřídka v 3/8 taktu. Důraz je kladen na první dobu. Vznikl v Alpách, kde se vyvinul spolu s dalšími podobnými tanci . Známí skladatelé valčíků jsou např.: Johann Strauss starší, Johann Strauss mladší.

Dva druhy valčíků Vídeňský valčík - řetěz několika valčíkových melodií za sebou. Pařížský valčík - předehra a trio.

MAZURKA Polský lidový tanec na tři doby. Obvykle v živém tempu. Známými skladateli mazurky jsou například F. Chopin, nebo Henryk Wieniawski.

Salsa má čtyř čtvrťový rytmus rytmizace je quick-quick-slow tančí se na první tři doby z taktu

Samba je součástí brazilské kultury rytmus samby se odehrává ve 2/4 nebo 4/4 taktu rytmus udávají bicí nástroje bonga,maraca, bambusové tyčky, kravský zvonec atd.

Cha Cha uměle vytvořený tanec s typicky kubánskými tanečními prvky vznikl pro pobavení v klubech rytmus se vyvinul z kubánského tance Danzon synkopováním 4. taktu

Rumba pochází od afrických černošských otroků dovezených na Kubu je charakteristický zdánlivě pomalou hudbou začíná krokem na čtvrtou dobu

Konec prezentace Děkuji za pozornost Autorem materiálu je Mgr. Renata Jindráková, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz