Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1257 Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OSOBNÍ ZÁJMENA A SLOVESO BÝT VE VĚTÁCH V PŘÍTOMNÉM ČASE
Advertisements

Grammar – Verb „to be“ Střední odborná škola Otrokovice
VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_14 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_11.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_19 Název výukového.
Sloveso BÝT – minulý čas
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_22_INOVACE_1.2.7.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_16 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_16.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_15.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_15 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_25.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_17.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_10.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Future – going to VY_22_INOVACE_36 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_29.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_50.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Present Continuous positive Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_22.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_667_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_KLAD TÉMA:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Questions VY_22_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_12.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_04.
Předmět a očekávaný výstup
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_20.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_17 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_32.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Časování slovesa BÝT (to be)
Záporné otázky.
Future – going to Budoucí čas – vyjádřený pomocí vazby „going to“
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_24.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_08.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_27.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_21.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
Časování slovesa „to be“ - být
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
Sloveso TO BE V přítomném, minulém i budoucím čase Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
VY_32_INOVACE_437 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk-anglický jazyk DUM 08
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36 Název výukového materiálu:Sloveso to be Tematický okruh:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický jazyk Ročník:5. Klíčová slova:tvary slovesa to be, otázka, zápor Autor: Mgr. Lada JelašičováMateriál vytvořen : červen 2013 Anotace: užití slovesa to be, zkrácené tvary, otázka, zápor

Sloveso být – to be

Nejprve si zopakujeme tvary slovesa to be. I am I´mwe are we´re You are you´reyou are you´re He is he´sthey are they´re She is she´s It is it´s

Doplň chybějící tvary slovesa to be. My sister ……..at home. We …….. very clever. I………. at school now. Peter ……….a good boy. It ……..raining. You ……..at home in the garden. They ……….our friends. I………hungry and thirsty. She ……….a bit sad. It …… black.

Otázka a zápor slovesa to be. Otázku tvoříme inverzí: Are you……? Is he…….? Am I…….? Zápor tvoříme pomocí záporky not. I am not – I´m not She is not – she isnt´t They are not – they aren´t

Vytvoř zkrácené tvary. I am …………………………………. He is not …………………………… Are you………………………………. They are not ………………………. We are………………………………… It is not ………………………………. You are not ………………………… I am not …………………………….. You are………………………………

Přelož následující věty. Jsem chlapec. Je mi 10. Jste z Prahy? (On) je doma, není ve škole. Naši přátelé jsou na zahradě. Jsi nemocný? Ne, nejsem. Jsem unavený. Kdo je starý? Mojí babičce je 80 let. Máte hlad? Ano, mám. Je Charles ve svém pokoji? Ne, není. Je v kuchyni.

Použité zdroje. Obrázky byly použité z klipartu